Tinuta de drum
Când spui Jeep te gândeşti automat la un vehicul capabil să abordeze orice traseu off-road. performanţele americanilor au rezonat atât de puternic cu ideea de teren accidentat, încât vreme de mulţi ani, în România, numele companiei a fost asociat cu toate modelele care prezentau o gardă la sol ceva mai înaltă (cunoaştem toţi folosirea populară a cuvântului "jeep").
În cazul lui Grand Cherokee, tradiţia s-a păstrat. SUV-ul dispune de dimensiuni generoase şi prezintă un apetit dezvoltat pentru off-road, mulţumită unghiurilor largi de atac, degajare şi trecere. Garda la sol favorizează şi ea abordarea unor trasee cu dificultate medie. Condiţia esenţială pentru o experienţă de neuitat este înlăturarea spoilerului anterior din plastic, care nu prezintă nici măcar rol estetic.
Sistemul de tracţiune integrală Quadra Drive II vine să completeze capacităţile off-road, selectorul tipului de teren pe care rulezi fiind o invenţie utilă şi lesne de înţeles de către oricine. Fie că alegi să rulezi pe piatră de râu (cum am făcut-o noi), pe nisip, pe zăpadă sau pe noroi, sistemul de tracţiune integrală repartizează corect cuplul către roata cu aderenţă maximă.
Pentru situaţii extreme, prin care nu am trecut din păcate, puteţi selecta modul de rulare 4WD Low, care garantează o modelare eficientă a resurselor motorului pentru depăşirea unei situaţii în care aderenţa aproape că lipseşte pe ambele punţi.
Pe asfalt, Grand Cherokee se dovedeşte a fi o maşină confortabilă, care filtrează foarte bine neregularităţile mulţumită suspensiei pneumatice, independente cu braţ dublu oscilant pe faţă şi multi-link pe spate. Din păcate, nu lipseşte ruliul, extrem de deranjant în viraje.
Actiunea din MASH se desfasura in Coreea chiar daca se filma in timp ce era razboi in Vietnam