SEAT Ibiza SportCoupe

Interior

4.0
Atunci cand am luat contact pentru prima data cu interiorul noii generatii Ibiza am declarat ca modelul de clasa mica s-a maturizat. Ramanem la aceeasi idee chiar daca acum, la un an dupa, liniile au devenit mai populare, mai comune. Chiar si asa, designul instrumentarului de bord si linia plansei pastreaza un look sportiv si tineresc. Materialele folosite la interior nu sunt de cea mai buna calitate, plasticul rigid fiind o problema constanta in cadrul modelelor din interiorul grupului Volkswagen. Aparentele sunt salvate de finisajele bune, de aspectul granulat al materialelor si de insertiile cromate regasite la nivelul portierelor si a gurilor de ventilatie. Volanul si levierul schimbatorului imbracate in piele, cu o ergonomie deosebita si cu un aspect sportiv vor castiga probabil multi adepti tineri. Scaunele sunt confortabile, cu o sustinere laterala buna pentru o masina din clasa mica si cu o tapiserie textila de calitate. Spatiul interior este suficient pentru a gazdui patru pasageri. Daca se opteaza insa pentru o persoana in plus, este foarte probabil ca cei de pe locurile din spate sa fie putin inghesuiti, dat fiind faptul ca vorbim si de numai doua usi de acces. Portbagajul pastreaza valori rezonabile, capacitatea sa de 284 de litri fiind una normala pentru clasa din care face parte.
  • bogdanm, marţi, 31.03.2009 19:01
    Bogdan Mirica

    Seat Ibiza SC deschide o noua abordare in sectiunea test-drive regasita pe Automarket. Notele primite de modelul spaniol se raporteaza direct la cooncurentii de pe acelasi segment. Exemplul va fi urmat si de restul modelelor pe care echipa noastra le va testa.

  • marius, marţi, 31.03.2009 19:49

    imi place ideea de comparatie ...buna ideea Automarket :)

  • dghfhg, miercuri, 01.04.2009 00:30

    .......ia aruncati o privire la noul polo ..e cu 10 clase peste la finisaje....19000 euro???????incredibil.pai la pretul asta vorbim deja de golf 6 in echipare highline 1.4 tsi.oricum prost e ala care cumpara nu cel care cere

  • gabi, miercuri, 01.04.2009 12:15
    ibiza

    Are un spatiu interior incredibil de mic!!!! De pret nu mai spun. Vanzari cu spor celor de la seat

  • cc, miercuri, 01.04.2009 12:23

    la banii astia exista alternative mult mai convenabile.sa nu uitam k e un hatchback in 3usi si mai ales un seat.de exemplu la aceeasi o honda civic e cu multe clase peste imitatia asta de vw..

  • drepteanu', miercuri, 01.04.2009 13:50
    Fara comentarii..

    ..Buna prezentarea! Jenant obiectul test-drive-ului. Seat dezamageste din nou dupa tentativa de face-lift la Seat Leon si dupa ce a "importat" un concept mai vechi de A4 pe "noul" lor Exeo. Totusi, de ce se cer atat de multi bani pe aceste modele Seat? Doar pentur ca transpun o filosofie sport, se adreseaza unui target tanar si activ si instarit? (cat de instarit o mai fi pe vremurile astea) Probabil ca trebuie sa coste mai mult de cat un VW si mai putin decat un Audi. Iar Skoda trb sa fie cenusareasa grupului (desi este evident ca cea mai profitabila prin raportul calitate/pret). Succesuri!

  • first_yoyo, miercuri, 01.04.2009 14:27
    pentru dghfhg

    ... nenea dghfhg urcate si in noul polo, si atunci vei vedea ca nu este cu 10 clase peste. intradevar arata mai bine la interior, parerea mea, dar ca materiale si finisaje NU. urcate in amandoua si apoi vorbeste. da este scumpa foarte scumpa masina, dar nu este nici foarte comuna precum corsa sau un aveo sau mai stiu eu ce.

  • Ioan, miercuri, 01.04.2009 22:58

    Este mult prea mare pretul pentru ceea ce ofera. Primul lucru care l-am remarcat , faptul ca nu are AER CONDITIONAT AUTOMAT. Al doilea lucru care ma deranjeaza este motorul de 1.4 litri si 85 de cai care nu este deloc multumitor. Nu vreau sa imi imaginez varianta de 1.2 litri. Pacat de acest design frumos...

  • sandman, luni, 07.11.2011 11:27
    sc

    modelul testat de voi este un reference, acum costa 9000euro cu remat cu tot. la 19.000euro nu ajunge decat varianta FR, cu toate dotarile si motor de 1.4tsi 150cp