Interior
Interiorul a trecut prin acest facelift aproape intact, deoarece designerii Infiniti s-au concentrat mai mult asupra exteriorului şi a părţii frontale a SUV-ului FX. În habitaclu regăsim acelaşi stil Infiniti, un mix între clasic şi modern. Calitatea materialelor folosite este excelentă, iar printre puţinele modificări de la interior remarcăm trecerea culorii instrumentelor de bord de la roşu la alb. Poziţia la volan este înaltă, dar scaunele sunt ample şi confortabile. Spaţiul la interior este destul de mic pentru un SUV, dar acest lucru se datorează tributului plătit designului. Forma de maşină sport întruchipată într-un SUV arată bine la exterior, dar micşorează semnificativ spaţiul interior. La fel şi portbagajul, care este cel mai mic din segement. În portbagajul lui Infiniti FX încap 410 litri în formă de bagaje. Singurul care se apropie de această valoare este Range Rover Sport cu 440 litri. Restul concurenţei au volume de peste 600 litri.
"modelele vândute acolo era importate neoficial şi în Europa", "Preţurile pentru aceste versiuni este de 65.163 euro, respectiv 71.138 euro (TVA inclus)." Acordul este manifestarea relatiei sintactice dintre doua cuvinte, constând în repetarea informatiei gramaticale de la un cuvânt la celalalt. Relatia este orientata: dintre cele doua cuvinte legate prin acord, unul impune restrictia de forma, iar celalalt se supune ei. De exemplu, se repeta, cu directia subiect – predicat, informatia gramaticala de persoana si numar: eu citesc, tu citesti, masinile erau importate, preturile sunt.... Hai ca nu e asa de greu!