Design
Atunci când Lexus a dezvăluit pentru prima data noul său limbaj de design, la pachet cu așa numita „Spindle Grill” din partea frontală, mulți jurnaliști (subsemnatul inclus) au fost critici la adresa sa. Timpul a trecut, iar curajul brandului nipon a fost răsplătit.
Astăzi, niciun Lexus nu va trece neobservat pe lângă tine, RX în special. Are foarte multă prezență atunci când o admiri de aproape. Toate grilele uriașe din partea frontală sunt făcute de maeștri Takumi, oameni care și-au dovedit aptitudinile de-a lungul a zeci de mii de ore de muncă. Ei creează matrițe care sunt puse apoi în producție automatizată.
Mai mult, în cazul lui RX, Lexus folosește un atelier specializat pentru crearea cutelor de pe lateralele mașinii, pentru a se asigura că acestea sunt perfect aliniate. Doamne ferește de un accident!
Partea frontală nu e dominată doar de grila uriașă, ci și de farurile ascuțite, folosind semnătura luminoasă devenită deja tradițională Lexus. Modelul de top din România este făcut la fabrica cu cele mai bune rezultate ca fiabilitate a modelelor produse, Kyushu, iar procesul de asamblare durează 24 de ore, implicând atât roboți cât și oameni.
Per total, Lexus RX nu va trece neobservat pe nicăieri, iar dacă vrei să faci senzație și să atragi și mai multe priviri, o poți face cu ajutorul paletei de culori din care poți alege, Sapphire Blue sau Morello Red fiind două dintre opțiunile mai excentrice. Modelul nostru de test a purtat culoarea Sonic Grey.
Nu prea inteleg mirarea autorului articolului in ce priveste raritatea modelului pe strazi (raritate prin toata Europa nu numai la noi). Raspunde la intrebarea asta tot articolul. Ar trebui sa consume mai putin dar se pare ca nu e deloc asa. Interior invechit si batranesc si celelate chestii enumerate. Voila, astea sunt motivele pentru care oamenii care si permit asemenea masini aleg nemtoaicele si nu faptu ca au sechele din comunism. Sunt pur si simplu mai dezirabile chiar daca nu neaparat mai bune :)