Interior
Era nevoie de teleportare ca să ajungi în interiorul navetei Start Trek. Acum e nevoie doar să deschizi uşa lui Lexus IS pentru a-ţi aduce aminte de creaţia futuristă a căpitanului Jean-Luc Picard. Totul este supertehnologizat, împachetat într-un design nonconformist.
Planşa de bord este etajată diferit de celelalte modele convenţionale şi este îmbrăcată într-un plastic prietenos, moale, cu o textură ce promite să nu se degradeze în timp Nu acelaşi lucru l-aş putea spune despre consola centrală, îmbrăcată într-un plastic lucios, care începe să îşi piardă din strălucire odată cu vremea.
Finisajele sunt demne de obsesia unui model japonez, iar pielea care îmbracă scaunele este de calitate. Şi fiindcă tot am ajuns la scaune, trebuie să menţionez că oferă printre cele mai bune susţineri laterale din sgment. De asemenea, poziţia de condus extrem de joasă te face să te simţi într-un model cu adevărat sportiv.
Până acum am tot lăudat ergonomia celor de la BMW. A venit timpul să lăudăm şi ergonomia celor de la Lexus. Cel puţin la nivelul consolei centrale şi al volanului. Aspectul futurist este împachetat într-o formă extrem de comercială. Am rămas impresionat de instrumentele de bord colorate, împrumutate de la supercarul LF-A şi de volanul cu padele.
Spaţiul interior este decent. Pe locurile din spate e loc pentru doi adulţi şi un copil. Spaţiul pentru picioare este generos, mai generos chiar decât în cazul unui BMW Seria 3 cu o reglare potrivită a scaunelor faţă. Există însă o problemă cu spaţiul pentru capul pasagerilor spate. Dacă aveţi aproape de 1.80 s-ar putea să simţiţi plafonul destul de aproape.
Cât priveşte spaţiile de depozitare, ele există. Cotiera centrală este încăpătoare, torpedoul nu prea (dar are o deschidere interesantă), iar buzunarele create în uşă sunt relativ încăpătoare. Mai greu cu găsirea unui spaţiu pentru telefonul mobil.
Portbagajul este încăpător, capacitatea lui ajungând la 450 de litri. Este însă greu de accesat fiind destul de adânc şi cu o gură de încărcare nu foarte generoasă. Totodată, este şi mai puţin generos decât în cazul rivalilor germani.
La 56 de mii s epoate cumpara un GS si e alta masina ! Mi-a placut prima generatie de IS...acesta mi se pare prea agresiv si SF...poate este 10 ani o sa ma obisnuiesc cu el.