Mazda 6

2.0i 165CP Revolution MT

Tehnologie

4.0

Lui Mazda6 nu-i poţi reproşa prea multe la acest capitol. Încă de la echiparea de bază, avem, printre altele, sistem audio, patru geamuri electrice, oglinzi încălzite, aer condiţionat şi jante de aliaj de 17 inch.

Versiunile de echipare superioare pot fi echipate cu un sistem audio Bose cu 11 difuzoare şi amplificator digital, care nu ar trebui să fie ratat de niciun audiofil. În plus sistemul vine cu conexiuni USB şi AUX, completate de un HDD intern, care are o capacitate de 4GB.

Sistemul de climatizare are un afişaj lizibil şi este intuitiv în folosire. Dar de departe cel mai atractiv afişaj îl au ceasurile de bord, cu ace şi cadrane albe, nederanjante pentru ochi nici măcar pe timpul nopţii şi foarte plăcute ochiului.

Afişajul sistemului de navigaţie nu are o grafică de excepţie, dar sistemul în sine îşi face treaba la sfârşitul zilei. Paradoxal, ecranul în sine este capabil de imagini foarte clare, după cum ne arată camera video de marşarier, care ne redă cu o fidelitate ridicată tot ce se întâmplă în spate la cuplarea treptei R şi ne şi ghidează cu un cadru imaginar, în funcţie de cum rotim volanul.

Pentru a comanda sistemul multimedia, puteţi folosi fie ecranul tactil, fie butonul rotativ amplasat pe consola centrală, care aminteşte de sistemele IDrive, MMI şi COMMAND ale tripletei premium germane.

  • Hulk, luni, 15.04.2013 12:54

    Singurul concurent serios, pentru Mazda 6 in acest segment,ar fi fost noul Mondeo.Din pacate Ford amana lansarea europeana a acestui model. Hai Ford,misca-te mai cu talent....

  • slVW_83, luni, 15.04.2013 16:11

    E cea mai frumoasa si sexoasa masina din segment! De departe! Nu cred ca are rivali decat pe Passat (pline strazile de el) si in mica masura Insignia. In acest segmant Laguna, C5, Accord (din pacate), Avensis NU EXISTA. Imi place si greutatea foarte mica a caroseriei insa cred ca un motor de cilindree mai mica+torbo ar fi fost benefic. In aceasta privinta Passat B7 are un mare avantaj.

  • gogu, luni, 15.04.2013 16:50

    sa ia cineva designu ext de la mazda, siguranta de la nemtesti, fiabilitatea si greutatea de la toyota...si sa faca nene o masina :)

  • gogo, luni, 15.04.2013 16:50

    uitai: si pretu de la logan :)

  • MarchenM, luni, 15.04.2013 16:54

    @slvW_83: Passat, chiar daca sta cel mai bine la vanzari, nu e un rival pentru Mazda 6, pentru ca publicul tinta e total diferit. Passat-ul e foarte echilibrat, insa nu iese in evidenta cu nimic, pe cand M6 te loveste in ochi la aspectul vizual. Mie mi se pare ca adevaratul rival e Accord aici. Poate si Mondeo putin. Pentru Passat exista Insignia sau Superb ca alternative. Mai sint si alte variante evident, insa pentru mine cel putin, astea sint mai bune.

  • yoyo@Mafia, luni, 15.04.2013 17:09

    Tu pricepi ce a scris omul ala? dc nu reciteste! "Banala" Octavia e 144K , aia cu motor de 1.8 si echipare de tot e 22k :|

  • yoyo, luni, 15.04.2013 17:10

    Nu cred ca are rost sa imi rectific greselile pt tine dar fie: 14K / echipare de top

  • Adm, luni, 15.04.2013 19:45

    f misto la exterior, bordul e cam de SUV, mergea mai bine.

  • antonny, luni, 15.04.2013 22:59

    Mazda6 la lupta cu KIA OPTIMA 2.0 170 CP

  • Roby, sâmbătă, 20.04.2013 18:38

    Mazda e Mazda... Stie cineva de aici cat investeste in cercetare? Ati uitat de motorul rotativ? Fiti atenti la raportul cal putere greutate si o sa vedeti ca este imbatabila... Masinile nemtesti?... cad and iti este lumea mai draga..si am avut o gramada...nu generalizez, dar ca fiabilitate cele asiatice sunt imbatabile si aici ma refer la un pret de mijloc in clasa medie, nu la preturi astronomice unde se plateste luxul.