Peugeot 308

Tinuta de drum

4.0

Actualul Peugeot 308 a fost nevoit să şteargă din experienţa neplăcută a vechilor generaţii. Inginerii francezi s-au pus cu burta pe carte şi au studiat problema.

De această dată şi-au făcut temele şi au gândit o configuraţie mulţumitoare pentru majoritate. Noua platformă modulară ajută mult în acest sens. Suspensia este echilibrată, nu oferă zgomote neplăcute şi chiar contribuie mult la confortul din habitaclu.

Capacitatea ei de a filtra suprafeţele neplăcute, cu denivelări, gropi şi alte imperfecţiuni este admirabilă. Este genul de maşină cu care îţi doreşti să convieţuieşti zi de zi.

E drept că pe segmente de drum virajat suspensia confortabilă nu oferă sentimentul că 308 este lipt de asfalt. Ruliul este prezent, iar direcţia nu este chiar cea mai precisă din segment. Ea devine însă mai sensibilă la viteze mari, iar volanul de mici dimensiuni garantează un feeling plăcut.

  • mog, marţi, 26.08.2014 13:28

    pacat de pret. pacat ca nu ai mai multe motoare din care sa alegi. e o masina superba. si in general nu`mi plac frantuzoaicele.

  • rotila, marţi, 26.08.2014 13:42

    alternezi 115/110 cp. ai renuntat la lecitina in favorea prafurilor?

  • ioi, marţi, 26.08.2014 13:43

    lateralul si spatele sunt ok; fatza mi se pare urata

  • @mog, marţi, 26.08.2014 13:46

    Nu mai fi capsoman tata...ca miturile bunicilor cu masina nemteasca/japoneza/frantuzeasca etc au apus demult. In ziua de azi toate is facute din bucati luate de la diversi producatori de componente de la tabla si pana la cardanu din motor. Frantujii fac masini la fel de bune ca si restul singura diferenta fiind imaginea(pt unii) si pretul (pt altii) Pe mine ma doare fix in cot ce emblema are pe capota atat timp cat are o calitate buna si un pret decent. Restul sunt ...consumabile...pardon...can can Bafta

  • -Rolf-, marţi, 26.08.2014 14:05

    @mog, Ei lasa, ca nu stau atat de rau la motorizari. Cel putin pe alte plaiuri , mai vestice, oferta este chiar buna: diesel - 1.6HDi 92cp, 99cp, 115cp, 120cp, 2.0HDi 150cp si urmeaza 180cp; benzina - 1,2Pure Tech 82cp, 110cp, 130cp, 1.6THP 155cp si va urma 163cp sau chiar 180cp, deci nu-s de plans. Mie, per total, masina imi pare bine facuta si arata un aspect trainic, vom vedea in timp daca impresia mea se va confirma.

  • badea cărțan, marţi, 26.08.2014 14:08

    Subscriu la ce a postat @mog

  • mog, marţi, 26.08.2014 15:57

    Rolf, cand am intrat ultima data pe configurator, nu vazusem atatea motoare - doar 2 diesel si 2 benzine. Ma documentez...

  • Traian, marţi, 26.08.2014 17:32

    Designul e ciudat . La fel si pozitia de condus. Nu mi-as lua asa ceva.

  • Andy, marţi, 26.08.2014 18:31

    O oferta interesanta in clasa compacta pe care sincer o vad ca singura alternativa viabila a unui constructor european la Golf in momentul de fata.

  • antonny, marţi, 26.08.2014 20:07

    motoare diesel foarte bune....de la 1.6 pana la 3.0 ......308 break ceal mai frumoas

  • wld-ro, miercuri, 03.09.2014 00:04

    nu sunt de acord cu butoanele touch la climatizare.

  • tyd, joi, 16.10.2014 22:28

    asta e masina cool?e un golph mai putin boring

  • adi, joi, 03.09.2015 08:42

    Conduc un 308 .6 HDI 99CP si sunt foarte multumit. Consumul inregistrat pana acum este de 6.1 in conditiile in care nu am facut decat un drum lung, in rest am circulat numai prin oras. Una peste alta este o masina foarte eleganta, dar cu siguranta nu este o masina de familie,asa cum pretind cei de la automarket. O masina pentru tineret mai mult as zice.

  • avyped, luni, 12.10.2015 10:12

    scump, cu 18,000 de la cat incepe, luam unVW Golf super dotat