Tinuta de drum
Aşa cum am mai spus, Mazda2 preia trăsăturile fraţilor săi mai mari. Când spunem trăsături ne referim la comportamentul aproape sportiv, încurajat de suspensiile mai ferme, care lipesc bine maşina de şosea. Caracteristica ar putea fi privită ca un dezavantaj de cei care se simt deranjaţi de gropi, mai ales că modelul va fi destinat cu precădere zonei urbane, unde infrastructura suferă. Suspensiile rigide nu filtrează pe cât ar trebui gropile şi denivelările, însă oferă o plăcere mai mare a condusului pe porţiunile virajate. Joaca ar fi complet lipsită de griji, dacă nu ar trebui să luam în seamă şi ruliul pe care maşina îl manifestă în curbele strânse. Mulţumită direcţiei precise, şoferul va putea să înscrie maşina mult mai uşor pe trasa ideală, ajutându-se şi de un feedback bun al volanului.
De ce sunt uitate,mereu,in comparatii,Honda Jazz si Subaru Trezia????Ele nu fac parte din aceeasi categorie???!!!