Isuzu D-Max Single Cab

Motor / Transmisie

4.0
Atunci cand vorbim de un model "muncitor", motorizarea conteaza foarte mult. Isuzu a ales sa debuteze pe piata din Romania cu doua unitati diesel, una de 2.5 litri si una de 3.0 litri. Pick-up-ul testat de noi s-a bucurat de serviciile unitatii mai mici, de 2.5 litri, care ofera 136 de cai putere la 3600 de turatii, cu 16 cai putere mai mult decat ofera aceeasi motorizare regasita pe rivalul Toyota Hilux. Motorul common-rail cu patru cilindri si injectie directa pune la dispozitia soferului, care cauta sa isi deserveasca ferma de la tara sau propria afacere, un cuplu motor de 280 de Nm, resimtit la valoarea sa maxima pe o plaja de turatii cuprinsa intre 1800 si 2800 rpm. Ceea ce impresioneaza la versiunea testata este capacitatea motorului de a trage chiar si la turatii mici si in trepte de viteza superioare. Motorul ales de Isuzu se potriveste foarte bine cu destinatia masinii, aceea de a fi un bun caraus indiferent de situatie. Comportamentul bun al motorului depinde insa foarte mult si de cutia de viteze destul de bine etajata, care incearca sa ofere cuplu si putere exact atunci cand masina are nevoie. Transmisia livreaza resursele unitatii diesel puntii spate si se preocupa de dozarea acestora corespunzator.
  • bogdanm, luni, 29.06.2009 18:49
    Observatie

    Pentru cei care nu stiu sau au nelamuriri, nota modelului a fost acordata in raport cu ceilalti concurenti din segment, Nissan Navara si Toyota Hilux.

  • davyd, luni, 29.06.2009 20:50

    "Soferul si pasagerul vor fi zdruncinati, la propriu, atunci cand avem de a face cu portiuni de drum prost asfaltate" ..........asta ati scris la tinuta de drum......suna amuzant dar si ridicol putin.....da intrun nissan navara sau toyota hilux nu simti portiunile de drum prost asfaltate?? sau in orcare masina ?? mai ales la ce drumuri avem noi in tara......nota e cam mica.....nu stiu ce cred unii da cand dai o nota sub 5 la un criteriu atunci inseamna ca masina sta foarte jalnic.....si totusi daca ne uitam la pret eu cred ca merita mai mult de 68.......mai ales la noi in tara unde masinile mai low-cost se cumpara......eu am vazut pe strada multe masini Isuzu D-max.......nu foarte multe da la cat de bine se vindea nainte Isuzu e o performanta.....si siguranta a primit cam putin.....nu stiu ce a facut la testele euroncap da daca testu se face in raport cu concurentii sa nu uitam ca si nissan navara o dezamagit.......si designu.......voi cu gura voastra spuneti ca e un capitol mai putin important la pickup-uri dar ia doar 6.......de parca pe langa restu pickup-urilor e urata.....dar nici nissan navara sau toyota hilux nus mai "sexy" ca isuzu ........

  • Steaua, luni, 29.06.2009 23:04
    asta nu e masina

    doar Sang Yong e mai urata ca asta...in rest niciuna

  • numar13, marţi, 30.06.2009 09:13
    interesant

    e interesanta remarca cu senzori de ploaie si de lumina :))

  • R5, marţi, 30.06.2009 09:33
    saraca...

    adevarul e ca o cam ia intre roti Navara si Hilux...

  • mAru, marţi, 30.06.2009 09:45
    pretul neica....

    da-i romanului volan cu 4 roti la un pret mic ,mic daca se poate pe nimic si uita de siguranta ,tehnologie,design,calitatea materialelor.....daca e culoarea roz nu-i problema ...pretul neica sa fie ......foarte mic ...masina de carat 1140 kg in bena are cuplu de 280nm si la 2800 ......Navara are siguranta(http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara_2008_2/319.aspx) si nefericitul rezultat anterior s-a datorat unei probleme de soft care s-a rezolvat dar CEI MAI IMPORTANT E CA DIN 2.5 DIESEL STOARCE 403 NM LA 2000 ROT SI MAI ITI DA SI 171 CP PT CA LA SOSEA SA TE DUCI CU 200KM/H...asa mai merge nu!!!!

  • mowgli, marţi, 30.06.2009 19:37
    @maru

    nu trebuie sa gandesti asa problema, nu e o masina de familie.altfel sta treaba.de exemplu, eu am o firma de distributie ok? mie imi trebuie 10 pick-up-uri.buuuun.pe mine crezi ca ma intereseaza ca gheorghe de la volanul masinii cu nr 2 nu are cuplu? crezi ca ma intereseaza ca masinile mele care si asa merg in oras, nu prind 200 km/h? pai pe mine, neica, pretul ma intereseaza, sa le iau pe lesing, apoi sa le vand dupa ce expira la o firmulita mai mica decat a mea.asta in cazul in care nu ai un big-ass construction company si iti iei un GMC de 5 tone lung cat un cap-tractor ca sa faci impresie la clienti.

  • davyd, duminică, 12.07.2009 13:07

    @maru uitate aici si vezi ce o facut nissan navara http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-crash-test-pick-up-uri-2415877

  • Bogdan, vineri, 18.09.2009 09:44
    Isuzu d-max

    Salut. Am 2 masini Isuzu d-max si sunt multumit de ele, intradevar la testul euroncap sta ingrijorator si cam lasa de gandit. In rest masina este k. Amandoua au avut parte de teren accidentat, noroi, zapada si asfalt prost asa cum se spune mai sus ca este rigida, este normal sa fie asa pentru ca masina asta cara 980 Kg. Iar ca performante stati linistiti ca ajunge destul de repede in limitatot 170 km\h cea de 2,5L si 180 km\h cea de 3,0L. Consumul nu scade mict 10,2 L\% cea de2.5L si 11 L\% ce de 3.0L indiferent de condus "probat". Pa pa si multa bafta