Interior
La acest capitol, modelul CT200h reuşeşte să atingă nivelul pe care l-am fi aşteptat de la o compactă Lexus. Avem finisaje de calitate, un sistem multimedia complex şi un habitaclu orientat spre şofer. Bancheta din spate găzduieşte fără probleme două persoane, dar cea de-a treia nu va sta la fel de comfortabil precum primii doi.
Scaunele din faţă oferă un nivel potrivit de sprijin lateral, iar pielea care le îmbracă este de calitate şi foarte plăcută la atingere. Pielea care îmbracă volanul este şi ea de calitate, iar majoritatea plasticelor de la bord îşi au locul într-o compactă premium. Din păcate, există câteva scăpări. Vorbim de comenzile oglinzilor laterale, dar şi de unele butoane de pe consola centrală. Acestea sunt realizate fie dintr-un plastic cu aspect ieftin, fie dintr-un plastic cu o granulaţie neobişnuită, cu un aspect inestetic şi neuniform.
Portbagajul este destul de spaţios, oferind un volum de 375 de litri, apropiat de specificaţiile unui sedan din segmentul compact. Din acest punct de vedere, Lexus primeşte o bilă albă la capitolul spirit practic. Antifonarea este la un nivel foarte bun, modelul fiind extrem de silenţios chiar şi la viteze de autostradă. Cu toate acestea, întâlnirile cu imperfecţiunile drumurilor româneşti sunt percepute la nivel auditiv în habitaclu.
-
dragos_thaci, vineri, 03.06.2011 13:31Cutie...
Nimic despre cutia de viteze ? Ce tip, cum schimba...? Oricum, ma asteptam la ceva mai mult de la o masina pe care dai atatia bani. Ce putin la partea de suspensie.
-
dragos_thaci, vineri, 03.06.2011 13:32...
Sau este cu variatie continua ?
-
tzenu_bmw, vineri, 03.06.2011 13:40@AutoMarket...........
vreau sa stiu daca la kick-down intra in functiune ambele motoare...... daca da.......atunci ceva nu este in regula... 180hp 350Nm 0-100 peste 10 secunde....... viteza maxima numa 180...... bmw 116i 115hp.........0-100......10,1sec vit. max. 201 inca o intrebare........ de ce au limitat motorul termic la doar 99hp?
-
Ivanoff, vineri, 03.06.2011 14:06@tzenu_bmw @AutoMarket
1. La hibride,puterile si cuplu nu se aduna pur si simplu,exista o formula dupa care se calculeaza (Exceptie cele din grupul VAG unde nu numai ca se aduna pur si simple,se mai si ridica la patrat :)) ); 2. Motorul nu este limitat,atata produce el 99 CP fiindca functioneaza in cilcu Atkinson (un 1.8 Valvematic la Toyota/Lexus dezvolta 147 CP si e "simplu aspirat"), avand un randament mai slab insa o fiabilitate si o toleranta mai mare la opriri si porniri repetate,de unde cel putin eu ma intreb,oare cum se comporta in timp si nu numai un ansamblu hibrid diesel electric tinand cont de faptul ca unui diesel ii ia ceva timp sa se incalzeasca si implicit sa aibe consumuri bune si as mai pune si fiabilitatea in timp...
-
Serd, vineri, 03.06.2011 14:24Obiectiv!
Incet,incet creste-ti calitativ in ceea ce priveste testele efectuate,nu va abateti de pe acest drum! Bravo!
-
dmd, vineri, 03.06.2011 14:46
Scumpa rau!
-
dmd, vineri, 03.06.2011 14:49
Si de ce fura designul barii inferioare fata de la Audi? Nu este in stare sa vina cu ceva original? Doar e marca premium...
-
tomita, vineri, 03.06.2011 15:44
@Ivanoff - felicitari. vad ca ma exista si altii informati pe aici. In plus pe langa atkinson si ciclul miller se regaseste pe motorizarile moderne, ECO...
-
baboon, vineri, 03.06.2011 16:29-
Mai bine un bmw 116d sau un audi A3 1,6 tdi... -acelasi consum sau chiar mai mic -performante asemanatoare -pret mai mic... => nu merita.
-
corneliu, vineri, 03.06.2011 16:47nu merita?
asta pana o sa apara vreun impozit sau alte taxe scumpe la masinile cu motoarele clasice... - pt ca polueaza.... si atunci o sa intrebati.... "ce model era Lexus-ul ala?.. parca mi-as lua unul"... :D
-
bogdan, vineri, 03.06.2011 17:00nu merita
prea multi bani. asta e masina de fitze. de fitze eco. sunt masini mai bune, mai economice, mai "green" mai puternice echipate la fel sau mai bine si mai ieftine.42000 EUR? pai iti iei audi sau bmw NOI
-
baboon, vineri, 03.06.2011 17:17sa accentuam pretul mult prea mare....
La 42300 euro avem noul Audi A6 2.0 tdi 177cp cu consumurile astea: Mixt 4.9 Urban 6.0 Extraurban 4.4
-
dragos_thaci, vineri, 03.06.2011 18:04:)
Pt. astia care s-au grabit sa-mi dea voturi aiurea, ar trebui sa stiti ca nu erau trecute informatiile despre cutie pe care le vedeti acum in articol.
-
Ivanoff, vineri, 03.06.2011 19:05Ivanoff
Prieteni,inainte sa va aruncati toti cu calificative de genul "prea scump"... aruncati o scurta privire peste ce inseamna la Lexus "chel" vs competitie si in momentul in care toate optiunile ce le gasiti in standard pe Lexus le ve-ti pune pe restul sunt convins ca ve-ti ramane putin surprinsi... Ex:Dublu climatronic,volan in piele cu comenzi audio si computer de bord,geamuri full electric,pilot automat, linie audio premium,12 airbaguri,TRC+VSC, plus garantia din bara in bara 5 (CINCI ANI) vs 2-3 ani pe motor si cutie doar... Eeee,parca altfel suna acum,nu?
-
LauCalin, vineri, 03.06.2011 20:44CT200h
Sa compari o masina normala cu un hibrid este ca si cum ai compara o masina de F1 cu una de WRC. Pur si simplu nu se compara. Se adreseaza unor categorii diferite de clienti, iar tehnologia dintr-un hibrid costa mult. Revenind la Ct200h, mie imi place foarte mult tocmai pentru ca e altceva. Cine are ceva cultura auto stie ce fel de masini face Lexus si cum e vazuta marca asta in tara pentru care a fost construita, adica SUA. Sa ii reprosezi unei masini premium ca e scumpa mi se pare un pic absurd... masinile astea nu s-au construit pe principiul Daciei Logan. Ziceti de masina asta ca e scumpa... cat e un Citroen C-Zero? Si vorbim de o marca premium, de un hibrid si de un Lexus, care in general e mai scump decat "greii" industriei auto premium.
-
tds, sâmbătă, 04.06.2011 22:20@Ivanoff
Nu stiu de ce pomenesti tu de fiabilitate si randament la motoarele atkinson, cand principalul motiv al folosirii lor in hibride este EFICIENTA.
-
blaa..., marţi, 07.06.2011 19:35incredibil
6% la 120km\h, 6% in oras, accelereaza ca un A3 1.6 tdi si consuma (si polueaza) la fel sau chiar mai mult, costa dublu, iar prin procesul tehnologic polueaza mult mai mult. care este avantajul acestei tehnologii? Masina in schimb e superba, daca ar fi avut niste motoare serioase ar fi fost un best seller. "Cu acumulatorii încărcaţi la nivelul maxim permis, modelul poate parcurge puţin peste doi kilometri în modul 100% electric." LOL
-
Horia, luni, 26.08.2013 01:33
Ecologie si pentru cei din jur Avantajul tehnologiei este ca nu umple pietonii de cancer, asa cum se intampla cand respira fumul de la minunatele motoare diesel europene. Pentru ca gazele de esapament provenite din arderea motorinei sunt pline de particule cu potential cancerigen demonstrat, cu mult mai multe decat in cazul benzinei - iar asa-zisele filtre de particule sunt total ineficiente in conditiile mersului prin oras - cand motoarele diesel functioneaza practic la rece. Tehnologia dezvoltata de japonezi deriva din cultura lor, bazata pe respectul fata de ceilalti membri ai societatii. Adica ceva ce romanii nu au si - foarte probabil - nu vor avea sute de ani de acum incolo. Cam asta e diferenta dintre japonezi si romani. Primii vor sa reduca impactul tehnologiei asupra semenilor, iar a doua natie urla isteric: "Da-i fum!". Daca e incarcat si cu cat mai multe particule cancerigene, cu atat mai bine. Incep sa cred ca meritam sa disparem din istorie.
nu e foarte frumos, dar ca orice Lexus, din orice punct l-ai privi emana o doza de eleganta aristocrata. in rest... datele tehnice nu sunt suprinzatoare, le stim de la Prius.