Volkswagen Caddy 4Motion

Tinuta de drum

3.0
Volkswagen a instalat pe noul Caddy 4Motion un sistem de tractiune integrala Haldex, care actioneaza permanent. In functie de conditiile de rulare, sistemul distribuie cuplul motor rotilor cu o aderenta mai buna. Chiar si atunci cand vorbim de o pierdere a aderentei 4Motion isi face datoria pentru a asigura o rulare in siguranta. In aceste conditii, tractiunea integrala de pe noul Caddy 4 Motion se achita cu brio de sarcini, utilitara fiind capabila sa abordeze trasee mai dificile. Din pacate garda la sol si unghiul de atac nu fac din Caddy 4 Motion un furgon cu veleitati de SUV, asa cum ar fi tentati unii sa creada. Chiar daca beneficiaza de o tractiune intgrala permanenta, Caddy 4Motion nu se poate lauda cu o tinuta de drum foarte buna, cel putin atunci cand masina nu este incarcata. Puntea spate, ridicata cu cativa centimetri, va crea senzatii de instabilitate la viteze mari sau in viraje stranse. Se pare ca abia acum am inteles de ce nemtii au fost atat de precauti si au instalat un sistem ESP.
  • Claus, sâmbătă, 14.03.2009 18:35
    VW

    Frumoasa masina sunt multe pe aici prin oras la mine

  • Maka, duminică, 15.03.2009 17:33
    NU o comparati cu ce trebuie.

    Masina aceasta este subevaluata in testul de mai sus pentru ca probabil aplicati aceleasi criterii de evaluare ca la VW Jetta, Audi A4, Opel Insignia, Renault Megane si Lancia Thesis. Aceasta masina este un VEHICUL UTILITAR care trebuie coste putin si sa genereze profit de aceea cand apreciati tinuta de drum, calitatea materialelor si designul si performantele apreciati-le comparativ cu Ford Trazit Connect, Fiat Doblo, Opel Combo Tour, Peugeot Partner , Renault Kangoo si Citroen Berlingo.

  • ionica, luni, 16.03.2009 03:02
    @maka

    Daca te uiti la pretul rivalilor enumerati de tine o sa vezi ca masina asta e apreciata bine....este enorm de scumpa pentru o utilitara de dimensiunile ei...

  • Peter, luni, 16.03.2009 18:32
    Caddy

    tot respectu pentru masina asta....da' cam scumpa. Sunt multe alte variante mult mai accesibile cu care poti face treaba la fel.

  • lexion, luni, 16.03.2009 19:37
    VAG

    "Interiorul Volkswagen a fost intotdeauna la fel de incitant ca "Viata Satului" sambata la pranz" Felicitari! A fost cea mai buna exprimare, posibila, pentru un interior de VW. Cine a condus orice alta masina, fata de un plastic de la VAG, ar trebuii sa fie de acord cu acea propozitie.

  • terrek agneta ildiko helga, luni, 16.03.2009 23:11
    dacia van

    no servus no masina asta place la mine da urata la ea pretu, da sotul meu are Dacia Van si a avut inainte un caddy din 2002. Masina prosta, scutura reu si vomiti la fiecare kilometro. Dacia luat din budapest cu 5600 euro si forte bun interiorul are aer conditionat si cd si frumos motor disel si fuge bine si noi ne ocupam cu flori si suntem multumiti la noi si facem cat se pote sa ia si altii ca merita. volkswagenu ii masina prosta la ea si pret mare si germanu cumpara la el dacia si nu caddy. dacia avut combi in 89 si fost si ea o masina buna la noi. cumarati dacia logan van ca buna masina decat masina germana. io sunt ildiko din oradea si stiu ce stiu no servus

  • Cosmin, marţi, 17.03.2009 19:38
    nota 6 la consum?!?

    e totusi un vehicul utilitar si 4x4 pe deasupra, cat ar trebui sa consume pt o nota mare .. 2%?? cam ac lucru si cu interiorul...e practic?..da... oare cine ar avea pretentii la ceva "incitant" de la o autoutilitara?!

  • hari, miercuri, 15.04.2009 15:54
    caddy

    hmmm...ce sa zic de bani care i dai iei 2 van-uri dacia motorinare........asa nu zic ca nu mi-ai placea ....vb aia ii vw ii 4x4 are motor `de pe golf v , passat ......deci noah dar o autoutilitara nui trebe a/c manual sau automat , geamuri electrice , esp ...nu? ii trebe spatiu si un motor fiabil pe care poti sa te bazezi...........scumpa masinutza