Motor / Transmisie
Tractiunea integrala Haldex, pe care Volkswagen a decis sa o ofere pe deja celebrul Caddy, nu putea fi regasita pe piata decat impreuna cu o versiune diesel, capabila sa ofere cuplul necesar depasirii unor situatii neplacute in teren accidentat. Nemtii au ales TDI-ul de 1.9 litri si 105 cai putere, cu filtru de particule, capabil sa livreze un moment motor de 250 de Nm. Unitatea diesel este completata de o transmisie cu sase rapoarte care incearca sa exploateze cat mai bine resursele modeste ale motorului. Treptele de viteza sunt destul de scurte si nu vor fi pe placul multora asemeni levierului schimbatorului care nu ofera o cursa foarte precisa. Diesel-ul "trage" bine in treapta a treia si a patra, reusind sa imprime un comportament dinamic variantei Kombi. Aceste detalii se schimba insa atunci cand vorbim si de o incarcare la maxim a portbagajului in conditii normale sau cu bancheta spate rabatata. In astfel de situatii ne-am fi dorit un motor ceva mai mare, un TDI care sa ofere macar 140 de cai putere. Si in cazul lui Caddy 4Motion diesel-ul este foarte zgomotos, resimtindu-se suparator in habitaclu.
Frumoasa masina sunt multe pe aici prin oras la mine