Jeep Renegade

2.0 Diesel Turbo (MultiJet) 140CP 4x4 Aut9 Limited

Interior

4.0

Renegade este un Jeep atipic. Nu oferă luxul dintr-un Grand Cherokee, dar nici interiorul spartan al unui Wrangler. Este un automobil normal cu un interior pe măsură. În ciuda dimensiunilor exterioare mici, interiorul se prezintă promiţător cu loc suficient pentru cinci pasageri adulţi. Cel de la volan are în faţă ceasuri analogice clasice şi un display mare de 7 inch amplasat între cele două indicatoare analogice. Acest display este disponibil de la nivelul de echipare Limited. Modele cu echipare inferioară se vor mulţumi cu un display mai mic.

Materialele folosite la interior sunt în general de calitate bună. Plasticul abundă, dar este în general moale şi suficient de plăcut la atingere. Inginerii şi designerii au reuşit să ascundă destul de bine latura Fiat a acestui model, doar manetele de comandă pentru ştergătoare şi semnalizare fiind comune. Interiorul abundă şi de detalii simpatice în stilul Jeep, ca de exemplu zona roşie a turometrului fiind desenată ca şi când ar fi fost împroşcată cu noroi. Mai există logo-ul "Since 1941" amplasat deasupra consolei centrale, dar şi grila Jeep şi farurile rotunde amplasată lângă boxele de pe portiere. 

Una peste alta, interiorul este reuşit şi extrem de bine antifonat. La viteze de autostradă, doar un uşor zgomot la vânt îşi face simţită prezenţa. Deşi are profilul unei cărămizi rotunjite, noul Jeep se laudă cu un coeficient aerodinamic de 0.34 și asta ajută mult la reducerea rezistenței la înaintare.

Portbagajul lui Renegade oferă un volum de 350 litri, decent pentru dimensiunile maşinii. La nevoie, bancheta se poate rabata, iar pentru cei care chiar au nevoie şi de mai mult spaţiu, pot alege un portbagaj extern din catalogul de accesorii Jeep. 

  • scamel, vineri, 12.09.2014 12:25

    chiar daca articolul de ieri era varza nu cred ca este o tema demna de atata atentie oare scrieti fiecare cate un articol despre jeep renegade si asteptati aprecierile cititorilor?

  • gelu, vineri, 12.09.2014 13:27

    Destul de dragut acest suv de clasa mica.Pe teren accidentat Renegade da clasa la majoritatea suv-urilor din segmentele superioare si mult mai scumpe.

  • Scrooge, vineri, 12.09.2014 13:30

    vai da urat e saracul de el :)

  • Edb, vineri, 12.09.2014 14:07

    Masinile americane in general sunt lipsite de gust (ma refer la interior). Exteriorul aduce aminte de masinile chinezesti. Si ce-i cu parbrizul ala de intuneca in asa hal? Unii s-au uitat prea mult la True Blood.

  • Blaa..., vineri, 12.09.2014 14:36

    ma bucur sa aud ca are tinuta de drum buna, in comparatie cu un golf 7 cum este tinuta de drum si antifonarea? golf 100% renegade x? as aprecia foarte mult un raspuns de la cei care l au testat. Va multumesc

  • SnowM3, vineri, 12.09.2014 14:54

    Pentru ca ati testat o masina cu abilitati in afara soselelor, va rog sa publicati urmatoarele macar o parte din urmatoarele informatii minimale: 1. garda la sol 2. unghiuri de atac si degajare 3. adancimea vadului 4. detalii despre tractiunea integrala, repartizarea cuplului etc 5. prezenta protectiilor metalice (scuturi) sub caroserie

  • flo, vineri, 12.09.2014 15:49

    Sunt foarte curios daca se va lansa in NA ce fel de review uri va avea....arata a masina chinezeasca de jucarie fata de ce se vinde pe acolo ca si SUV.

  • Andy, vineri, 12.09.2014 16:26

    @flo arata la fel si-n SUA insa are alte motorizari/echipari. Se vinde ca SUV nu "ca si SUV" ca nu e altceva :-). Limba romana....

  • addeco, vineri, 12.09.2014 17:31

    2015 Renegade FWD AWD TrailHawk Approach angle 17.9° 21.0° 30.5° Breakover angle 21.2 24.0 25.7° Departure angle 29.7 32.1 34.3° Running clearance 6.7 7.9 8.7 Water crossing (5 mph) 19” Mai multe detalii in comentariul de ieri.pe aceeasi tema (Jeep Renegade).

  • Lache, sâmbătă, 13.09.2014 00:13

    Fiat cu denumire schimbata in Chrysler(or whatever) pentru a mari vanzarile de fiat. Halal!

  • Sam, luni, 15.09.2014 10:42

    Nu-i nici un Fiat. Renegade a fost conceput si dezvoltat in America de catre Jeep. Ei lucreaza si la viitorul 500X pentru ca au mult mai multa experienta cu masinile pt off-road in comparatie cu Fiat. Motoare sunt intradevar Fiat, dar trebuie sa ai motoare diesel sa reusesti in Europa, si Fiat au motoare bune. Masina va fii produsa in Europa, deci per total va fi un produs al companiei FCA, Americano-Italian, daca chiar tinem sa atribuim o identitate nationala si corporativa. Acuma degeaba va plangeti. In comparatie cu controversatul nou Cherokee, Renegade are o forma clasica Jeep, si arata chiar foarte bine (in opinia mea). Motoarele diesel sunt foarte tentante de asemenea. Il putem compara cu modele ieftine din clasa dar n-are rost pentru ca Renegade a fost facut pentru off-roading adevarat. Din punctul de vedere al imaginii concureaza cu modele putin mai up-market precum Mini Countryman. N-are rost sa ne plangem ca strugurii sunt acri. Cine isi permite si chiar vrea masina orientata mai mult spre off-road in segmentul asta isi va lua Renegade si cine nu, nu. Ii simplu.

  • Fara nume, duminică, 21.09.2014 00:47

    Articolul este original? http://www.topgear.com/uk/car-news/jeep-renegade-first-drive-1-2014-09-19

  • marius, sâmbătă, 04.10.2014 01:49

    au furat jantele de la Subaru XV masina urata rau vreau si eu una!