Tinuta de drum
Pick-up-ul cu tractiune spate ofera o rulare sigura la viteze mari doar atunci cand vorbim de o sosea bine asfaltata. Daca avem insa de a face cu o infrastructura proasta, combinata cu multe portiuni virajate, lucrurile se schimba in rau. Masina devine foarte nesigura, mai ales in situatia in care bena nu este incarcata, si nu exista o apasare suficienta pe axa spate pentru o aderenta sporita. In viraje, tendinta de a pierde controlul, in cazul in care viteza nu este adaptata corespunzator, este prezenta constant, de aceea soferul trebuie sa abordeze cu grija astfel de portiuni de drum. Suspensia aleasa de Isuzu pentru D-Max nu este o combinatie tocmai fericita, mai ales pentru drumurile de la noi din tara. Soferul si pasagerul vor fi zdruncinati, la propriu, atunci cand avem de a face cu portiuni de drum prost asfaltate. Lucrurile se schimba insa atunci cand rulam pe drumuri de tara, pietruite. Aici, masina se simte foarte bine si isi face datoria cu brio indiferent ca vorbim de o bena incarcata sau nu. Desi nu dispune de o garda la sol mai inalta, D-Max se descurca bine in teren accidentat, cu conditia ca trasaturile sale sa nu fie supraapreciate.
Pentru cei care nu stiu sau au nelamuriri, nota modelului a fost acordata in raport cu ceilalti concurenti din segment, Nissan Navara si Toyota Hilux.