Interior
Interiorul Volkswagen a fost intotdeauna la fel de incitant ca "Viata Satului" sambata la pranz. Abia pe noile modele introduse in gama nemtii au inceput sa mai invioreze habitaclul si sa puna un accent deosebit pe materiale si finisari. Ce ne facem insa cu Caddy, care exista pe piata deja de mult timp: acelasi plastic rigid de proasta calitate, aceleasi finisaje slabe si aceeasi monotonie. Nici chiar iluminarea albastra nu salveaza aspectul mohorat din interior, unde se presupune ca iti petreci destul timp, fie ca alegi varianta Furgon sau Life. Afisajul instrumentelor de bord ramane insa un detaliu placut, care nu oboseste ochii soferului pe timp de noapte. Daca vorbim despre spatiu, putem spune ca in interiorul noului Caddy nu vor exista probleme la acest capitol. Fiind vorba de o platforma destinata transportului de marfa, inginerii VW au avut de unde sa ofere acei cativa centimetri in plus pentru confortul pasagerilor de pe bancheta din spate, in cazul variantei Life. Disconfortul apare insa pentru pasagerul din dreapta soferului, care se va simti oarecum stingherit de designul torpedoului. In portbagaj este suficient loc pentru bagajele unei familii normale dar si pentru obiecte voluminoase care se vor a fi trasportate. In cazul in care soferul va dori insa sa rabateze bancheta spate, trebuie sa vorbim de inconvenientul creat de inexistenta usii de pe partea stanga. Coincidenta sau nu, absenta acestei usi nu permite o rabatare usoara a banchetei fractionata 60/40. Doar scaunul soferului, al carui spatar poate fi aplecat in fata asemeni celor intalnite la modelele in doua usi, va facilita accesul la parghia de rabatare, aflata undeva in partea inferioara a banchetei. Optional insa se pot comanda doua usi glisante spate.
Frumoasa masina sunt multe pe aici prin oras la mine