Tinuta de drum
Fiind un SUV mare, Lexus RX are o inerţie pe măsură. Nu doar volumul propriu-zis este responsabil, ci şi greutatea de peste 2.2 tone a maşinii. Sistemul de acumulatori contribuie la această greutate, chiar dacă tehnologia a avansat cu paşi mari, sistemul tot este destul de greu. Deşi are un look sportiv în echiparea F-Sport, ba chiar şi o suspensie diferită faţă de varianta standard, Lexus-ul RX450h se simte greoi atunci când îi solicităm un stil de condus mai sportiv. Este însă perfect pentru uz urban, sau pentru un stil de condus relaxat şi preventiv. Reversul medaliei este confortul absolut pe care îl oferă suspensia modelului RX450h. Este suficient de fermă pentru viraje, dar filtrează perfect denivelările asfaltului bucureştean. Şi încă un aspect: frânele operate electric necesită timp de ajustare. Dozajul pedalei de frână este diferit faţă de un automobil normal datorită faptului că prin frânare automobilul recuperează energie pentru încărcarea acumulatorilor.
Nu prea imi place nci RX dar macar este mai frumos ca X6. Si mai rar pe strazi si ceva mai rafinat. Problema e ca nu se ridica la nivelul lui X6 in ceea ce priveste partea tehnica/performante.