Jeep Renegade

2.0 Diesel Turbo (MultiJet) 140CP 4x4 Aut9 Limited

Tinuta de drum

4.0

Cea mai plăcută surpriză oferită de micul Jeep este ţinuta de drum. Renegade are o suspensie placută şi foarte bine reglată pentru realităţile europene. Renegade rulează excelent pe autostradă, iar pe drumurile virajate este o plăcere să ataci curbele. Deşi este un pic moale, suspensia este foarte bună mai ales pe drumuri denivelate sau pe drumuri de macadam. Singura problemă este direcţia, care nu oferă foarte mult feedback celui de la volan. Am fi preferat un volan ceva mai comunicativ.

Apoi dimensiunile compacte de doar 4.23 metri lungime, fac din Renegade un automobil bine adaptat şi mediului urban, acolo unde cel mai probabil îşi va petrece cea mai mare parte a timpului.

Însă Jeep a dorit ca Renegade să fie un off-roader adevărat şi pentru cei care au de gând să se ducă pe munte cu cel mai mic Jeep oferă versiunea Trailhawk, testată special pentru drumuri dificile. Aceasta are tracţiune integrală, sistem Hill Descent Control, blocare electronică a diferenţialelor şi cinci moduri de rulare în teren accidentat: Auto, Snow, Sand, Mud plus modelul Rock, exclusiv pentru varianta Trailhawk. Faţă de variantele cu tracţiune 4x2, versiunea Trailhawk are o gardă la sol mai mare cu 35 mm.

  • scamel, vineri, 12.09.2014 12:25

    chiar daca articolul de ieri era varza nu cred ca este o tema demna de atata atentie oare scrieti fiecare cate un articol despre jeep renegade si asteptati aprecierile cititorilor?

  • gelu, vineri, 12.09.2014 13:27

    Destul de dragut acest suv de clasa mica.Pe teren accidentat Renegade da clasa la majoritatea suv-urilor din segmentele superioare si mult mai scumpe.

  • Scrooge, vineri, 12.09.2014 13:30

    vai da urat e saracul de el :)

  • Edb, vineri, 12.09.2014 14:07

    Masinile americane in general sunt lipsite de gust (ma refer la interior). Exteriorul aduce aminte de masinile chinezesti. Si ce-i cu parbrizul ala de intuneca in asa hal? Unii s-au uitat prea mult la True Blood.

  • Blaa..., vineri, 12.09.2014 14:36

    ma bucur sa aud ca are tinuta de drum buna, in comparatie cu un golf 7 cum este tinuta de drum si antifonarea? golf 100% renegade x? as aprecia foarte mult un raspuns de la cei care l au testat. Va multumesc

  • SnowM3, vineri, 12.09.2014 14:54

    Pentru ca ati testat o masina cu abilitati in afara soselelor, va rog sa publicati urmatoarele macar o parte din urmatoarele informatii minimale: 1. garda la sol 2. unghiuri de atac si degajare 3. adancimea vadului 4. detalii despre tractiunea integrala, repartizarea cuplului etc 5. prezenta protectiilor metalice (scuturi) sub caroserie

  • flo, vineri, 12.09.2014 15:49

    Sunt foarte curios daca se va lansa in NA ce fel de review uri va avea....arata a masina chinezeasca de jucarie fata de ce se vinde pe acolo ca si SUV.

  • Andy, vineri, 12.09.2014 16:26

    @flo arata la fel si-n SUA insa are alte motorizari/echipari. Se vinde ca SUV nu "ca si SUV" ca nu e altceva :-). Limba romana....

  • addeco, vineri, 12.09.2014 17:31

    2015 Renegade FWD AWD TrailHawk Approach angle 17.9° 21.0° 30.5° Breakover angle 21.2 24.0 25.7° Departure angle 29.7 32.1 34.3° Running clearance 6.7 7.9 8.7 Water crossing (5 mph) 19” Mai multe detalii in comentariul de ieri.pe aceeasi tema (Jeep Renegade).

  • Lache, sâmbătă, 13.09.2014 00:13

    Fiat cu denumire schimbata in Chrysler(or whatever) pentru a mari vanzarile de fiat. Halal!

  • Sam, luni, 15.09.2014 10:42

    Nu-i nici un Fiat. Renegade a fost conceput si dezvoltat in America de catre Jeep. Ei lucreaza si la viitorul 500X pentru ca au mult mai multa experienta cu masinile pt off-road in comparatie cu Fiat. Motoare sunt intradevar Fiat, dar trebuie sa ai motoare diesel sa reusesti in Europa, si Fiat au motoare bune. Masina va fii produsa in Europa, deci per total va fi un produs al companiei FCA, Americano-Italian, daca chiar tinem sa atribuim o identitate nationala si corporativa. Acuma degeaba va plangeti. In comparatie cu controversatul nou Cherokee, Renegade are o forma clasica Jeep, si arata chiar foarte bine (in opinia mea). Motoarele diesel sunt foarte tentante de asemenea. Il putem compara cu modele ieftine din clasa dar n-are rost pentru ca Renegade a fost facut pentru off-roading adevarat. Din punctul de vedere al imaginii concureaza cu modele putin mai up-market precum Mini Countryman. N-are rost sa ne plangem ca strugurii sunt acri. Cine isi permite si chiar vrea masina orientata mai mult spre off-road in segmentul asta isi va lua Renegade si cine nu, nu. Ii simplu.

  • Fara nume, duminică, 21.09.2014 00:47

    Articolul este original? http://www.topgear.com/uk/car-news/jeep-renegade-first-drive-1-2014-09-19

  • marius, sâmbătă, 04.10.2014 01:49

    au furat jantele de la Subaru XV masina urata rau vreau si eu una!