Interior
Modelul testat de noi a venit în echiparea F-Sport, singura care scoate în evidenţă acest model. RX-ul este oferit în patru variante de echipare şi finisare numite Business, Executive, F-Sport şi President. În afară de F-Sport, cele trei echipări nu ies în evidenţă cu nimic. F-Sport-ul oferă însă o grilă a radiatorului diferită in stil plasă cu accente cromate în lateral. Geamurile laterale şi luneta sunt fumurii, iar interiorul este finisat în piele neagră de calitate şi inserţii de aluminiu. Volanul şi levierul schimbătorului sunt legate în piele perforate şi poartă logo-ul F-Sport.
Interiorul este spaţios, aşa cum te aştepţi de un SUV de asemena dimensiuni. Bordul futurist este luminat în albastru, iar cel de la volan primeşte informaţii şi de la un Head Up Display ce proiectează un vitezometru digital direct pe parbriz. Turometrul este înlocuit cu un indicator de încărcare sau condus eficient. Designerii interiorului au gândit excelent spaţiile de depozitare din habitaclu, pentru că în RX există suficiente zone pentru depozitarea unui telefon mobil sau a unei sticle de apă. Portbagajul poate fi accesat printr-un hayon electric, iar spaţiul pentru bagaje are un volum de 446 litri.
Nu prea imi place nci RX dar macar este mai frumos ca X6. Si mai rar pe strazi si ceva mai rafinat. Problema e ca nu se ridica la nivelul lui X6 in ceea ce priveste partea tehnica/performante.