Volkswagen Caddy 4Motion

Interior

2.5
Interiorul Volkswagen a fost intotdeauna la fel de incitant ca "Viata Satului" sambata la pranz. Abia pe noile modele introduse in gama nemtii au inceput sa mai invioreze habitaclul si sa puna un accent deosebit pe materiale si finisari. Ce ne facem insa cu Caddy, care exista pe piata deja de mult timp: acelasi plastic rigid de proasta calitate, aceleasi finisaje slabe si aceeasi monotonie. Nici chiar iluminarea albastra nu salveaza aspectul mohorat din interior, unde se presupune ca iti petreci destul timp, fie ca alegi varianta Furgon sau Life. Afisajul instrumentelor de bord ramane insa un detaliu placut, care nu oboseste ochii soferului pe timp de noapte. Daca vorbim despre spatiu, putem spune ca in interiorul noului Caddy nu vor exista probleme la acest capitol. Fiind vorba de o platforma destinata transportului de marfa, inginerii VW au avut de unde sa ofere acei cativa centimetri in plus pentru confortul pasagerilor de pe bancheta din spate, in cazul variantei Life. Disconfortul apare insa pentru pasagerul din dreapta soferului, care se va simti oarecum stingherit de designul torpedoului. In portbagaj este suficient loc pentru bagajele unei familii normale dar si pentru obiecte voluminoase care se vor a fi trasportate. In cazul in care soferul va dori insa sa rabateze bancheta spate, trebuie sa vorbim de inconvenientul creat de inexistenta usii de pe partea stanga. Coincidenta sau nu, absenta acestei usi nu permite o rabatare usoara a banchetei fractionata 60/40. Doar scaunul soferului, al carui spatar poate fi aplecat in fata asemeni celor intalnite la modelele in doua usi, va facilita accesul la parghia de rabatare, aflata undeva in partea inferioara a banchetei. Optional insa se pot comanda doua usi glisante spate.
  • Claus, sâmbătă, 14.03.2009 18:35
    VW

    Frumoasa masina sunt multe pe aici prin oras la mine

  • Maka, duminică, 15.03.2009 17:33
    NU o comparati cu ce trebuie.

    Masina aceasta este subevaluata in testul de mai sus pentru ca probabil aplicati aceleasi criterii de evaluare ca la VW Jetta, Audi A4, Opel Insignia, Renault Megane si Lancia Thesis. Aceasta masina este un VEHICUL UTILITAR care trebuie coste putin si sa genereze profit de aceea cand apreciati tinuta de drum, calitatea materialelor si designul si performantele apreciati-le comparativ cu Ford Trazit Connect, Fiat Doblo, Opel Combo Tour, Peugeot Partner , Renault Kangoo si Citroen Berlingo.

  • ionica, luni, 16.03.2009 03:02
    @maka

    Daca te uiti la pretul rivalilor enumerati de tine o sa vezi ca masina asta e apreciata bine....este enorm de scumpa pentru o utilitara de dimensiunile ei...

  • Peter, luni, 16.03.2009 18:32
    Caddy

    tot respectu pentru masina asta....da' cam scumpa. Sunt multe alte variante mult mai accesibile cu care poti face treaba la fel.

  • lexion, luni, 16.03.2009 19:37
    VAG

    "Interiorul Volkswagen a fost intotdeauna la fel de incitant ca "Viata Satului" sambata la pranz" Felicitari! A fost cea mai buna exprimare, posibila, pentru un interior de VW. Cine a condus orice alta masina, fata de un plastic de la VAG, ar trebuii sa fie de acord cu acea propozitie.

  • terrek agneta ildiko helga, luni, 16.03.2009 23:11
    dacia van

    no servus no masina asta place la mine da urata la ea pretu, da sotul meu are Dacia Van si a avut inainte un caddy din 2002. Masina prosta, scutura reu si vomiti la fiecare kilometro. Dacia luat din budapest cu 5600 euro si forte bun interiorul are aer conditionat si cd si frumos motor disel si fuge bine si noi ne ocupam cu flori si suntem multumiti la noi si facem cat se pote sa ia si altii ca merita. volkswagenu ii masina prosta la ea si pret mare si germanu cumpara la el dacia si nu caddy. dacia avut combi in 89 si fost si ea o masina buna la noi. cumarati dacia logan van ca buna masina decat masina germana. io sunt ildiko din oradea si stiu ce stiu no servus

  • Cosmin, marţi, 17.03.2009 19:38
    nota 6 la consum?!?

    e totusi un vehicul utilitar si 4x4 pe deasupra, cat ar trebui sa consume pt o nota mare .. 2%?? cam ac lucru si cu interiorul...e practic?..da... oare cine ar avea pretentii la ceva "incitant" de la o autoutilitara?!

  • hari, miercuri, 15.04.2009 15:54
    caddy

    hmmm...ce sa zic de bani care i dai iei 2 van-uri dacia motorinare........asa nu zic ca nu mi-ai placea ....vb aia ii vw ii 4x4 are motor `de pe golf v , passat ......deci noah dar o autoutilitara nui trebe a/c manual sau automat , geamuri electrice , esp ...nu? ii trebe spatiu si un motor fiabil pe care poti sa te bazezi...........scumpa masinutza