Motor / Transmisie
Un penthouse pe patru roţi are nevoie şi de un motor care să pună ansamblul elegant în mişcare. Jaguar a ales pentru această misiune un propulsor V6 diesel, cu o capacitate de 3.0 litri, capabil să ofere resurse suficiente pentru un sedan care măsoară puţin peste 5 metri lungime şi cântăreşte doar 1796 de kilograme. Unitatea livrează 275 de cai putere la 4000 de rotaţii, iar cuplul motor însumează 600 de Nm, un total generos pentru o asemenea cilindree, resimţit destul de devreme, de la 2000 de rotaţii. Ecuaţia inginerilor britanici se dovedeşte a fi suficientă pentru un model de această talie, imprimând un spirit dinamic limuzinei, care se comportă ca un sedan bine motorizat. Sunt însă momente în care cel de la volan şi-ar dori un raspuns mai prompt al acceleraţiei şi ceva mai mulţi cai alături de cuplul motor generos. Transmisia care ajută unitatea cu şase cilindri este una automată, cu şase rapoarte, al cărei răspuns lasă uneori de dorit. Cu toate acestea, ea recuperează prin liniaritate, rapoartele succedându-se fluent, fără ruperi de ritm, exact aşa cum îi stă bine unui model din acest segment. Transmisia poate deveni însă mai intuitivă când cel de la volan alege modul Sport Automatic sau atunci când padelele din spatele volanului aleg să se implice în cursivitatea rapoartelor. Per total, ansamblul alcătuit de cutie şi motor ajută la însufleţirea caroseriei şi la asigurarea unei călătorii confortabile.
Poze cu interiorul mult laudat???