Land Rover Freelander 2

2.2 SD4 SE auto

Interior

4.0
Interiorul lui Freelander 2 este de o sobrietate de care numai nemţii şi britanicii ar fi putut da dovadă. Fără artificii inutile, doar eleganţă şi funcţionalitate. Pentru că este un model destinat domnilor şi doamnelor, claxonul este amplasat pe două benzi de pe volan, nu pe o suprafaţă mare, iar scaunele sunt foarte confortabile, pentru a-i face pe pasageri să se simtă ca acasă. Cotierele reglabile se bucură ajutorul unui sistem ingenios, care permite aşezarea acestora la nivelul potrivit pentru şofer şi pasagerul din dreapta în mod independent. Un element neobişnuit, dar tipic Land Rover, este aşezarea butoanelor de comandă ale geamurilor electrice şi ale oglinzilor electrice - pe faţa uşii şoferului, lângă geam. Această amplasare a fost criticată încă de la debutul modelului şi supune respectivele butoane la riscul de a fi udate serios dacă începe să plouă şi şoferul deschide geamul. În alte modele, aceste butoane sunt protejate de o margine de dimensiuni mari, special pentru a evita probleme de acest gen. Unele butoane poartă o asemănare incredibilă cu ceea ce putem găsi pe Ford sau pe Volvo, trădând legăturile mărcii britanice cu marele constructor american care deţinea într-o vreme mărcile Volvo, Jaguar şi Land Rover. Nu-i nicio ruşine aici, materialele respective sunt de calitate bună şi se integrează fără probleme în design-ul lui Freelander 2. Unele materiale de pe consola centrală şi de pe bord nu sunt tocmai moi la atingere, lucru pe care îl constaţi dacă începi să le examinezi manual. În schimb, volanul, manetele ataşate acestuia şi selectorul de viteze au un nivel foarte bun de calitate, iar acest lucru contează mai mult decât natura materialului care acoperă unele zone ale bordului. Dacă ar fi să ne raportăm la rivalii modelului, avem mase plastice de calitate bună, chiar foarte bună în unele cazuri. Pentru că suntem şi noi domni, nu vom da nume.
  • persinaru, luni, 28.03.2011 14:43
    stil de review

    sugestie: scrieti cate o propozitie care sa rezume / concluzioneze fiecare subcapitol al review-ului, pentru ca sunt foarte lungi si vreau sa citesc doar ce imi atrage atentia :)

  • unckle, luni, 28.03.2011 15:47

    daca nu vrei sa citesti te uiti la stele ... la stelele de pe ecran :P

  • pisti57, luni, 28.03.2011 15:54
    dimensiune poze

    Pozele sunt de dimensiuni prea mari, sau din cauza browserului, e nevoie ca fiecare poza sa o vizualizez in intregime cu mouse-ul?:)

  • Tiriac, luni, 28.03.2011 18:43
    Suta in 9.5

    Sigur face 100 in 9.5? Poate la vale. Eu stiam de 12.4. Poate mai sapam, mai cercetam. La 9.5 intrece berline mai usoare si care au ceva coeficient aerodinamic. In rest masina buna.

  • Andrei, luni, 28.03.2011 18:57
    Loratie poze

    Vroiam sa va intreb daca pozele sunt facute in zona Pustnicu...pare foarte familiar locul :)

  • Andrei, luni, 28.03.2011 18:57
    Corectare

    Sunt obosit...."Locatie poze", nu Loratie poze :))

  • Esan, luni, 28.03.2011 21:01

    Interiorul: Design Corean cu materiale BMW! Cifrele de consum sunt exagerate, ma refer la cele lansate de Land Rover! 7.0 litri mixt, asta nici impinsa nu consuma atat!

  • raz, miercuri, 30.03.2011 22:13

    Consumul nu este cel mai mic din segment sub nici o forma!!! Sa nu mai spun ca intre ceea ce se declara de catre constructor si realitate este o diferenta destul de mare. puteti sa va uitati la rav4 diesel care consuma mult mai putin decat free lander (consum mixt conform brosurii de prezentare 2.2 177CP 6.7l / 100)

  • Ciprian Mihai, joi, 31.03.2011 15:54
    Locatie

    @ Andrei , da

  • viorel, marţi, 05.04.2011 16:14
    consum

    referitor la consum, ati uitat de subaru forester diesel...consum 6l lejer...testat!

  • Dorin, vineri, 02.12.2016 23:07

    Cand faceti un drive test si pe noul Discovery sport cu noul motor diesel ingenium?