Ford Transit Van

SWB 2.2 100 CP ECOnetic FWD

Tinuta de drum

3.5

Chiar dacă vorbim despre un vehicul utilitar, Transit se comportă bine atunci când vine vorba despre ţinuta de drum. Exceptând ruliul, specific unui model de asemenea dimensiuni, Transit stă destul de bine pe porţiunile de drum virajate. În cazul nostru, o importanţă deosebită a avut-o probabil şi sarcina de 400 de kilograme, bine ancorată în spate cu chingi speciale.

Raza de bracare rămâne una destul de bună, iar cursa volanului ajută mult şoferul atunci când trebuie să rezolve o parcare rapidă într-un spaţiu ceva mai strâmt.

  • antonny, luni, 05.09.2011 15:01
    ****

    Felicitari domnule Bogdan ca ati testat si o autoutilitara ....ar trebui mai des .....pe cand un test cu un man,scania ,volvo ???

  • BBR91, luni, 05.09.2011 20:46

    Ideea cu butonul ECO e ok, in loc sa li se bage pe gat soferilor restrictia de viteza si sistemul start-stop, pot fi dezactivate usor. Apreciez asta deoarece consider start-stop ca fiind o tampenie, iar limita de viteza poate sa o respecte soferul si fara ajutorul masinii.

  • jti, luni, 05.09.2011 22:12
    @Automarket

    M-ar interesa sa cumpar noul Renault Master si as vrea sa stiu parerea voastra. Pe cand un drive-test?

  • LoL, marţi, 06.09.2011 00:04
    @antonny

    Si cine sa le conduca?!

  • Alex, joi, 08.09.2011 10:59
    Revizie

    Ar fi interesant si pretul la o revizie si la cati km se face prima revizie. La o masina nu conteaza doar pretul de achizitie.

  • LauCalin, vineri, 09.09.2011 03:13

    Citroen C3 Picasso: 3,6 Ford Transit Van: 3,7 Cu alte cuvinte cine vrea un C3 Picasso mai bine alege un Transit Van :))

  • tase, miercuri, 30.11.2011 21:13

    fordul transit e cea mai tare masina am muncit pe ford 5 ani si pot sa spun ca nu i-am facut nimic in afara de schimb ulei si placute