Calitate / Pret
Teleportarea printre pământeni are însă şi o parte pozitivă. Pe cât de aspiraţional şi intangibil era Tridentul până acum, pe atât de accesibil a devenit.
Oficialii români ai brandului din Peninsulă au estimat un preţ de pornire de 54.000 euro fără TVA pentru versiunea entry-level a noului Ghibli. Întâmplarea face ca versiunea de bază să fie chiar dieselul V6. Deasupra lui vor mai exista două motoare, ambele V6, unul de 330 şi altul de 410 cai putere. Preţul acestor versiuni nu a fost, momentan, comunicat.
Dacă ne legăm de singurul preţ pe care îl avem în prezent, căruia îi adăugăm TVA, obţinem o sumă finală de 66.960 de euro.
Fie că optaţi pentru un Mercedes E350 CDI, fie pentru un BMW 530d, fie pentru un Audi A6 3.0 TDI, socotelile de start nu vor depăşi 58.000 de euro cu tot cu TVA inclus. Ghibli este mai scump. Chiar şi versiunea Portofolio a lui Jaguar XF V6 3.0 diesel va fi mai ieftină la doar 62.000 de euro cu tot cu TVA. Infiniti M30d şi echiparea sa GT Premium abia reuşesc să se apropie la 63.528 de euro.
Ce trebuie precizat însă: versiunea entry-level a noului Ghibli va oferi o gamă de dotări opţionale extrem de generoasă, printre ele numărându-se şi ecranul de 8 inch. Pentru astfel de dotări, Mercedes, BMW şi Audi te vor trimite în lista de opţionale.
-
dan_grc, marţi, 25.06.2013 11:58
Arata super exterior-interior, iata ca si Maserati s-a "prostit" si ofera un diesel in premiera, unul excelent dupa datele tehnice si-l cred pe cuvant pe Bogdan Mirica, anume ca se conduce super si este performant si nu cred ca s-a simtit "tractorist". Maserati nu-si propune cu Ghibli mari volume, dar pot lua ceva clienti de la concurenta germana, are cu ce, curios cum "cea mai premium marca din lume" nu este amintita ca si concurenta serioasa, pai nici nu are cum, nu in Europa.
-
E greseala, marţi, 25.06.2013 11:59
Draga redactie @automarket. Din nou faceti o mica greseala. Acest model testat de voi dezvolta 274,6 cp nu 275.Corectati greseala va rog.
-
dgb, marţi, 25.06.2013 12:06
Problema e ca in poze apare versiunea pe benzina v6 3l 410 cp cu tractiune integrala :)))
-
dgb, marţi, 25.06.2013 12:08
...in poza nr 14 se vede cel mai bine:)))
-
kretzoooo, marţi, 25.06.2013 12:15
mă duc să citesc în altă parte testul, nu am chef de poezii și pilde despre zei. NU AM ÎNȚELES NIMIC DIN TESTUL ĂSTA ! nu mai intrasem demult pe siteul ăsta, azi am făcut-o ... o dezamăgire.
-
Adrian, marţi, 25.06.2013 12:25
O masina perfecta din pct. meu de vedere. Totusi daca iti cumperi Maserati e bine sa nu te zgarcesti si sa alegi varful de motorizare. As alege 3.0 410CP AT8 S Q4. Dar si acest diesel este excelent si nu cred ca ii poti reprosa ceva. Pretul e mai mult decat bun tinand cont de cum arata masina si ce materiale sunt folosite pt a produce asa bijuterie pe roti. Nu stiu de ce ar mai alege cineva concurenta nemteasca sau japoneza cat timp exista acest model. Preturile sunt apropiate si maserati ofera mult mai mult in banii respectivi. + ca marca este mai exclusivista fata de Audi, Mercedes, BMW, Infinity, Lexus chiar si Porsche. + ca e premium in totalitate. Nu are masini sub 50 de mii de euro. Nota 10 pt. Automarket ca a facut acest test si 10 + pt. masina. Asteptam si un test cu fratele mai mare Quattroporte. De ce nu si cu Grand Turismo. ps. un lucru nu imi place la masina. Prenumele sa zic asa :)) Ghibli :(.
-
@Kretzoo, marţi, 25.06.2013 12:52
Pai vazand la profilul tau la ce masini visezi si care e masina ta ideala, e foarte clar de ce nu ai inteles nimic din testul asta, nici nu trebuia sa ne mai zici ne dadeam singuri seama de asta. :))))
-
@kretzoooo, marţi, 25.06.2013 13:03
pai cand te cheama oamenii sa le testezi masina tre sa le arati in fel si chip ca nu au aruncat banii degeaba :))
-
adi, marţi, 25.06.2013 14:44
masina este frumoasa, eleganta! insa din pacate fara legatura cu istoria si anume nu aduce niciun element din vechiul Maserati Ghibli II (cel de prin 1995).
-
tzenu_bmw, marţi, 25.06.2013 14:55
in ziua de azi oriunde te uiti numa diesel,diesel,diesel............ pur si simplu mi rusine de aia care achizitionaaza masina asta cu motor diesel.........la fel si cei care cumpara un Porsche diesel........... daca tot ai bani de masini deastea.......iati bai frate un benzinar V8 sau macar un V6...... chiar se uita oamenii la economie de carburant cand isi cumpara masini de 80k euro????????
-
Adrian, marţi, 25.06.2013 15:36
@tzenu_bmw Majoritatea chiar se uita la economie. Cine cumpara masini de lux de peste 200 de mii de euro nu se mai uita. Cunosc destui cu masini de intre 50 de mii si 120 de mii care au ales diesel tocmai pt. economie. Pe multi ii intereseaza mai mult caroseria si marca. De ex. am o cunostinta care a cumparat un Porsche Cayenne nou pe firma facut pe comanda in valoare de 100 si ceva de mii de euro V6 diesel. Si-ar fi permis sa plateasca benzina si la un Turbo S dar nu a vrut din doua motive. 1 - nu ai ce face cu un motor mare in Romania. 2 - in cativa ani (4-5 maxim) este posibil sa platesti benzina cat valoarea masinii de achizitie. Nu mai zic de impozit pt. cilindreea mare si altele. Asa ca nu are rost sa cumperi motoare mari pe benzina. Altul a avut un seria 6 grand coupe 640d. 3 litri diesel si 313 cp. Nu a ales benzina tot din aceleasi motive. Limita in cilindree ar trebuii sa fie de 3 litri si de preferat diesel. In ceea ce priveste masinile sport cu 2 usi sunt de acord sa fie numai benzina si motoare mari si oricum nu prea ai optiuni decat benzina. Pt. restu (SUV, limuzine) nu are rost benzinar pt. ca oricum nu vei avea aceleasi senzatii ca intr-o masina sport iar diesel-urile actuale sunt foarte silentioase si bune.
-
inexorabil, marţi, 25.06.2013 17:58
Extraordinar! L-ati potcovit pe @tzenu fiindca a avut curajul "incorect politic" de a incrimina Diesel-ul care siluieste masinile prin vocatie sportive! Adica vrei sa zbori pe sosea, dar totodata sa treci pe la pompa din an in paste!!! Nu, taticu'. Daca te intereseaza numai pâr-pâr-pâr, adica sa ajungi oricum la destinatie, vei deveni un bun econom, dotat cu masina harazita. Daca vrei ceva "warp", baga mana in portofel grupa mare, fara ezitare, numai ca acum se poarta pretul de neam prost cu veleitati motor(ina)-sportive, de dragul ademenirii credulilor prin teoretizarea amortizarii "in timp" a super-investitiei initiale. Si sa nu ma abureasca nimeni cu Audi R10/R15 TDI la Le Mans, alias "se poate si asa" !
-
tzenu_bmw, marţi, 25.06.2013 18:09
@Adrian........nu am nimica inpotriva motorinei....... insa eu personal daca as avea bani(garla) as lua benzinar fara sa clipesc........ mi se pare ok sa iei masina diesel atata timp cat e o masina de familie sau o masina comerciala chiar are sems......... insa sa fi plin de bani si sati permiti o masina de 100k euro si sa obtezi pt. un diesel(mai ales pe un Maserati sau Porsche)apai dao frate in pana mea........inseamna k ori esti prost ori te faci......... pun pariu ca fara motoare diesel in romania nu existau masini de lux dintre toti pare au 7-ar in romania 90% in 3L diesel........insa se intampla destul de rar sa vezi un 760i.......si atunci cand il vezi frate.....respect
-
respect frate, marţi, 25.06.2013 18:42
Nu mai poate omu de respectu tau @tzenu cand pt V12 de 5-6 litri trebuie sa plateasca un impozit de vreo 5 ori mai mare decat pt un 3 litri diesel, consuma si cu 50 % mai mult, cine are pe firma seria 7 merge mult, sa economisesti mii de euro anual nu mi se pare deloc o prostie, mai ales astazi, nimeni nu mai vrea sa arunce aiurea cu banii, chiar daca are bani, si ma rog unde naiba mergi la noi cu V12? Si asa s-a ajuns la sute de cai si la diesel si nici cu alea n-ai unde sa mergi, nu doar la noi, V12-uri mai mult prin Orient, Rusia si ceva prin SUA, in Europa mai putin si sunt foarte multi care au bani seriosi si-n Europa, e vorba de mentalitate, respect frate ca ai V12 prin gropile din Romania, sigur ca da.
-
ShelbyV8, marţi, 25.06.2013 18:49
In cazul masinii de fata si motorul de 410 cp este tot de 3l, deci nu este mai mare impozitul. Eu ii dau dreptate lui tzenu: cand dai 100000E pe o masina nu conteaza cat consuma. Dar, problema mai mare la masinile scumpe pe benzina este pretul de revanzare. Pentru o masina cu motor chiar si de 3l benzina nu o sa gasesti cumparatori si pana la urma o sa ajungi sa o dai la buy-back, la un pret de 50-60% fata de cel al pietei.
-
Rosmari, marţi, 25.06.2013 19:38
Imi place ca argumentati comentariile constructiv, dar sincer nu poti schimba parerea unui popor intreg cu privire la motoarele diesel! Cat despre Maseratti, sa stiti ca am 2 prieteni din state care vin in fiecare an in tara , unul cu Quattroporte , unul cu Infiniti si spun cam asa: “pai cei cu BMW sau Mercedes sunt mai avangardisti, arata ca au un statut mai “altfel”, pe cand noi cu cu ale noastre nu mai suntem asa deosebiti :)!” La fel este si la noi ma gandesc….desi se stie ca Mercedes este Mercedes, orice ar face restul..nu ?
-
tzenu_bmw, marţi, 25.06.2013 19:44
@respect frate...........poi da frate e vorba de mentalitate care romani nu o au deloc is pur si simplu salbatici........ pun pariu ca daca 7-aru ar avea motor de 2L diesel tot sar cumpara ca no.......e masina preferata a ghibolului(rromi si alte stereotipuri) nu mai vezi demnitari,presedinti,doctori si arhitecti conducand masini de lux si care e problema ca platesti impozit si masina consuma 40%.......care e problema..........oricum nu e doar impozit si consumu...... e vorba de mentalitatea romanului las ca imim iau septar.......si daca se strica ceva la masina vai de capu lui ca more de foame cu masina in fata blocului ca nare bani de reparati...... cati romani isi permit ca intretina o masina de 80-100k euro da so intretina ca la carte......cu cauciucuri 'originale' schimbate la fiecare schimbare de sezon....cu asigurare 'Casco' cu tot ce trebe....... am vazut cu ochi mei unu cu S-Klasse de prin 2009-2010 om imbracat la costum si baga benzina de 20 de lei........o rusine de om... si sa nu zici ce nu era masina lui ca nuti imprumuta nime masina de 100k euro ca apoi sa te faca sa i bagi 3 litri de combustibil inapoi
-
Samba, marţi, 25.06.2013 19:55
In primul rand multumesc @automarket ca mi-ati eliminat postarea de mai sus. Asa-i ca nu prea acceptati parerile negative ale oamenilor. Oricum ma voi concentra mai mult pe PA, acolo unde comentariile sunt civilizate si la locul lor. Insa cu toate astea mai am ceva de zis : @Rosmari, Chestiunea cu statutul in Romania este irelevanta. Statutul implica mai multe fatete nu doar aceea de a avea bani. Ptr. tarile din prima lume sau dezvoltate intr-adevar inseamna ceva. Acolo oamenii asi dovedesc apartenenta la o clasa social sau alta: medici, inginerii, profesori, oamenii de cultura, etc. In romania toti acestia au salarii derizorii. De obicei merg cu masini de volum, deci unde este statutul sau ce este statutul in romania. Putini sunt realmente oameni de afaceri de succes nu abonati la banii statului. In tara asta majoritatea care cumpara masini de lux sunt interlopii, camatarii, manelisti infractori, hoti si cersetori prin occident sau pe la noi, etc. Atunci cand vezi cine se da jos din asemenea masini de obicei in tara asta te intrebi, statutul social este ceva de bine sau de rau in romania, pentru ca nu seamana cu ce inseamna statut in occident sau lumea civilizata ori unde ar fii si asta fara sa vorbim de retarzii care nu au nimic de a face cu o reala prosperitate si se afiseaza cu masini scumpe cu care circula rar, nu le pot intretine, le creaza probleme in familie, etc. Cand vrei sa demonstrezi ca esti ceva sau cineva ce realmente nu esti nu poti sa castigi altceva decat compatimirea, dispretul, repulsia si in general sa propagi niste sentimente negative.Deci nu ''masina '' este devina, ci proprietarul. Daca proprietarul este idiot si inmanierat nu inseamna ca masina este devina. Masina face exact cum este '' setata '' de constructor, adica sa ofere ceea ce ofera.
-
Samba, marţi, 25.06.2013 20:02
Interesanta concluzie atras-o @inexorabil.Exact ce am spus la BMW , cam acelasi lucru se poate repeta si despre la Maserati. Exact cum am mai zis, aceste branduri europene in ultimii 20 de ani au trecut din ce in ce la o productie de masa larga pentru o societate de consumatori prosti si needucati, iar acesti constructori nu mai dau doi bani pe onoare, faima, pasiune, etc si nu conteaza decat cifrele. Cel mai mare flagel si cei mai mari criminali ai societatii contemporane si imediat urmatoare o constituie finantistii lui peste prajit care ne-au transformat pe toti in niste marionete si toate belelele de la ei pleaca.
-
@samba, marţi, 25.06.2013 20:19
Mai poţi baiatule? Termină cu acuzaţiile la adresa motoarelor BMW ca devi chiar penibil.
-
lol, marţi, 25.06.2013 20:44
Dar fumuri nu scotea? Din alea de tractor cu remorca plina...?
-
inexorabil, marţi, 25.06.2013 21:59
Din nefericire, radiografia socio-politica a lui @Samba efectuata pe rromanika este cumplit de adevarata......V-am mai povestit eu odata despre imaginea aceea sugestiva pentru atitudinea nationala: stam precum curcile in ploaie si radem a paguba......Vedeti ca deja circula statistici realiste printre noi, care releva ca, in jurul lui 2050, natia valaha va fi si imbatranita, si tiganizata......Si, cand ramai tâmp, precum m-am simtit eu cand am observat la stiri cinci Ferrari-uri parcate unul langa altul, la o nunta ultrasomptuoasa a unui clan balaoaches din Timisoara, admiti ca acelasi lucru ar fi posibil si cu Maserati, de ce nu? Apropo, eu as sugera conceperea unor modele noi de Ferrari: Haorde, So Cheres, Praleo, Pirando etc.
-
Adrian, marţi, 25.06.2013 22:15
@tzenu_bmw Si eu am scris mai sus ca as alege versiunea benzina cu 410 cp. Dar nu in ROMANIA !!!! Pt. tara noastra e suficient 3 litri diesel si asa e prea mult. In ceea ce priveste masinile de lux daca nu aveau versiuni diesel si cu motoare de 3 litri sigur nu am mai fi vazut atatea pe strazi. Cum am mai scris si sus, multi de la noi au bani sa le achizitioneze au si pt. intretinere dar nu pt. vf de motorizare. Si daca au li se pare o risipa inutila de bani doar pt. un moft de a avea motor mare cu performante uluitoare de care nu te vei bucura niciodata in tara asta. Dar ce faci daca omul merge cu ea mult ? Nu iti dai seama cat consuma un V12 de care zici tu ? Platesti in 5 ani maxim valoare masinii de achizitie si asta nu cred ca iti convine daca nu esti cel putin multimilionar in euro. Si 1 milion de euro sa ai avere, tot nu iti vine sa arunci zeci de mii (peste 50 de mii sigur) de euro pe intretinerea masinii in cativa ani. Sigur cam atat o sa te coste un BMW 760 Li sa zic daca faci 100 de mii de km pe an. Nu mai bine ai aceeasi masina de lux si te bucuri la fel de ea cu un motor normal si intretinere decenta ? Cand iti cumperi una de peste 200 de mii atunci da ! E altceva...nu mai ti seama la bani pt. ca banuiesc ca ai destui sau faci mereu bani ca sa amortizezi intretinerea ei. La zeci de mii sau 100 de mii de euro dati pe o masina chiar conteaza si intretinerea pt. propietari. ps. ai vazut ca sunt multi care isi vand masinile scumpe cu motoare mari (si din alte tari nu numai la noi) si au putini km facuti cu ele ? De ex. am vazut pe autovit Cayenne Turbo S din 2005 parca cu 40 de mii de km. Cele diesel au peste 100 de mii toate. E un semn de intrebare nu ? Asta inseamna ca cel cu motor mare ii consuma enorm si nu era rentabil sa mergi mult cu el. Deci nu te bucuri nici de performnate nici de masina. Sau te bucuri dar iti golesti contul si buzunarul aiurea.
-
isa.t, marţi, 25.06.2013 23:01
pana la urma tzenu_bmw are dreptate ,sunt din ct iar in timpul sezonului tot felul de ( bizoni) cu te miri ce masini cu valoare peste 50.000E te privesc de sus ,aroganti in trafic iar cand opresc la peco (caz real vazut de fratele meu in benzinarie un tip cu aston a alimentat de 30 lei) hai sa fim receptivi ... nu exista economie de carburant la o masina cu suma peste 50.000E odata ce iti permiti asa ceva dai dovada de bunastare, sau ai strans din c.. 5 ani ban cu ban si ti ai luat s 8 7 s.a.m.d ca sa fi cu lumea in rand .cand tu esti muritor de foame intr-o garsoniera de 25 mp si alimentezi de 20 lei... cei ce vorbesc de economie de combustibil sunt argumente pt asi satisface ego ul. . restul sunt ipocrizii (pai ce statut pretenasi cei ce vorbesc , sa vad intr-un a8 unul cu ceafa lata cu maneau ori intr-un s un tip care coboara in trening si slapi sau o toanta cu X care nu stie ce tip de combustibil functioneaza ... vrei economie iti iei un harb pana in 15.000E echipat decent cu ceva magari\putere si faci economie ...si nu s frustrat cei ce isi fac pareri chiar ma simt bine in harbul meu si urmatorul harb va fi 159jtd 2,4 sper in 2014 @inexorabil nu cred ca voi prinde ziua de 2050 din fericire ......din nefericere statistica 2013 arata o tara manelista in care principalele stiri sunt despre jiji ,base ,stan etc, de acea am renuntat la tv de 4 ani si la presa scrisa in ro in cel mai scurt timp, totul e pe scandal , nimeni nu educa populatia in legatura cu fondurile europene ,cum sa si investeasca resusrsele financiare ,programe ecologice .un simplu ex. ai auzit ceva despre cursul eur\ron la stiri sau indicatii date de cineva ...suntem un popor de lasi si ne lasam calcati de rromi,unguri,tupeisti.nesimtiti ne meritam soarta ...si cei ce aplauda revoltele din grecia , tucia, brazilia ,totul e speculatie asupra bunurilor tarii ce apartin poporului . grecia -zacaminte de aur , turcia crestere economica 8,5, brazilia locul 10 productie petrol... ca idee umareste cursul usd\try de pe data 05.06 sa vezi depreciere lirei fata de usd
-
Samba, miercuri, 26.06.2013 00:08
@inexorabil, Foarte corect concluzionat. De aceea le spun si eu la restul sa gandeasca mai profund problema si o sa vada ca asa stau lucrurile chiar daca la prima vedere pare ciudat. Exact cum am mai precizat, recunosc ca si eu sunt pro profit la fel ca toata lumea, din toate punctele de vedere, dar fa-o corect si nu prin hotii. BMW, Audi, MBZ se lauda peste tot cu profitabilitatea si cu numarul mare de vanzari dar ceea ce vine din "noblesse oblige", ii doare-n fix in cur ( scuzati expresia ) si aici sa se priveasca problemele la motoarele v6 si v8 unde posesorii au fost siliti sa plateasca din buznarele lor. PT ce ? Pt ca te incapatanezi sa produci ceva de calitate doar de dragul profitabilitatii? De aceea revin si spun ca sforile sunt trase de finantisti care vad numai profituri si nu pasiune. Stii ce probleme au avut cativa proprietari acum 2 ani cu motoarele entry-level de 1.4 benzina de pe Golf 6 ? Foarte mari, si desi masinile se aflau în garantie, cei de la Porsche Bucuresti Vest s-au încapatanat multa vreme sa nu rezolve chestiunea pentru ca apoi sa admita ca este vorba de o problema serioasa. Deci ca sa vezi ...... Numai bine !
-
dan_grc, miercuri, 26.06.2013 12:47
La concernul numarul 1 mondial este numai pasiune @Samba, ca sunt finantisti care trag sfori de acord, dar este valabil pt toata lumea, ca tu bati moneda doar in privinta marcilor nemtesti arata cat esti de obiectiv, exemple cu reprezentante care refuza sa repare pe garantie se gasesc la multe marci, mai ales in Romania, si la marci frantuzesti si la japoneze, dar tot marketingul cu ecologia si bagarea pe gat de taxe peste taxe inutile, toate in numele salvarii planetei, astea nu le vezi, nu? Macar daca s-ar folosi pt binele planetei, tendinta fabricarii de milioane de baterii de sute de kg, care pt producerea lor se polueaza, astea sunt in regula, nu sunt pt profit, marcile pt care tot faci reclama pe aici nu beneficiaza de aceleasi sfori trase de finantisti, nu? Normal ca doar cele nemtesti, pe primul loc fiind Bmw, eu zic sa faci un exercitiu de imaginatie si sa consideri c-ar disparea sforile trase, oare care concerne vor fi mai afectate? Concernul tau iubit "number one" sau Bmw? Pe unii ii doare fix undeva de clienti? Probabil, dar hai sa vorbim si de preferatii tai, cum este sa faci o marca premium care este cam praf la niste teste de siguranta facute de americani? Sau un supercar de 375 de mii in care mori daca intri intr-un seria 3 cu o viteza moderata, nu viteza foarte mare, cum este la aceeasi marca sa aiba probleme la cutiile automate pe RX-uri prin SUA? Stiu stiu, sta bine in top-urile mondiale, dar cu 3 motorizari are suficiente probleme, la service la tine nu vin pt ca nu se gasesc pe strazile noastre, daca tot iti place sa duci discutia la tara noastra, cand vor avea si ei un diesel performant vreau sa le vad dupa cateva sute de mii de km prin Romania, cu toate implicatiile, apoi mai vorbim, vreau sa vad Avensis-uri diesel de 12-15 ani si apoi sa-mi spui de zero interventii si nu in ultimul rand vreau sa le vad cum se prezinta general, tren de rulare, caroserie, interior, si astea dau robustetea si fiabilitatea unei masini, dar aceste aspecte nu prea intra in top-uri si clasamente, deci nu conteaza doar in garantie daca apar probleme sau nu, vreau sa le vad si dupa aia cum se prezinta, stii si tu ca se schimba datele problemei si nu veni c-ai vazut nu stiu ce model japonez cu 300 de mii la bord fara probleme ca eu am vazut mai multe europene cu mult mai multi km, "adevarurile " tale sunt incomplete, deci ca sa vezi...
-
CapitanuBurtaMare, miercuri, 26.06.2013 14:16
Intr-adevar o masina grozava da parca tot CLS mi-as lua...
-
unckle, miercuri, 26.06.2013 14:32
@dan_grc - am eu o japoneza (fabricata in olanda cu motor japonez, cutie frantuzeasca, frane suedeze etc.) care are 265000km pe bord si inca porneste la sfert. A necesitat un ambreiaj, ceva piese la articulatiile din spate, si consumabile. Se poate zice ca merg bine :) ... acelasi lucru cred ca o sa-l pot spune peste multi ani si despre actualul w169. Spun asta cu incredere pentru ca voi avea grija de masina ... ceea ce nu se poate spune despre multitudinea de plozi urcati la 18ani in scaun de BMW care rup motoarele in primii 10000km, sau despre mult mai multii retardei cu bmw de bulgarica ce procedeaza similar cu bmw-urile de sute de mii de km. Ei ajung in service si acolo @Samba gaseste sa traga concluzia ca nu sunt fiabile. Am mai avut discutia asta si nu este cazul sa o relulam. Este clar, sper, pentru oricine ca TOATE masinile se strica si ca TOATE ajung in service.
-
dan_grc, miercuri, 26.06.2013 14:47
@Unckle Domnul @Samba nu vorbeste doar de service, pleaca de la o chestie, ajunge la sistemul mondial de finante care trage sforile doar pt Bmw, Mercedes si Audi si se opreste undeva pe nicaieri, pt el nu este clar ca toate se strica mai devreme sau mai tarziu, nu exista asa ceva, japonezele nu se strica indiferent de conditiile de exploatare.
-
Opinie personala, miercuri, 26.06.2013 18:04
Nu mi-a placut niciodata Maserati. Mi se pare ca au modele urate.
-
Samba, miercuri, 26.06.2013 21:03
@dan_grc; Din pacate ti-am mai spus. Nu pot pleca intr-o polemica cu tine deodata ce nu ai vazut cum stau lucrurile pe pielea ta.Asa ca te-ai chinuit degeaba sa scrii 40 de randuri mai sus. Deci te rog, scuza-ma ca sunt putin '' NE '' amabil cu tine de data aceasta. Te salut respectuos domnule @Valentin Ghionea...........pardon @dan_grc, scuza-mi confuzia ! Dar data ''aviatoare '' promit ca iti voi raspunde sau poate chiar pe PA . Acum nu am rabdare sa o iau de la capat. O seara placuta.
-
dan_grc, miercuri, 26.06.2013 21:59
Ti-am spus ca daca mai copii comentarii de aici si le postezi acolo ca fiind ale tale imi fac cont, mi-am facut, unul la misto,nu-ti place? Nu mi-am ascuns identitatea, ti-am dat de inteles cine sunt, tu continua sa te intrebi de ce esti "apreciat" pe acolo, vorbeste de conspiratiile mondiale care ajuta Bmw, domnule robert_444_de_comentarii_de 2_lei.
-
Calingura, vineri, 28.06.2013 11:27
Mie nu imi plac modelele Maserati. Dar nu o spun cu rautate. Nu stiu...mi s-au parut mereu in urma valului. Arata bine dar ca si Peugeot 607 devin desuete foarte repede. Ce ma surpinde este cum aproape a reusit o discutie despre un model interesant sa ajunga un duel intre BMW si restul. De asemenea ma surprinde cum puteti scrie 100 de randuri fara pauze. Eu sunt un mare admirator al lui Inexorabil dar este un chin sa citesti argumetele lui. Inexorabil dau un suc la prima intalnire de grup daca scrii mai aerisit sa putem citi si cei mai ca mine :) (mai scrisesem 10 paragrafe despre ineptia achizitionarii unui diesel in Romania doar bazandu-te pe ce auzi pe la vecini si fara sa faci nici urma de calcul dar le-am sters. Le-am sters si pe cele care fac referire la amaratii care au 100.000 dar nu isi mai permit benzina sau vor sa faca chipurile economii. Traim in penibil si este bine sa il acceptam. Amin)
-
Adrian, vineri, 28.06.2013 13:06
Ce treaba are Peugeot ? Ala costa cat o roata de Maserati si tu spui ca devin desuete :))) Hai sa fim seriosi...Maserati fabrica printre cele mai frumoase masini din lume (asta spus majoritatea), printre cele mai performante si calitative masini. Peugeot auzi :))))
-
amg, vineri, 28.06.2013 15:47
In concluzie, dupa cum se vede din lipsa oricarei reactii, acest test a fost facut in fata calculatorului iar impresiile autorului nu au nici o legatura cu realitatea. Oare de cate ori i-ati aburit pe cititori???!
-
Calingura, vineri, 28.06.2013 16:20
Adrian daca nu intelegi referinta de ce te hazardezi sa fii ironic?
-
Scorpionul.negru, marţi, 22.10.2013 22:33
Maserati Ghibli este cu siguranta cea mai frumoasa si rafinata masina din clasa ei. Pur si simplu nu ii gasesc nici un defect estetic sau tehnic. Cei care l-au desenat si conceput merita toata admiratia. Isi justifica fiecare ban. Bravo Maserati !
-
maserati, duminică, 27.04.2014 15:11
daca nuti place maserati si zici ca sunt urate de ce ai intrat pe pagina asta
-
cocalarul, vineri, 20.06.2014 21:19
ce frumoasa e dacia veche
-
radu, vineri, 20.06.2014 21:20
defapt eu sunt cel cu numele maserati
-
subaru, marţi, 25.11.2014 19:44
e o masina puternica cu dotatii bune si un motor puternic
-
intrebare, marţi, 25.11.2014 19:46
daci aniversare 10 ani
Bai arata bine :)