Interior
Atunci cand am luat contact pentru prima data cu interiorul noii generatii Ibiza am declarat ca modelul de clasa mica s-a maturizat. Ramanem la aceeasi idee chiar daca acum, la un an dupa, liniile au devenit mai populare, mai comune. Chiar si asa, designul instrumentarului de bord si linia plansei pastreaza un look sportiv si tineresc. Materialele folosite la interior nu sunt de cea mai buna calitate, plasticul rigid fiind o problema constanta in cadrul modelelor din interiorul grupului Volkswagen. Aparentele sunt salvate de finisajele bune, de aspectul granulat al materialelor si de insertiile cromate regasite la nivelul portierelor si a gurilor de ventilatie. Volanul si levierul schimbatorului imbracate in piele, cu o ergonomie deosebita si cu un aspect sportiv vor castiga probabil multi adepti tineri. Scaunele sunt confortabile, cu o sustinere laterala buna pentru o masina din clasa mica si cu o tapiserie textila de calitate. Spatiul interior este suficient pentru a gazdui patru pasageri. Daca se opteaza insa pentru o persoana in plus, este foarte probabil ca cei de pe locurile din spate sa fie putin inghesuiti, dat fiind faptul ca vorbim si de numai doua usi de acces. Portbagajul pastreaza valori rezonabile, capacitatea sa de 284 de litri fiind una normala pentru clasa din care face parte.
Seat Ibiza SC deschide o noua abordare in sectiunea test-drive regasita pe Automarket. Notele primite de modelul spaniol se raporteaza direct la cooncurentii de pe acelasi segment. Exemplul va fi urmat si de restul modelelor pe care echipa noastra le va testa.