Motor / Transmisie
Atunci cand vorbim de un model "muncitor", motorizarea conteaza foarte mult. Isuzu a ales sa debuteze pe piata din Romania cu doua unitati diesel, una de 2.5 litri si una de 3.0 litri. Pick-up-ul testat de noi s-a bucurat de serviciile unitatii mai mici, de 2.5 litri, care ofera 136 de cai putere la 3600 de turatii, cu 16 cai putere mai mult decat ofera aceeasi motorizare regasita pe rivalul Toyota Hilux. Motorul common-rail cu patru cilindri si injectie directa pune la dispozitia soferului, care cauta sa isi deserveasca ferma de la tara sau propria afacere, un cuplu motor de 280 de Nm, resimtit la valoarea sa maxima pe o plaja de turatii cuprinsa intre 1800 si 2800 rpm. Ceea ce impresioneaza la versiunea testata este capacitatea motorului de a trage chiar si la turatii mici si in trepte de viteza superioare. Motorul ales de Isuzu se potriveste foarte bine cu destinatia masinii, aceea de a fi un bun caraus indiferent de situatie. Comportamentul bun al motorului depinde insa foarte mult si de cutia de viteze destul de bine etajata, care incearca sa ofere cuplu si putere exact atunci cand masina are nevoie. Transmisia livreaza resursele unitatii diesel puntii spate si se preocupa de dozarea acestora corespunzator.
Pentru cei care nu stiu sau au nelamuriri, nota modelului a fost acordata in raport cu ceilalti concurenti din segment, Nissan Navara si Toyota Hilux.