Lexus GS

450h 3.5 340CP Aut F Sport

Calitate / Pret

3.5

Un hibrid vândut de o marcă de volum ajunge să coste destul de mult în comparaţie cu echivalentul său cu propulsie convenţională. Când plusăm cu segmentul premium, deja preţul de listă creşte exponenţial. Din fericire, eroul nostru nu ar trebui să aibă probleme la achiziţia acestui vehicul, o limuzină premium de clasă mare fiind o parte mică din veniturile sale anuale.

Lexus GS luptă într-un segment premium disputat de mărcile germane, pentru că Audi, BMW şi Mercedes-Benz se bat pe cei mai mulţi clienţi în România. Dar şi mărcile japoneze premium al clienţii lor loiali.  Iar noua generaţie a lui GS are şansa să crească baza de fani a mărcii cu rapididate, cu toate că nu toţi fanii îşi vor permite un GS.

Pe piaţa românească, Lexus GS este disponibil în doar două variante de motorizare. Cel mai abordabil este modelul GS 250, al cărui preţ pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus. Între timp, hibridul 450h are un preţ de pornire de 63.950 euro cu TVA inclus. Versiunea F Sport a lui Lexus GS450h, subiectul testului nostru, are un preţ de pornire de 79.500 euro cu TVA inclus.

Competitorii de la BMW, Infiniti şi Mercedes-Benz au preţuri de pornire mai mici pentru versiunile hibride. Spre exemplu, celălalt hibrid japonez de segment E, Infiniti M35h, porneşte de la 58.380 euro, în timp ce BMW Seria 5 Active Hybrid are un preţ de pornire de 67.000 euro. Hibridul diesel-electric de la Mercedes-Benz pleacă de la 56.540 de euro în compania echipării Avantgarde, adică vârful gamei respective, fiind oferite şi echipări mai accesibile.

  • xxx, vineri, 20.09.2013 12:35

    Poate ma ajuta cineva fotografia 14, nu am inteles ce este in partea stanga jos fata de volan (ora 8) pedala?..........? @Automarket ce inseamna pentru voi?: Tren de rulare capabil O parere personala, nu cred ca fotografiile avantajeaza masina prea multe poze cu aparatura de bord, nu cred ca, clientii care pot cumpara masina vor fii foarte interesati de aceste aspecte (eu nu sunt pentru ca nu imi permit)

  • P$T, vineri, 20.09.2013 12:49

    oaaaaa cata toyota la interior la banii aia. Chiar daca este F nota este prea mare (spun asta si dupa ce am vazut review-urile de pe afara)

  • Sebastian, vineri, 20.09.2013 12:53

    @xxx Te referi la pedala moartă?

  • Calingura, vineri, 20.09.2013 13:57

    Ce inseamna directie responsiva? Despre restul nu am comentarii. Sunt cat de cat familiarizat cu Lexus si poate nu as fi obiectiv.

  • xxx, vineri, 20.09.2013 14:21

    @Sebastian din foto nu-mi dau seama daca este pedala(pare plauzibil daca te uiti la celelalte) sau altceva am impresia ca este prinsa pe bord

  • Dan, vineri, 20.09.2013 14:32

    xxx, acolo il tii pe stangul sa nu il incurce pe dreptul

  • Ivanoff, vineri, 20.09.2013 14:39

    Nu cred ca are rost sa mai spun nimic. Masina asta trebuie condusa ca sa iti dai seama cat este de buna. Oricum este cel mai fiabil si mai rafinat sedan de lux din acest segment. A castigat nenumarate premii de la lansare si pana in prezent. Felicitari Lexus! Le-au iesit un sedan foarte gratios, si chiar ador stilul SF a versiunii F sport :D Acum bmw/merced-istilor nu le mai ramane decat sa ''desconspire '' aberatii pe aceasta tema. Numai bine !

  • Scrooge, vineri, 20.09.2013 15:06

    zona de pe bord care include ecranul LCD este de un grotesc cum nu am mai vazut in industria auto. Seamana cu o goarna de camion. Probabil cand au ajuns acolo vara si designerii si-au luat concediu.

  • ala, vineri, 20.09.2013 15:09

    Cautati pe google "lexus gs 450h f soprt review" o sa vedeti ca nota este prea mare. Masina e slabuta in clasa.

  • gelu, vineri, 20.09.2013 15:43

    ma inteb de cate ori vor fi cazurile cu 3 persoane pe bancheta spate. Cred ca nici nu si-au batut capul prea mult cu zona asta. Asta nu e chiar de laudat dar dat fiind destinatia acestui tip de autoturism... in rest...vad ceva atmosfera de Toyota la interior. Bord aproape la verticala, cu textura de Aluminiul cu finisare grosiera si alte mici amanunte care nu te lasa sa uiti ca fac parte din aceeasi familie cum nu sunt nici tanar antreprenor si nici un imperiu IT n-am la degetul mic nu-mi ramane decat sa admir masina de pe exterior.

  • xxx, vineri, 20.09.2013 16:11

    @Sebastian, @Dan Este pedala falsa daca ma uitam mai bine vedeam covorasul decupat

  • @Ivanoff, vineri, 20.09.2013 17:45

    Este cel mai rafinat in capul tau, nu exceleaza la nimic raportat la concurenta, face cate ceva din toate, e ok, dar nu e de ajuns, nu are nici cel mai calitativ interior, nici cea mai buna oferta de motoare, nu este nici cel mai ieftin...ok, este Lexus si te poti crede mai destet decat aia cu germancele, dar uite, un Jaguar XF ii da clasa si la exterior si la interior.

  • Ivanof, vineri, 20.09.2013 19:53

    ''anonimule'' te-ai trezit dupa boala ? Misca inapoi bolnaviorule. Daca tu spui ca ''nu are cel mai calitativ interior '' inseamna ca incerci sa contesti opiniile tuturor jurnalistilor care l-au testat, si asta inseamna ca ai o grava problema la mansarda sa vb tu care tokmai nu ai testat nici macar una. Hai da-i drumul si trateaza-te ca intoxici cu virusi articolele.

  • AndreiRN, vineri, 20.09.2013 21:11

    O masina care deja a schimbat industria auto in Lume.

  • @AndreiRN, vineri, 20.09.2013 22:13

    Numai ca putini sunt cei care o inteleg. Aceasta limuzina este o vitrina tehnologica in acest segment, a castigat f multe premii de la lansare : http://lexusenthusiast.com/2013/04/15/lexus-gs-named-one-of-wards-top-ten-interiors-of-2013/ http://lexusenthusiast.com/2013/02/06/lexus-named-top-luxury-brand-in-kbb-2013-5-year-cost-to-own-awards/ http://www.turatii.ro/2012/07/17/premiul-anului-pentru-inovatii-in-domeniul-dotarilor-interioare-decernat-noului-model-gs/ Stima Andrei, si succes in activitate ;)

  • ∞∞∞∞∞, vineri, 20.09.2013 22:51

    Nu-mi place! Prefer un Infiniti Q70 (ex M35)

  • AndreiRN, sâmbătă, 21.09.2013 01:01

    Infinity copiaza BMW si are viata scurta. Lexus sa luat dupa MBZ si face masini care au depasit fiabilitatea profesorului. Si nicidecum nu este o limuzina. Asta daca cunosti definitia.

  • David, sâmbătă, 21.09.2013 02:25

    @AndreiRN Auzi "Infinity" ! Tu invata cum se scriu corect numele marcilor inainte sa faci pe interesantul. Altfel o dai in penibil. Ca de obicei. PS: vezi ca nici cu gramatica nu stai prea bine.

  • kze, sâmbătă, 21.09.2013 08:44

    comparatiile nu-si au sensul, deja discutam de diferente de performanta insesizabile, ce trebuie remarcat e ca exista alternative la oferta germana, deci o piata mai bogata, cea ce consider ca e un lucru bun, altfel bun venit in communism, sau ati uitat de vremurile cand alternative la dacia era dacia cu imbunatiri.

  • antonny, sâmbătă, 21.09.2013 18:00

    un produs la un pret corect.......

  • dan, luni, 23.09.2013 10:48

    In general, imi placea Lexus, dar... In afara designului exterior si a tehnologiei, nu vad mare lux cat sa justifice pretentiile si pretul. Finisarile interioare sunt cel putin modeste, iar modul in care a fost integrat ecranul central in bord, e nefericit, daca nu chiar grotesc. Mi se pare intr-un contrast neplacut cu tot ce-l inconjoara. Nici pielea de pe bord nu pare atent lucrata sau montata, pare pusa doar ca sa bifeze faptul ca exista. Maneta schimbatorului de Toyota si butoanele in general tot de la sora mai modesta iarasi nu fac cinste. Iar cutia CVT pur si simplu nu are ce cauta pe o masina de lux. Oricat ai rafina-o, modul ei de operare e opus ideii de calm, de liniste, de premium in general.

  • Scorpionul.negru, luni, 23.09.2013 13:42

    E tare masina....l-as alege in locul unui E class sau A6. Dar nu si in locul unui seria 5. Oricum ca berlina in de clasa mare prefer Maserati Ghibli (dai un ban dar ai cea mai buna masina din clasa). Sau pt. confort si lux Infiniti M !!!