Volkswagen Caddy 4Motion

Motor / Transmisie

3.0
Tractiunea integrala Haldex, pe care Volkswagen a decis sa o ofere pe deja celebrul Caddy, nu putea fi regasita pe piata decat impreuna cu o versiune diesel, capabila sa ofere cuplul necesar depasirii unor situatii neplacute in teren accidentat. Nemtii au ales TDI-ul de 1.9 litri si 105 cai putere, cu filtru de particule, capabil sa livreze un moment motor de 250 de Nm. Unitatea diesel este completata de o transmisie cu sase rapoarte care incearca sa exploateze cat mai bine resursele modeste ale motorului. Treptele de viteza sunt destul de scurte si nu vor fi pe placul multora asemeni levierului schimbatorului care nu ofera o cursa foarte precisa. Diesel-ul "trage" bine in treapta a treia si a patra, reusind sa imprime un comportament dinamic variantei Kombi. Aceste detalii se schimba insa atunci cand vorbim si de o incarcare la maxim a portbagajului in conditii normale sau cu bancheta spate rabatata. In astfel de situatii ne-am fi dorit un motor ceva mai mare, un TDI care sa ofere macar 140 de cai putere. Si in cazul lui Caddy 4Motion diesel-ul este foarte zgomotos, resimtindu-se suparator in habitaclu.
  • Claus, sâmbătă, 14.03.2009 18:35
    VW

    Frumoasa masina sunt multe pe aici prin oras la mine

  • Maka, duminică, 15.03.2009 17:33
    NU o comparati cu ce trebuie.

    Masina aceasta este subevaluata in testul de mai sus pentru ca probabil aplicati aceleasi criterii de evaluare ca la VW Jetta, Audi A4, Opel Insignia, Renault Megane si Lancia Thesis. Aceasta masina este un VEHICUL UTILITAR care trebuie coste putin si sa genereze profit de aceea cand apreciati tinuta de drum, calitatea materialelor si designul si performantele apreciati-le comparativ cu Ford Trazit Connect, Fiat Doblo, Opel Combo Tour, Peugeot Partner , Renault Kangoo si Citroen Berlingo.

  • ionica, luni, 16.03.2009 03:02
    @maka

    Daca te uiti la pretul rivalilor enumerati de tine o sa vezi ca masina asta e apreciata bine....este enorm de scumpa pentru o utilitara de dimensiunile ei...

  • Peter, luni, 16.03.2009 18:32
    Caddy

    tot respectu pentru masina asta....da' cam scumpa. Sunt multe alte variante mult mai accesibile cu care poti face treaba la fel.

  • lexion, luni, 16.03.2009 19:37
    VAG

    "Interiorul Volkswagen a fost intotdeauna la fel de incitant ca "Viata Satului" sambata la pranz" Felicitari! A fost cea mai buna exprimare, posibila, pentru un interior de VW. Cine a condus orice alta masina, fata de un plastic de la VAG, ar trebuii sa fie de acord cu acea propozitie.

  • terrek agneta ildiko helga, luni, 16.03.2009 23:11
    dacia van

    no servus no masina asta place la mine da urata la ea pretu, da sotul meu are Dacia Van si a avut inainte un caddy din 2002. Masina prosta, scutura reu si vomiti la fiecare kilometro. Dacia luat din budapest cu 5600 euro si forte bun interiorul are aer conditionat si cd si frumos motor disel si fuge bine si noi ne ocupam cu flori si suntem multumiti la noi si facem cat se pote sa ia si altii ca merita. volkswagenu ii masina prosta la ea si pret mare si germanu cumpara la el dacia si nu caddy. dacia avut combi in 89 si fost si ea o masina buna la noi. cumarati dacia logan van ca buna masina decat masina germana. io sunt ildiko din oradea si stiu ce stiu no servus

  • Cosmin, marţi, 17.03.2009 19:38
    nota 6 la consum?!?

    e totusi un vehicul utilitar si 4x4 pe deasupra, cat ar trebui sa consume pt o nota mare .. 2%?? cam ac lucru si cu interiorul...e practic?..da... oare cine ar avea pretentii la ceva "incitant" de la o autoutilitara?!

  • hari, miercuri, 15.04.2009 15:54
    caddy

    hmmm...ce sa zic de bani care i dai iei 2 van-uri dacia motorinare........asa nu zic ca nu mi-ai placea ....vb aia ii vw ii 4x4 are motor `de pe golf v , passat ......deci noah dar o autoutilitara nui trebe a/c manual sau automat , geamuri electrice , esp ...nu? ii trebe spatiu si un motor fiabil pe care poti sa te bazezi...........scumpa masinutza