Tinuta de drum
De foarte multe ori este greşit să te baţi cu etalonul segmentului încercând să-i copiezi calităţile. E un păcat pe care îl săvârşesc mulţi construcoti. Lexus a înţeles asta şi a încercat o strategie diferită.
A încercat să vină şi cu altceva, conştient că oamenii din segmentul premium mai au nevoie şi de o maşină confortabilă, tehnologizată, nu numai direcţia precisă şi suspensia lui BMW Seria 3. Motiv pentru care Lexus a încercat să îşi aleagă singur trasa ideală.
Ţinuta de drum încearcă să împace ambele tipologii de client. Suspensiile încearcă o fixare bună şi, în acelaşi timp, transmiterea a cât mai puţine denivelări şi senzaţii nepotrivite. Chiar şi aşa vor exista situaţii în care suspensia va deveni deranjantă pentru cei cu rinichi sensibili. Mai ales atunci când jantele sunt unele generoase.
Ruliul este uşor prezent, însă nu va deranja pe nimeni atât de tare. E posibil ca pierderea tracţiunii pe puntea spate să-i mai sperie pe unii. Sunt acele situaţii în care asfaltul nu este în cele mai bune condiţii sau cel de la volan preferă un stil sportiv de şofat. Avem însă un ESP care intervine părinteşte, prompt şi oportun.
Dacă chiar sunteţi dominaţi de un spirit ludic, dezactivaţi sistemul ESP şi lăsaţi valurile de edorfine să curgă liniştite. E o senzaţie plăcută. Şi poate ar fi fost la fel de plăcută ca într-un... Dacă direcţia nu ar fi avut un feeling artificial şi nu ar fi fost atât de asistată
La 56 de mii s epoate cumpara un GS si e alta masina ! Mi-a placut prima generatie de IS...acesta mi se pare prea agresiv si SF...poate este 10 ani o sa ma obisnuiesc cu el.