Interior
Încă din momentul în care te urci la bord, Mazda6 te întâmpină cu un set de scaune cu design sportiv. În cazul exemplarului testat aveam şi tapiţerie din piele, care îi conferă habitaclului o eleganţă aparte. Volanul este şi el îmbrăcat în piele, iar aceasta are un nivel ridicat de calitate, după cum este și pielea de pe schimbătorul de viteze. Design-ul bordului este curat şi eficient, iar toate comenzile sunt amplasate ergonomic. Este interesant faptul că Mazda a optat pentru o manetă convenţională pentru frâna de parcare, care reuşeşte să nu încurce şoferul în niciun moment şi să fie mereu la dispoziţie, în timp ce rivalii au înlocuit-o cu un buton.
Multe dintre finisajele de la bord sunt de calitate premium, dar interiorul prezintă mici scăpări. Pe de o parte, avem ecranul sistemului multimedia, care este mai mic decât ceea ce găsim la unii competitori, iar ornamentul vişiniu amplasat pe bord nu pare să-şi aibă locul acolo. Butonul rotativ de pe consola centrală nu îţi dă acea senzaţie de soliditate pe care o găsim la unităţile echivalente din portofoliul producătorilor premium. Ultimul element mai puţin reuşit la interiorul lui Mazda6 este consola centrală, care nu este realizată dintr-un plastic plăcut la atingere şi nu este finisată atât de bine pe cât ne aşteptam.
Portbagajul lui Mazda6 are un volum de 489 litri, clasându-se în partea inferioară a segmentului din acest punct de vedere, cu toate că are o deschidere generoasă. Dintre rivalii săi, doar Seat Exeo, Citroen C5 şi Honda Accord au portbagaje cu un volum mai mic, în timp ce competitori precum Volkswagen Passat, Skoda Superb, Opel Insignia şi Peugeot 508 au portbagaje mai mari.
Singurul concurent serios, pentru Mazda 6 in acest segment,ar fi fost noul Mondeo.Din pacate Ford amana lansarea europeana a acestui model. Hai Ford,misca-te mai cu talent....