Interior
Interiorul lui Tourneo Courier este o copie a lui Fiesta. Şi spun asta în sensul bun al cuvântului, pentru că totul este gândit cu un singur scop: să facă cât mai plăcut timpul petrecut în habitaclu. Designul planşei de bord e acelaşi, însă materialele sunt cele specifice segmentului. Plasticul e decent, însă nu vă aşteptaţi la zone moi sau plăcute la atingere.
Ergonomia poate pune probleme în primele zile de acomodare, dar apoi totul devine un gest reflex. Chiar şi ecranul navigaţiei, care pare şi este prea mic, devine un accesoriu cu care te obişnuieşti.
Insonorizarea habitaclului e destul de bună, însă zgomotul la rulare creşte exponenţial cu viteza de deplasare.
Spaţiul interior este generos. Avem multe spaţii de depozitare, inclusiv deasupra parbrizului. Nu lipsesc suporturile pentru pahare şi alte locuri unde poţi rătăci diferite chestii. Pe locurile din spate se călătoreşte bine, deşi e nevoie de o ajustare cumpătată a scaunelor din faţă pentru a permite spaţiu generos la nivelul picioarelor.
Cât despre persoane înalte... locul lor poate fi şi pe bancheta din spate, fără probleme că vor sta cu gâtul strâmb.
Portbagajul oferă o gură de încărcare generoasă, un nivel al podelei scăzut şi spaţiu berechet. Potrivit celor de la Ford sunt 708 litri cu bancheta spate în poziţie normală şi 1650 de litri cu ea rabatată. Este mult spaţiu în portbagaj, iar planşeul acestuia poate fi montat la diferite înălţimi, în funcţie de nevoile pasagerilor.
hihihi ce urat e. bine, nu are nici o relevanta, ca o duba nu trebuie sa castige concursuri de frumusete auto, dar asa ca idee ...