Interior
La interior D-Max nu emite pretentii. Soferul se poate bucura de scaune, volan si un schimbator de viteze. Lasand insa gluma la o parte se cade sa mentionam finisajele reusite puse intr-o lumina proasta doar de calitatea plasticului folosit la interior. Trebuie insa sa recunoastem ca o astfel de masina nu isi propune sa aduca clientului o serie de materiale prietenoase la atingere, materiale care ar urca considerabil pretul. Scaunele nu sunt foarte confortabile la drum lung iar pozitia la volan poate deveni unoeri incomoda pe distante lungi. Can vorbim de spatiu interior nu putem trece cu vederea faptul ca, desi pasagerii modelului cu simpla cabina dispun de suficient spatiu pentru picioare, in spatele scaunelor spatiul de depozitare este foarte mic. Practic japonezii au cautat sa sacrifice tot ce tine de interior pentru a mari capacitatea de incarcare a benei. Dimensiunile generoase (5030 mm lungime, 1460 mm latime si 1635 mm inaltime) ii permit pick-up-ului sa puna la dispozitia clientilor sai o bena cu o lungime de 2.27 metri, o latime de 1.53 metri si o sarcina utila de pana la 1140 de kilograme. Generozitatea benei ii aduce modelului un punctaj bun la capitolul interior, chiar daca materialele folosite in habitaclu nu sunt de o calitate buna.
Pentru cei care nu stiu sau au nelamuriri, nota modelului a fost acordata in raport cu ceilalti concurenti din segment, Nissan Navara si Toyota Hilux.