Tehnologie
Lui Mazda6 nu-i poţi reproşa prea multe la acest capitol. Încă de la echiparea de bază, avem, printre altele, sistem audio, patru geamuri electrice, oglinzi încălzite, aer condiţionat şi jante de aliaj de 17 inch.
Versiunile de echipare superioare pot fi echipate cu un sistem audio Bose cu 11 difuzoare şi amplificator digital, care nu ar trebui să fie ratat de niciun audiofil. În plus sistemul vine cu conexiuni USB şi AUX, completate de un HDD intern, care are o capacitate de 4GB.
Sistemul de climatizare are un afişaj lizibil şi este intuitiv în folosire. Dar de departe cel mai atractiv afişaj îl au ceasurile de bord, cu ace şi cadrane albe, nederanjante pentru ochi nici măcar pe timpul nopţii şi foarte plăcute ochiului.
Afişajul sistemului de navigaţie nu are o grafică de excepţie, dar sistemul în sine îşi face treaba la sfârşitul zilei. Paradoxal, ecranul în sine este capabil de imagini foarte clare, după cum ne arată camera video de marşarier, care ne redă cu o fidelitate ridicată tot ce se întâmplă în spate la cuplarea treptei R şi ne şi ghidează cu un cadru imaginar, în funcţie de cum rotim volanul.
Pentru a comanda sistemul multimedia, puteţi folosi fie ecranul tactil, fie butonul rotativ amplasat pe consola centrală, care aminteşte de sistemele IDrive, MMI şi COMMAND ale tripletei premium germane.
Singurul concurent serios, pentru Mazda 6 in acest segment,ar fi fost noul Mondeo.Din pacate Ford amana lansarea europeana a acestui model. Hai Ford,misca-te mai cu talent....