Land Rover Freelander 2

2.2 SD4 SE auto

Tinuta de drum

4.0
Prea înalt pentru şosea, prea "scund" pentru off-road mai serios. Aceasta ar fi concluzia pe scurt la acest capitol pentru Freelander 2. În comparaţie cu fraţii săi mai mari, capacităţile off-road sunt limitate, iar garda la sol este unul dintre principalii "inamici". Unghiul de atac, unghiul de trecere şi unghiul ventral au valori bune, dar acest lucru nu înseamnă că Freelander 2 nu ne-a dat emoţii că vom atinge solul cu caroseria în unele momente. Nu am abordat un traseu off-road extrem, ţinta noastră fiind un teren cu mult noroi, ceva nisip şi presărat cu zăpadă. Din fericire, totul s-a terminat cu bine şi nu am atins nimic. Uitându-ne în urmă, am "săpat" o groapă impresionant de mare în pământ şi am reuşit să ieşim cu doar puţin balans (în măsura în care ne-a permis transmisia automată) din groapa respectivă. Pe gheaţă acoperită de zăpadă, modelul a prezentat un nivel bun de aderenţă. Ruliul caroseriei nu este pronunţat în viraje, dar acesta începe să se simtă la viteze mari, iar tendinţa subviratorie este îngrijorătoare în unele momente. Odată ce te-ai întâlnit cu aceasta, îţi va veni greu să "forţezi" în continuare. Un amănunt pozitiv este faptul că sistemul de tracţiune integrală te ajută până la urmă să redresezi maşina, trecând de la subvirare la supravirare relativ rapid. În schimb, nivelul de confort la trecerea peste gropi este bun, Freelander 2 fiind încadrat în partea superioară a segmentului când vine vorba de confort la denivelări.
  • persinaru, luni, 28.03.2011 14:43
    stil de review

    sugestie: scrieti cate o propozitie care sa rezume / concluzioneze fiecare subcapitol al review-ului, pentru ca sunt foarte lungi si vreau sa citesc doar ce imi atrage atentia :)

  • unckle, luni, 28.03.2011 15:47

    daca nu vrei sa citesti te uiti la stele ... la stelele de pe ecran :P

  • pisti57, luni, 28.03.2011 15:54
    dimensiune poze

    Pozele sunt de dimensiuni prea mari, sau din cauza browserului, e nevoie ca fiecare poza sa o vizualizez in intregime cu mouse-ul?:)

  • Tiriac, luni, 28.03.2011 18:43
    Suta in 9.5

    Sigur face 100 in 9.5? Poate la vale. Eu stiam de 12.4. Poate mai sapam, mai cercetam. La 9.5 intrece berline mai usoare si care au ceva coeficient aerodinamic. In rest masina buna.

  • Andrei, luni, 28.03.2011 18:57
    Loratie poze

    Vroiam sa va intreb daca pozele sunt facute in zona Pustnicu...pare foarte familiar locul :)

  • Andrei, luni, 28.03.2011 18:57
    Corectare

    Sunt obosit...."Locatie poze", nu Loratie poze :))

  • Esan, luni, 28.03.2011 21:01

    Interiorul: Design Corean cu materiale BMW! Cifrele de consum sunt exagerate, ma refer la cele lansate de Land Rover! 7.0 litri mixt, asta nici impinsa nu consuma atat!

  • raz, miercuri, 30.03.2011 22:13

    Consumul nu este cel mai mic din segment sub nici o forma!!! Sa nu mai spun ca intre ceea ce se declara de catre constructor si realitate este o diferenta destul de mare. puteti sa va uitati la rav4 diesel care consuma mult mai putin decat free lander (consum mixt conform brosurii de prezentare 2.2 177CP 6.7l / 100)

  • Ciprian Mihai, joi, 31.03.2011 15:54
    Locatie

    @ Andrei , da

  • viorel, marţi, 05.04.2011 16:14
    consum

    referitor la consum, ati uitat de subaru forester diesel...consum 6l lejer...testat!

  • Dorin, vineri, 02.12.2016 23:07

    Cand faceti un drive test si pe noul Discovery sport cu noul motor diesel ingenium?