BMW Seria 7

Vizibilitate

5.0
Chiar daca suprafata vitrata nu este atat de generoasa pe cat si-ar dori unii, portierele fiind ceva mai inalte decat la alte modele, Seria 7 rezolva aceste probleme cu ajutorul unor oglinzi laterale bine proportionate si a unei oglinzi retrovizoare care incadreaza foarte bine intreaga suprafata a lunetei. Montantii posteriori sunt ceva mai generosi in dimensiuni, insa manevrele de parcare cu spatele vor fi facilitate de camera video si de senzorii care incearca sa intuiasca traiectoria ideala a masinii in spatiul gol. Senzorii de parcare se dovedesc a fi foarte utili, mai ales atunci cand conduci o masina de dimensiuni mari intr-un oras aglomerat. Pe timp de noapte, BMW aprinde lumina pe orice fel del drum, tehnologia Adaptive Bi-Xenon fiind capabila sa traseze o traiectorie ideala chiar si in cea mai cumplita bezna romaneasca.
  • dan, marţi, 03.11.2009 21:35
    bmw

    La poze sunteti in urma rau, pai astea sunt poze? nici o poza cu bordul in intregimea lui? si sunt si putine pe deasupra

  • bmw, marţi, 03.11.2009 21:54
    740d

    uneori am impresia ca aceste reviewuri sunt scrise de oameni normali care nu au nici o treaba cu jurnalismul, amatori in toata regula....sa va spun de ce...de exemplu la motor/transmisie...ati laudat motorul si transmisa in 100 de randuri, v-a placut dar ii acordati 8? pai de ce? raspunsul dvs. ar fi pai un audi sau un mercedes are mai multi cp dar din cilindree mai mari....pai si conteaza numai CP nu? suntem copii de 20 de ani teribilisti care punem accent doar pe CP nu? mi se absolut incredibil. Nu contest diplomele sau cunostintele voastre insa la fiecare test vad aceleasi probleme. In loc sa apreciati tehnologiile BMW voi il punctuati cu 8 pentru ca nu-i asa potent precum un tdi de 4.2....acum serios chiar aveti impresi ca bmw nu putea sa scoata un 4.0 extrem de potent sa rupa piata? sau sa scoata mai mult din 3.0? sa fim seriosi. Si la motor/transmisie problema inca nu pare asa pare pe langa punctajul de la performante. Citez: "Cei 306 cai reusesc sa faca din Seria 7 un adevarat model sportiv, insa nu atat de inclinat spre performanta precum fratii sai mai mari, 750i sau 760i" Dragi "jurnalisti auto" cum puteti sa afirmati asa ceva? Performantele unei masini cu un anumit motor trebuie raportate la concurenta cu puteri similare. Asta ar insemna ca un 730d ar luat nota 4 pentru ca sti nu e asa rapid si potent precum un 750i sau 760...deci deaia ii punem noi 4. Ce gandire! Raportati performantele acestei masini la concurenta, la S-Classe la Audi (nu ca ar fi un concurent dar ma rog) la Lexus LS...toate cu motorizari asemanatoare...si atunci ati vedea ca un bmw cu un motor de 3.0 face tot ce face si un audi 4.2 tdi (mie si rusine sa scriu tdi, suna asa jenant) sau un Mercedes 4.0 CDI. Toate cele bune.

  • .marius., marţi, 03.11.2009 22:04
    e cam aiurea...

    @bmw:de acord cu tine...dar .....asa cum a mai zis unul dintre administratorii Automarket....nu se poate aprecia ceea ce nu s`a testat, insa da...propulsorul ar trebui apreciat cel putin la nivel de capacitate cilindrica cu ceea ce ofera concurenta la aceeasi capacitate cilindrica(pentru ca de obicei in functie de cilindree variaza si dotarile si comparatia capata o anumita relevanta).

  • bogdanm, marţi, 03.11.2009 23:28
    @ bmw @ marius

    Competentele jurnalistice nu au nici o legatura cu comentariile voastre care fac strict referire la o modalitate de punctare. Nu este pentru prima data cand ies asemenea discutii de pe urma punctajului si nu este pentru prima data cand incercam sa lamurim oamenii care nu citesc decat printre randuri... O sa reiau pentru cei mai superficiali: "Chiar daca avem numai cuvinte de lauda pentru dieselul cu sase cilindri, modelul 740d nu poate primi nota maxima la acest capitol. Sistemul de notare care ia in considerare si celelalte motorizari superioare din segment nu ne permite sa scoatem 10-le din palarie, desi ne-am dori foarte mult sa o facem." Explicatie: Notarea se face raportata la segment si nu la versiunile concurente. Ceea ce inseamna ca in segment mai exista 740i, 750i, S500,S8 si asa mai departe. Daca la un diesel am acorda 10 celorlalte versiuni ce nota le-am putea acorda 12, 13? Exista si o comparatie subtila la capitolul versiuni diesel rivale: "Ne consolam cu faptul ca noul derivat al motorului de 3.0 litri bi-turbo poate sa tina piept unui TDI de 4.2 litri sau unui CDI de 4.0 litri." Chiar nu realizati ca si noi apreciem prin aceasta afirmatie faptul ca un motor de 3.0 litri tine piept, ba chiar depaseste motoare de 4.0 litri? Ne asteptam la astfel de reactii, dar avem pretentia ca cititorii nostri sunt capabili sa extraga din text trasaturile esentiale ale modelului si nu sa comenteze pe marginea unor note, care,sa fim sinceri, nu pot exprima intru totul experienta de la volan. Va multumim pentru interes!

  • tzenu_bmw, marţi, 03.11.2009 23:48
    faceti loc ca vin cu tancu

    cam asa ar trebui sa strige fiecare posesor de 7series........ mai ales la astia dea nostri cu loganuri sa se dea jos din dacii sa intinda covoru rosu....

  • MCD, marţi, 03.11.2009 23:59
    @Bogdan Mirica

    am o propunere sa scrii despre masini fara sa dai puncte De ce ? Simplu la fiecare review se gasesc cate 2-3 copii care ii freaca pe ei punctele asa ceva nu am vazut ! Niciodata nu exista punctaj perfect masina este privita in mod subiectiv de fiecare individ in parte Dar unii sunt rau batuti in cap si nu inteleg anumite lucruri subiective asa ca : SCRIETI REWIEW FARA PUNCTE si asa scapati uni care sunt stresanti si la fiecare articol incepe ei sa filosofeze cu privire la motoare calitate bla bla incercand sa se dea mari stiutori in tote si in nimic si jignindu-va implicit pe voi echipa automarket Referitor la articol bine scris nu am cuvinte. Daca as avea bani as cumpara versiunea 760Li si as emigra in SUA De ce ? pt ca aia pe langa masini au si infrastructura adica am unde sa merg cu o asemenea masina nu merg 1h 10 km ca in romanica In romanica o asemenea masina in proportie de 90% reflecta snobism, adica sunt unele "persoane" care isi cumpara asa ceva numai pt a se da mari pt a fi invidiati de altii, nu pt calitate, pt istoria marcii etc.

  • Avocatul, miercuri, 04.11.2009 00:01

    Ce "destept" este MCD.

  • Avocatul, miercuri, 04.11.2009 00:07

    Dl.Bogdan Mirica nu sunteti bun sa ma adaugati si pe mine in lista dvs de mess??? ID-ul meu este jijiady14.Poate am si eu cateva intrebari despre niste modele anterioare pe care le-ati testat.Multumesc!

  • gtrazvan, miercuri, 04.11.2009 00:09
    @redactor Bogdan Mirica; @Bogdan Mirica

    Total eronata punctarea, Atunci ce punctaj poate sa ia un Focus 1.6 cand exista RS, ce punctaj poate sa ia un Lancer diesel cand exista EVO x, sau 318 d merita la motorizare maxim 4 pentru ca exista un superb M3. Nicaieri in lumea asta, pe nici un site de specialitate si in absolut nici o revista nu am vazut motivatia STUPIDA ii dam un punctaj mai mic pentru ca exista un motor mai mare si puternic care este adevarat ca dubleaza pretul masinii si consuma dublu dar asta nu conteaza, la Bogdan Mirica. Motorul masinii testate mai sus este cel mai performant motor DIESEL de serie facut vreodata, iar Bogdan Mirica ii da 8 pentru ca redactia AUTOMARKET compara un motor mic cu unul mare, EXACT cum ai da PUNCTAJ INTELIGENTEI DUPA MASA MUSCULARA.

  • bmw, miercuri, 04.11.2009 00:13
    740d

    "Explicatie: Notarea se face raportata la segment si nu la versiunile concurente. Ceea ce inseamna ca in segment mai exista 740i, 750i, S500,S8 si asa mai departe. Daca la un diesel am acorda 10 celorlalte versiuni ce nota le-am putea acorda 12, 13?" Deci dupa explicatiile dvs. de exemplu noul E-Class disponibil in diverse variante de motorizare va lua urmatoarele note E AMG - 10 E500 - 9 E400 - 8 E350 - 7 E320 - 6 E280 - 5 E220 - 4 E220 - 3 E200 - 2 ca deh notarea se face raportata la segment....ma rog notati cum credeti, mie mi se pare absolut aiurea. Cum un Golf cand e testat primeste note raportat la concurenta si nu raportat la segment adica focus rs, megane rs sau bmw 130i asa era normal sa procedati si cu restul. in fine, sanatate si numai bine.

  • bogdanm, miercuri, 04.11.2009 00:59
    lamuriri

    @bmw Versiunile de performanta AMG, M sau RS fac parte dintr-o alta categorie si primesc note raportate la concurentii directi. Pescurt, un M3 nu va fi comparat cu un 318d ci cu un C63 AMG. Un 318d va fi comparat cu celelalte versiuni ale rivalilor. Recunoastem si noi ca uneori sistemul de notare este limitat , incapabil sa exprime ceea ce poate un motor si este foarte usor interpretabil. Luam in calcul si review-urile fara note, insa am ales momentan aceasta modalitate pentru ca este pe intelesul multor cititori. Acum ajungem la concluzia ca ar trebui sa incalcim putin lucrurile :) Eu personal iti multumesc pentru observatiile facute, si promit ca in viitor vom incerca sa perfectionam sistemul de notare. @gtrazvan Desi tonul pe care il folosesti nu este motivat o sa incerc sa iti explic pe scurt ca eu doar urmez niste sabloane de notare dupa care functioneaza aceasta rubrica. Citeste textul si o sa vezi ca am apreciat mai mult decat crezi tu motorul BMW de 3.0 litri. Citeste si explicatiile din comentariul anterior. Nu am comparat niciodata Focus RS cu Focus 1.6 i. RS-ul l-am raportat la concurenti ca Megane RS, GTI si asa mai departe. De asemenea, trasaturi ca pret si consum le-am tratat separat si le-am acordat note tot in functie de ceea ce exista in segment. @MCD Multumesc pentru sfaturi. Si noi luam in considerare ideile expuse de tine. @Avocatul exista un mail al redactiei unde puteti adresa intrebarile voastre.

  • exploziv_2003, miercuri, 04.11.2009 01:19
    @bmw>razvan

    Cum ai punctat pana acum ce ai testat? Dupa segment? Daca e asa...e bine ca pastrezi linia si asa se vor obisnui oamenii cu modalitatea ta de a nota. Daca ei au dreptate, iar in alte cazuri ai notat dupa alt criteriu...iti meriti "laudele". Iar eu promit ca am sa-l sfatuiesc pe Alexandru Seremet sa nu va mai dea masini la test-drive (daca el vi le da)! :)))

  • exploziv_2003, miercuri, 04.11.2009 01:21
    ERATA

    Comentariul era adresat @Bogdan Mirica.

  • exploziv_2003, miercuri, 04.11.2009 01:30
    @Bogdan Mirica

    Scuze ca insist, dar bmw (de mai sus) a pus o intrebare draguta. Cum notezi: E 200 CDI E 200 CGI E 220 CDI E 250 CDI E 250 CGI E 350 BlueTEC E 350 CDI E 350 CDI 4MATIC E 350 CGI E 350 4MATIC E 500 E 500 4MATIC Da note celor de aici sa vad cum faci! :)

  • bmw, miercuri, 04.11.2009 01:55
    @bogdan mirica

    in primul mesaj ai scris "Explicatie: Notarea se face raportata la segment si nu la versiunile concurente." iar acum spui ca "Un 318d va fi comparat cu celelalte versiuni ale rivalilor." Tot la vorba mea ai ajuns. E bine ca ai inteles ideea, este exact ce spuneam eu in primul mesaj, comparati mere cu mere si pere cu pere. Acum ca ati inteles ideea sper sa o si aplicati in viitorul apropiat. Numai bine.

  • gtrazvan, miercuri, 04.11.2009 04:33
    incredibil

    repet: IQ-ul unui om sa calculeaza dupa masa musculara ???? Cum poti sa compari in primul rand un diesel de 3000 cmc cu benzina de 4-5000 cmc ??? Vorbim totusi de cel mai tehnologizat si performant diesel care a existat (raportat la cilindree binenteles) si voi spuneti ca asa este sablonul. Pai daca va faceti testele dupa sablon si viata al fel mai bine bagati niste robotei sa faca ei testul. Mie nu-mi vine sa cred, cu toate ca nu sunt un fan BMW dar motorul asta aste absolut un varf de tehnologie. Bine, nu comparam cu M3, dar luam 318d si-l comparam cu 335i si tot nota 4 o sa ia si e oare un motor de nota 4 sau raspundeti intrebarii lui BMW si repetata de exploziv_2003. Chiar asa lipsiti de personalitate, daca un sablon facut de "nu stiui cine" e prost il lasam asa ca ......., nu intelege nimeni. Eu imi doresc sa vad teste impartiale, facute cu suflet si fara sabloane de gen, ca nu traim in sabloane si nici nu ne cumparam masini dupa sablon.

  • mircea, miercuri, 04.11.2009 08:08
    @exploziv_2003, @bmw

    1. Dragilor, eu o sa va cer un lucru deloc complicat, dar destul de abrupt incat sa faca apel la capacitatea fiecaruia de a discerne: terminati cu insultele. Nu am inteles pana in acest moment de ce un user care insulta se considera mai inteligent decat ceilalti. 2. Notarea tuturor grupurilor motopropulsoare NU se face doar in functie de puterea motorului. Asta pentru ca rubrica de notare se numeste, si sunt absolut sigur ca ati vazut asta, Motor si transmisie. 3. Nu stiu voi, dar noi suntem bombardati cu intrebarea "diesel sau benzina?". Din ce in ce mai des. Aceste teste nu reprezinta o compunere fara finalitate, ele fiind utilizate implicit ca sfaturi aditionale la cumparare. In acest caz, e absolut normal sa fie notata o versiune de motorizare in comparatie cu toate celelalte de pe segment, indiferent de combustibil. Nu sunt eu un masura sa filtrez intre motoarele pe care le compara un virtual cumparator la un moment dat. Dar ii dam ocazia lui sa poata sa faca asta. 4. Pt aceste note pot surveni modificari ulterioare, in functie de viitoarele teste cu modele din segment. E absolut normal sa nu stim cum se comporta versiunile enumerate de tine, deci ne rezervam dreptul de a face acest lucru. Si da, un motor mai puternic poate fi notat mai prost decat unul inferior. Dar trebuie sa testam si sa vedem asta. Pana atunci, singurele puncte de reper sunt cilindree vs cilindree pe aceeasi putere si, evident, putere vs putere. E insa doar o chestiune temporara. O zi geniala.

  • mowgli, miercuri, 04.11.2009 09:49
    @gtrazvan & restu

    aveti dreptate.e absurd punctajul dat, sau poate nici punctajul cat ocoloriea subiectului si explicatiile care se bat cap in cap de la un post la altul si care nu au nici o logica.motor premiat international la automarket este FAIL, si un motor banal... WIN.om fi noi prosti, prosti dar multi.si cand suntem asa de multi in opozitie... ori suntem nebuni, ori ceva nu se leaga.in rest masina superba, si da, merita macar un 9 la motor sunt ferm convins.dar are si Mircea dreptatea lui, punctajele astea nu pot reflecta realitatea, eu poate ii ofer 10, vecinul 5 fiecare ce asteptari are de la el. draga automarket, nu va suparati pe noi... noi va iubim, asa cum la o masina aproape perfecta cautati defectele, asa si noi, cititorii vostri fideli, cautam defecte. :P

  • Anonim, miercuri, 04.11.2009 09:50
    Poze

    Felicitari lui Golfuletz pentru pozele cu seria 7 si cele cu RS-ul.

  • unckle, miercuri, 04.11.2009 09:54

    Mircea... doar nu te asteptai ca in comentariile astea sa lipseasca injuriile... fanaticii... etc . nu pot decat sa le urez tuturor "un septar in garaj" .. apoi mai vorbim :)

  • adibose, miercuri, 04.11.2009 10:33
    poze

    nu comentez masina si nici textul. dar pozele sunt foarte slabe...oare cand o sa prindeti ceva experienta? folositi diafragme mici cand nu trebuie, tonusuri de culoare aberante si cat despre incadratura...nu mai zic nimic. appropos, poze cu blitz? la naiba... oameni buni, aveti un aparat foto digital si pare DSLR, un PC cu un S/W elementar (pana si un Free de la picassa e bun) cu care puteti sincer face treaba buna.. de ce n-o faceti? lipsa de timp sau de cunostinte? e pacat pentru ca sunteti un site cu pretentii! Bafta in continuare

  • adibose, miercuri, 04.11.2009 10:35
    poze2

    daca Golfuletz face pozele, man stiam ca poti mai mult. si stii ca poti mai mult. apropos...vezi si tu pe afara cam ce tip de poze se fac pentru un review... NU sunt genul artistic sau expresiv, sunt mult mai naturale care pun in evidenta masina ca subiect, nu latura artistica a fotografului.

  • acidutza, miercuri, 04.11.2009 10:49
    mare problema neica

    Ia uite ce discutii aprinse pe tema punctajelor!!! Acestea este normal sa fie acordate subiectiv, pentru ca reprezinta impresia unui jurnalist care s-a plimbat cu masina respectiva!!! Daca el vrea sa dea 10 Loganului, pentru ca, de exemplu, e cel mai ifetin din piata, asta nu inseamna ca fiat albea este de nota 20 sau de nota 5!!! deci...jurnalistul este o persoana subiectiva, care incearca pe cat posibil sa fie obiectiva!!! Si este destul de greu!!! Daca ai la drive-test un Seria 7, dupa care te urci intr-un Megane, atunci nu ai cum sa notezi BMW cu 10 si Megane cu 1...ca..deh...este mult mai slab dect septarul!!! Cititorii siteului au oricum posibilitate de a comenta...iar daca se simte "lezat" de ceea ce scrie siteul, poate sa intre pe alte sute de siteuri auto romanesti sau de afara!!!

  • dvdcore, miercuri, 04.11.2009 10:52
    535d

    Abia astept acest motor pe 340d si 540d. Am un 535d cu chip(340cai/680nm) si ma tin bine dupa m3, rs4, audi s8 :D 340D cu chip ar face de rusine multe benzinare, de 2 ori mai scumpe, cu 2 ori mai mare consum :)) Motorul merita clar nota 10 prin raport performante/consum/litri/cai/emisii.

  • bogdanm, miercuri, 04.11.2009 11:02
    @ all

    Cum se face ca testul a atras numai obiectii privind notarea? Simplu. Foarte putini au citit textul si au inteles cum s-a simtit motorul, foarte putini si-au dat seama ca am avut numai cuvinte de lauda la adresa lui. De ce? Pentru ca 90% dintre romani prefera sa se uite la poze si la note. Multi au ocolit lectura in scoala generala si dupa cum se vede inca o fac si acum.

  • danieluu01, miercuri, 04.11.2009 11:16
    @bogdan mirica

    abrambureala totala...un motor de 3.0 capabil sa rivalizeze cu 4.2 tdi si 4.0 cdi primeste 8 doar ca mai exista 750i si 760i..atunci o comparatie foarte simpla ar fi asa: un halterofil (roman) de 60 kg ridica 120 kg smuls iar ceilalti (chinezi) de 70 kg ridica 122kg...atunci nu-i putem da nota 10 pentru ca sunt altii de 75 de kg (romani) care ridica si mai mult...e o chestie logica..parerea mea, cel de 60kg trebuia sa primeasca 10 pentru ca raportat la greutatea lui a reusit sa tina piept celor cu 10kg mai grei decat el...Domnule Mirica nu sunt mai informat ca dvs, n-am pregatirea dvs, dar un sfat pot sa va dau totusi...: cum am mai spus si in exemplul anterior, motorul de 3.0 merita 10, iar referitor la 750i, 760i il punctati in comparatie cu rivalii sai (6.0 tdi sau 5.0 cdi un exmplu absurd ca sa prindeti ideea) iar daca nu sunt astfel de motorizari puteti sa ii dati motorului de 760i nota 10 doar pentru ca este varful de la bmw...in orice caz va admir munca dvs si a colegilor...

  • ionut, miercuri, 04.11.2009 11:17
    BMW

    o masina incredibila, un review bun (chiar daca sistemul de notare lasa loc de interpretari, dar care aduc trafic)

  • x, miercuri, 04.11.2009 11:19
    bmw power

    indiferent de poze este o masina superba din toate punctele de vedere.din cate am citit in anumite reviste de specialitate,este cea mai avansata limuzina din lume la capitolul tehnologie, motoare ..etc.mie personal a8-ul nu mi se pare asa o masina foarte tare la interior,poate la exterior sa zicem,s-ul da,este rivalul direct al bmw-ului..........sa va povestesc ceva,am o cunostinta un doctor de la spitalul elias,o familie fan bmw toata familia are bmw.fisu m3,fisa x5 el x5.stateam de vb cu el si imi spune domne o sa-mi cumpar audi a8 ca este tare bla bla bla.si surpriza a luat a8-ul,ok toate bune si frumoase........la o perioada de timp omul vine tot in x5,la-m intrebat ce faci unde este a8-ul...................domne nu vreau sa mai aud de audi, nici pe departe nu se compara cu bmw.nu cred ca la avut mai mult de o luna......asta este cred ca toti posesori de audi ar vrea sa aiba un bmw dar le este rusine sa recunoasca..............am un fost vecin care are audi a4 si mi-a zis ca si-ar lua si el bmw dar nu stie ce sa faca cu el iarna, ma tot intreba daca am probleme la condus iarna......si din cauza asta nu cumpara el bmw....i-am explicat tati nevastamea conduce bmw vara si iarna si nu are nici o problema.a cam inghitit in sec dar asta este..............si in general multora le este frica de bmw ca are tractiune spate...ha ha ha niste fricosi....bmw nu este pt ori ce om

  • x, miercuri, 04.11.2009 11:28
    bmw power

    nu am nimc personal cu fani si posesori de audi.............dar ciocul mic noi suntem la putere...............bmw

  • Brains, miercuri, 04.11.2009 12:46
    Audi=BMW=Mercedes(=Lexus)

    Parerea mea este ca cele 3 marci germane au, in medie, valori apropiate. Personal, nu ma intereseaza daca un anumit model este mai rapid cu 0,1 secunde, are un consum mai mic cu 0,5 litri sau este mai ieftin cu 1000 EUR. Conteaza mai mult feeling-ul si ce anume vrei sa-ti ofere masina. Fiecare marca are un anumit segment de clienti. O persoana care a castigat o suma de bani cinstit nu o sa-si cumpere masina doar pentru simplul fapt ca a vazut-o la altii sau ca iti ofera un anumit prestigiu, ci o sa mearga la mai multi dealeri si o sa faca un drive-test cu mai multe masini. Apropo de review, mi se pare unul reusit, chiar daca sistemul de notare ar putea fi modificat. Motorul diesel 3.0 biturbo este fantastic( doar a castigat locul I la motoare de 3 litri ), este un etalon in raport cu celelalte motoare, desi, din cate stiu eu, alt motor de 3 litri diesel biturbo mai are doar Jaguar. Referitor la ce a spus userul "X" despre Audi, povesti pot sa spun si eu:). Ignorand faptul ca esti putin agramat, deci nivelul tau de educatie si dezvoltare intelectuala tinde la 0, sunt sigur ca nu ai condus in viata ta un un AUDI/BMWMercedes( presupunand ca ai condus vreodata o masina si ca ai permis de conducere). Poatea Audi avea motorul de 3.2 si X5-ul era 4.8 iS. Altfel nu inteleg, din moment ce X5 e facut pe platforma de Seria 5, care este in aceeasi clasa cu A6, deci o clasa sub A8. Septarul de la BMW este totusi un model nou, Mercedes a lansat si el facelift-ul la S-class in vara si actuala generatie A8 a iesit pe piata in 2003 si a avut un facelift in 2007. Noul model trebuie sa fie lansat curand si, pentru a fi competitiv in lupta cu "fratii" lui, mai mult ca sigur va avea un cuvant greu de spus in aceasta competitie.

  • styopka, miercuri, 04.11.2009 13:07
    trist

    un articol facut facut pe genunchi, nu mai zic de galeria foto........mai cautati pe alte siteuri de profil sa vedeti cum arata niste poze

  • gtrazvan, miercuri, 04.11.2009 14:23
    @Mircea Mester

    Acesta este un comentariu care a fost sters 1data. Poti sa te faci politician, adica sa vorbesti mult si sa nu spui nimic concret. "Pana atunci, singurele puncte de reper sunt cilindree vs cilindree pe aceeasi putere si, evident, putere vs putere. E insa doar o chestiune temporara." Foarte tare doar ca nu se intelege nimic. Nu ati testat modelele Mercedes da ati testat si modelele 740, 750 ca sa oferiti 8 modelului testat mai sus? Cum puteti sa comparati doar dupa date pe hartie, asta este profesionalism???? http://www.automarket.ro/drive-test/audi-a4-allroad-3-0-tdi-sa-vina-iarna--25592.html Audi are 10 iar cel BMW are 8, deci un motor mai prost din toate puntele de vedere ia un 10 in fata unui motor net superior care ia 8. Da, profesionisti adevarati, nu am ce zice, doar ca sunteti unici in lume care puteti sa aberati, in adevaratul sens al cuvantului, cu astfel de punctare. Daca cumva nu am, sau pot spune, nu avem dreptate mai aratati-ne un singur site sau revista in lume care puncteaza un motor in functie de gama de motoare existente pe modelul respectiv. De altfel prosti sunt ca nu scot un singur motor V12 si atat ca sa stea bine in punctaj pe AUTOMARKET Moto Automarket: IQ = muschi mari

  • bogdanm, miercuri, 04.11.2009 14:33
    @gtrazvan

    Tonul vocii tale nu oglindeste deloc varsta pe care pretinzi ca o ai. Este ultima lamurire pe care o primesti, desi nu o meritai nici pe asta nici pe cele de mai sus. Ti-am explicat, acesta este sistemul de notare, bun, prost, asta avem, cu asta defilam. Nu iti convine, mergi si citeste alte review-uri, nu te obliga nimeni sa intri aici. Am zis CITESTE, pentru ca se pare ca nu vrei cu nici un chip sa treci in revista cuvintele mele, care au caracterizat motorul modelului mai sus testat. Vrei sa te legi strict de niste note? Ok, este absolut problema ta. Uita-te si la poze si clar ai catalogat un model. Practic refuzi sa vezi ce am simtit noi atunci cand am testat masina. Referitor la Audi A4 Allroad. I-am acordat nota 10 pentru ca pe segmentul sau, Skoda Octavia Scout si Subaru Oytback nu pot emite pretentii, TDI-ul este net superior. Asa cum este si dieselul BMW comparativ cu cel de pe Audi, dar nu vrei sa intelegi ca exista si alte versiuni mai puternice. Mersi pentru replicile acide!

  • Sorin, miercuri, 04.11.2009 14:43
    Schimbare viteza

    Seria 7 are clapete de schimbare a treptei de viteza in spatele volanului ca s class sau nu?

  • LuCi, miercuri, 04.11.2009 14:49

    ce va tot legati de sistemul de punctare?inteleg ca e imperfect(vezi Frod Focus RS care primeste 10 la motor fata de seria 7 cu nota 8) dar nu mai insultati pe acesti oameni care s-au straduit sa scrie un articol care in mare parte e destul de bun.Fiecare poate sa decida pentru el cat de bu e motoru,iar sistemul de punctare ar trebui facut fata de oponentii masinii din clasa respectiva. O zi buna

  • gtrazvan, miercuri, 04.11.2009 16:10
    @Bogdan Mirica

    Eu inteleg comentariul tau, ce nu inteleg cine va opreste sa modificati sistemul de punctaj atat timp cat, sunt convins, realizati si voi (sper) ca este defectuos si irelevant, cine nu va lasa sa schimbati un "sablon" defect cu unul bun si sa faceti o evaluare corecta ????? referitor la afitmatia ta: "Referitor la Audi A4 Allroad. I-am acordat nota 10 pentru ca pe segmentul sau, Skoda Octavia Scout si Subaru Oytback nu pot emite pretentii, TDI-ul este net superior." A4 Allroad este intr-un segment ciudat, poate fi comparat atat cu Impreza cat si cu X3 (cum este comparat in alte tari cu Tiguan si X3), ambele avand motoare superioare. Desemenea in review-ul A4 Allroad ai specificat: "Cei sase cilindri alimentati cu motorina si pozitionati in V au fost indelung premiati pentru performantele lor in materie de cuplu, consum si emisii de CO2" Eu nu am gasit nici un premiu luat de acest motor, mai mult, motorul de pe BMW a fost peste si la putere si la capitolul "green". Nu stiu de ce dar de multe ori pareti partinitor. sablonul actual: inteligenta se masoara dupa muschi.

  • MCD, miercuri, 04.11.2009 16:25
    isterie

    ma, da mai terminati odata cu punctajul ala ca deveniti isterici si jenanti, chiar asa batuti in cap sunteti, vi sa zgriat cd la toti si o lalaiti in cor cu punctaju cate puncte vreati sa ii dea 101 puncte/ dalmatieni nu uitat mai sunt si alte masini daca ii dedea 100 de puncte lui S7 atunci lui Maybach cat tr sa i dea sau lui Bentley Mulsanne, Continental GT, lambo gallardo, bugati veyron etc ? @styopka daca esti asa "tare" fa tu un articol despre s7 pe birou nu pe genunchi, chiar asa va roade invidia pe unii care in afara ca stati calare pe pc toata ziua si aruncati cu rahat in stanga si in dreapta nu stiti nimic Vrei poze intra aici http://www.netcarshow.com/ nu e reclama si vezi poze

  • Claus-Claudel, miercuri, 04.11.2009 17:05
    BMW

    o masina extraordinara

  • gtrazvan, miercuri, 04.11.2009 17:36
    @MCD

    Ia un distonocalm si nu ne mai jigni BIZONULE ca oricum nu ai inteles nimic. Daca mai citeai si alte teste ai fi vazut ca masina aici are o nota prea mare / total in comparatie cu concurenta si prea mica la motor. Ar trebui atat tu cat si redactorii sa inteleaga ca cerinta noastra este si corecta si in beneficiul Automarket. O seara buna.

  • ionut, miercuri, 04.11.2009 18:09
    responsabilitate

    nu stiu cum s-a intamplat sa-mi fie sterse doar comenturile in care criticam sistemul de notare si pe cel care l-a initiat in redactia AUTOMARKET?!!? deh, n-a spus nimeni ca e usor sa-ti asumi RESPONSABILITATEA cand esti criticat!!!

  • MCD, miercuri, 04.11.2009 18:16
    @gtrazvan

    da ce te freaca ma pe tine nota aia ca a-ti umplut rubrica de comentarii cu isterii, ai proiectat tu motoru' ala si ti-e necaz ca nu ai luat 10 pe motorul facut de tine daca test 760Li ce nota ar fi tr sa dea 18 daca la motorul asta ii dedea 10

  • bogdanm, miercuri, 04.11.2009 18:19
    @ionut

    Ne-am asumat fiecare parere critica, drept dovada ca nimeni nu s-a plans de comentarii sterse pana acum. Mai mult decat atat am raspuns fiecarei obiectii cu argumente pertinente.

  • revolutie, miercuri, 04.11.2009 19:23
    :))

    astfel de criterii de notare aduc vizitatori pe masura, gen MCD, daca dvs si echipa dvs afirmati "daca la un diesel ii dau 10 la un 760 cat ii dau? 12?" veti avea si vizitatori cu aceiasi gandire...uitati-va la MCD, pentru el cele mai bune masini sunt lamborghini bugatti ferrari bentley si ce mai zicea el pe acolo, in general cele mai puternice...ce gandire! dar de ce sa il criticam pe el cand voi cu afirmatiile voastre dati apa la moara unor oameni ca el? o masina buna nu inseamna numai putere, inseamna stabilitate, control, placerea de a conduce, emisii de co2 reduse si multe alte criterii. Eu zic sa schimbati sistemul asta de notare daca tineti la calitatea vizitatorilor. Nu cred ca vreti sa aveti numai commenturi gen "ce tare e :X" "mai tare e bugatti ;)" si alte comentarii puerile scrise de oameni care nu au nici o treaba cu masinile.

  • mowgli, miercuri, 04.11.2009 19:46
    x

    bravo, foarte bine ai punctat problema domnule X.aceeasi oameni in audi ii intalnesc si eu.la fel am dat si eu pe spate un posesor de a4 mult mai tanar decat batranul meu bmw, dar tot se vaicareste ca iarna moare si ca trebe sa dea zeci de milioane pe cauciucuri si lanturi.asta e, pana nu incerci ambele marci n-ai ce comenta, si aceeasi parere o am si eu, bmw nu e o masina pentru oricine, mai ales pentru categoria de oameni care au nevoie de masina pentru a ajunge din A in B sau pt cei care le folosesc ca o prelungire a aparatului genital.

  • VLAD, miercuri, 04.11.2009 20:19
    ABSUUURD!!!!

    cum naiba sa compari un diesel de 3l cu sase cilindri cu unul pe benzina de 6l cu 12 cilindri? un motor diesel se poate compara doar cu alt diesel de cilindree/ putere aproximativ egale, iar un benzinar il poti compara doar cu alt benzinar, bineinteles de cilindree puteri similare .. astfel puteti oferi un sistem de notare corect!!! Motorul bmw diesel de 3l ofera un raport performante/ consum imbatabil, deci clar, merita nota 10! Nici dra** nu compara diesel cu benzina, mai ales cand cilindreea variaza de pana la 2 ori!!!!! @ MCD: cred ca nu pricepi un sistem de notare idiot pe care l au semnalizat mai multe pers, in mai multe randuri!!!!!!!!!!!!!!!!

  • MCD, miercuri, 04.11.2009 22:01
    :))

    @vlad tocmai eu pricep, sistemul asta de notare nu o sa fie perfect sau asa cum vreti voi de aceea am scris si mai sus mai bine fara sistem de notare si gata @revolutie man masinile pe care le-am scris eu acolo sunt supercaruri asa cum este si s7 despre care bv noi aici intelegi? se pare ca nu ai vz tu cam am comentat despre supercaruri cand au fost articole despre masini obisnuite Apropo uitate la tiltul articolului cand scri un coment este vorba despre s7 o masin care incepe de la 80000 de euro logic sa facem comparatie cu alte supercaruri ce vreai sa vb de logan

  • exploziv_2003, joi, 05.11.2009 05:58
    @Bogdan Mirica

    .....Mai mult decat atat am raspuns fiecarei obiectii cu argumente pertinente.....(raspuns de-al tau) ...mai degraba superficiale si contradictorii! Praf in urma ta!

  • exploziv_2003, joi, 05.11.2009 06:17
    @all

    Va recomand : whatcar.com!

  • URAGANU, joi, 05.11.2009 08:52
    ce reportaj PENIBIL

    7/10 la performante ? Adica 6.3 sec e mult pentru o namila de 2 tone ? PENIBIL 8/10 Motor/Transmisie ? Cred ca cineva din interior e prea fan Renault, Skoda sau Dacia Logan. BMW face cel mai bune motoare si transmisii de la inceputul erei automobilistice pana in prezent. Asta e masina de 99/100 datorita design-ului care inca nu e perfect si merita un 7/10. Sunteti PENIBILI si Ipocriti !

  • rpo07, joi, 05.11.2009 09:38
    @URAGANU

    e grea geografia asta... daca la design dai 7/10 si la restul 10/10 cat iese in total...?

  • Cripta, vineri, 06.11.2009 15:08
    Nah

    Ciudat... In primul rand orice discutie trebuie tratata subiectiv,nu obiectiv,asa cum sunt majoritatea celor dezbatute aici.Pentru cei care nu stiu ce inseamna acest aspect[cu siguranta sunt],orice raspuns trebuie raportat la subiectul pe care il discutati cu acea persoana.Niciodata nu se ataca persoana[ Ex:"esti asa,asa sau asa..."].Asta o spun,cu intentia de a mai ridica standardul discutiilor aici pe site-ul Automarket. On-topic: Bmw Seria 7 este o masina nu neaparat frumoasa,dar una care inspira personalitate si clasa.Orice exemplar Bmw Seria 7 ofera experiente minunate,pe care autorul acestui articol a incercat sa le exprime.Sincer,este una dintre masinile pe care o sa le achizitionez daca activele mele vor reusi sa o intretina.

  • unckle, vineri, 06.11.2009 17:33

    ce de sangeeeee :)) da mai copii.. si ce daca sistemul de notare al Automarket este un pic defect ... asta este ... sistemul asta este acum in practica si nu aveti decat sa il inghititi ;) @ automarket hai sa facem o pagina frumoasa fix la linkul ala cu "drive-test" de pe bara de sus. sa punem pe pagina aia niste clase de masini , mari, mici, sport, premium, etc. la fiecare astfel de clasa sa apara masinile corespunzatoare clasei, cu note, in ordinea notarii. etc. astfel toti berbecii care comenteaza or sa aiba la intrare si masinile fata de care se face notarea -- cred ca ar elimina 90% din comentariile de mai sus ;)

  • roo, vineri, 06.11.2009 22:15
    seria 7

    Salut pe toti care au facut comentarii ! Sunt de parere ca motorul este de 10 (singurul motor de 2993 cmc 6 in linie cu PESTE 100 CP/Litru) si chiar a fost laudat de dl. Bogdan Mirica (am citit cu foarte mare atentie articolul) si nota vine putin in contradictie cu comentariul. Pot sa o inteleg doar daca sa notat doar strict in comparatie cu alte doua motoare extraordinare tot de la BMW 750i si 8V benzina si 760 i 12V . Am observat intotdeauna o mare inversunare a unora impotriva BMW-urlor deorece cred ca nu a avut sau condus putin mai mult un BMW pt. a-si da seama ca este cu adevarat o marca la care respecta sloganul PLACEREA DE A CONDUCE !! si poate de aceea si posesorii de BMW sunt atat de inversunati in apara marca.

  • claudiu, duminică, 08.11.2009 00:35
    test drive 740d

    cred ca,in primul rand,trebuie apreciat efortul redactorilor de a ne prezenta drive teste amanuntite,guvernate de un sistem de punctare, ce-i drept, perfectibil,dar cu o logica care sta in picioare. oricum,nu am impresia ca autorii s-au erijat vreodata in nasii presei auto- pur si simplu aici sunt parerile lor, discutabile, fara indoiala,dar pe un ton care a fost depasit,pe alocuri,nejustificat. cred si eu ca motorul in cauza este peste motoarele similare ale concurentei,dar poate nu le bate chiar pe toate din ograda proprie. asta nu ma face insa sa ma gandesc ca autorii au cine stie ce motive ascunse sa masluiasca notele,e pur si simplu parerea lor,si asta e!

  • Sorin, duminică, 08.11.2009 13:47
    6 sau 7 rapoarte?

    Ati scris despre cutia de viteza ca are 7 rapoarte, nu are doar 6? Clapete de schimbare a treptelor de viteza in spatele volanului are?

  • rares, joi, 12.11.2009 23:02
    BMW

    Foarte interesant acest articol. Simt asa un pic de reclama si ma intreb ce naiba insemna concret Efficient Dynamics ? Ce stie sa faca de a pus lumea pe jar. Ma surrinde faptul ca nu spune nimica de prima serie 7 care era jalnica, partea electrica defecta din fabricatie si acum are 93 de puncte din 100. HMMMMMMMMMMMM

  • Bizzy, sâmbătă, 14.11.2009 01:59
    Best Motors in the World

    Masina nu caruta !!! Asta da masina... !!! Dar problema e ca nu e deajuns sa ai banii sa iti cumperi aceasta masina ci mai trebuie sa ai si prestantza de-a conduce o asemenea masina si respectu fata de brend!!! Degeaba ai costum Armani dak nu`l sti sa`l porti!!! Am citit majoritatea comentarilor lasate de voi si am observat ca nici jumate nu s-au urcat macar o data intr-un BMW zic BMW sa nu vorbesc de seria 7 si adauga si ei un comentariu de amatori. P.S. nu 100 din 100 de puncte merita ci 101 din 100 iar "fratii lui mai mari" 102/100

  • cristi, marţi, 04.05.2010 22:47
    bmw

    cea mai tare masina din lume , asta e ( da` alba sa fie :P )

  • fan bmw baia mare, luni, 01.11.2010 21:09
    cel mai tare coment

    dgi jurnalsti suntet jalnici nu se cuvie sa injosit bmw la un nimik precum audi sau merceds..mercedes est ajutat numai de marci si atat iar jalnicul acela de audi atat ca ae un interior inspiret din tate atomoblle de lix.Dr mara,insusi marca bmw 7puncteaza in primul randprin esignulexter inal dilea rand prin perfrmantainegalabila spre exemplu noul a o 6.0i are doar 500 cai pe cand vastul bmw 760 ar 544cai in randul trei e dmentiona consumul impresonant si inegalabil apoi tinuta de drum cae merceds sau audi nu o sa o atinga nii odaa.oata stima si respectl ptr bavarezi iar ptr merceds sai fie ruine ptr piesele pe noile s fabricat in turca iar despre audi nu am cuvinte este jalnic copie ieftina si in plus nici nu areaantajul pretului si nci avantajul cientului deci nu ee stabilit raportul calitape si csastie si nepriceputi astia de jrnlist bmw tot o luat faa la saonul to dela paricu seria 6 punand in fun si noul cls(c=creantal l=luixosa s=stpida) si pe a 7 cae este chiar hidos si chiar c cilindee mai mare arivalilor p autostradabmw da clasa.BMW DEFINESTE LUXUL FN NODERN DEPLIN SUPLIM;) SA STIE SI JURNALISTI CRENU AU ICI O LEGATURA CU MSINILE;)