Dacia Sandero Stepway

Tinuta de drum

3.0
Tinuta de drum a lui Stepway este principalul capitol care a fost pus in discutie de jurnalistii prezenti la lansarea lui Stepway de la Salonul Auto de la Barcelona. Cei doi centimetri in plus erau premisa unui comportament teoretic cu ruliu pronuntat, mai ales avand in vedere ca "ridicarea" caroseriei nu a insemnat si reglaje suplimentare la nivelul suspensiilor. Rezultatul nu ne-a inselat asteptarile, Stepway dand dovada de ruliu ceva mai pronuntat decat Sandero in viraje si la schimbarea brusca a benzii de rulare pe autostrada. Pe de alta parte, atunci cand soseaua asfaltata se transforma in macadam, Stepway ajuta. Si asta se simte. Suspensiile moi contracareaza imperfectiunile de pe traseul de rulare, cel de la volan fiind lipsit de griji atunci cand apasa ceva mai apasat acceleratia pe astfel de suprafete. Osbtacolele de inaltime medie (bordurile sau marginile abrupte ale soselelor) pot fi abordate si ele fara probleme si fara a avea grija faptului ca dedesubturile masinii ar putea avea de suferit. Garda la sol a lui Stepway este de 17.5 centimetri, o valoare care permite aventurarea pe trasee secundare nebatatorite. Cu grija, insa. Nu aveti la dispozitie sistem de tractiune integrala.
  • Claudiu, marţi, 04.08.2009 20:13
    Dacia

    mie unul imi place

  • Stelian Opincariu, marţi, 04.08.2009 20:18

    Foarte Naspa! Sper ca Dacia sa dea faliment!

  • Clujeanul cel viteaz, marţi, 04.08.2009 20:21

    Cred ca la olteni o sa mearga masina asta deoarece ca oameni sunt puturosi, motorul fiind perfect pentru traiul din Bucuresti! Forza CFR Cluj!

  • Stelian Opincariu, marţi, 04.08.2009 20:58

    Cel care a facut pozele merita nota 10, este un profesionist.

  • DRAKo, marţi, 04.08.2009 21:31
    Nota este gresita

    Dupa calculele mele nota nu este 69 ci 67. >>>Stelian - pozele sunt obisnuite. Poza 22 este "arsa" bine de tot!

  • yo, marţi, 04.08.2009 21:38
    Arata bestial!

    imi place cum arata! da, nota e 67 nu 69 :)

  • campanie anti-manele, marţi, 04.08.2009 21:44
    @Stelian Opincariu

    mai opinca, viata nu se invarte in jurul Automarket... mai iesi si tu din casa ca te-ai coclit

  • RNR, marţi, 04.08.2009 21:46

    spirit de aventura :)

  • Stelian Opincariu, marţi, 04.08.2009 21:52

    @campanie anti-manele , sunt somer pana in 15 noembrie asa ca in lipsa de activitate , normal ca tot timpul sunt pe Automarket.

  • Raz, marţi, 04.08.2009 22:12
    repetent

    sa vedem cine isi cumpara o masina care e repetenta la capitolul tehnologie.... poate micii intreprinzatori care vand pepeni la colt... si aia se orienteaza spre pick up ca de .. tot mare e

  • EuroNCAP, marţi, 04.08.2009 22:42
    @Mircea

    Mircea, te rog sa observi ca siguranta activa tine de oprit si ocolit (frine, directie si orice sistem care ne ajuta sa prevenim un incident nedorit). Centurile (cu sau fara pretensionare), precum si alte dispozitive ce lucreaza in domeniul plastic, folosesc atunci cind este prea tirziu si tin strict de securitatea pasiva. Pina la urma, noi ce sa intelegem: 67 sau 69???

  • catalinB, marţi, 04.08.2009 23:12
    e frumoasa...

    ...pentru o Dacie, pe afara cel putin, dar interiorul nu aduce nici o imbunatatire din pacate.

  • Crysty, marţi, 04.08.2009 23:41
    Sandero

    Sa puna dracu si astia odata butoanele pt geamuri pe panourile usilor! Zici ca sunt jurati sa faca asta intentionat! Si astia care au Golan ce sa zica si ei... e misto! Nu mi-as lua Sandero!

  • magarul, marţi, 04.08.2009 23:47

    locasul pentru deschiderea geamurilor exista. Mister total de ce nu il si folosesc. endeed, pozele sunt tare faine

  • mircea, miercuri, 05.08.2009 00:07
    @all

    Evident, sunt 67 de puncte. D-aia nu m-am facut eu profesor de matematica :) Scuzele mele tuturor.

  • MCD, miercuri, 05.08.2009 02:09
    :))

    Mda nici la acest model vad ca nu au pus si ei barem butoanele de la geamuri electrice pe manerul de la usa sau pe usa vai de noi cum sa pui butoeneele ale pe bord, chiar mureau pt 2 m de cablu sa le puna pe usa La logan butoanele de geamurile electrice spate sunt puse in spatele " consolei" centrale Chiar nu ii inteleg daca punem materiale din plastic recicla in ea bare sa punem lucrurile unde tr, sa fie si ele asezate cu un rost pan si u n golf 3 din '93 are gemuri electrice trapa electrica cu butoanele puse unde tr Masina romaneasca PS Mircea tr sa treci cu ea pe sub cascada de la Balea sa faci un test etanseitate impotriva apei =))

  • utp, miercuri, 05.08.2009 08:33
    Calitate / Pret

    Calitate / Pret????? :))) cu 9200 euro am fost la opel si mi am luat un astra gtc motor 1.4 consum de 5.3 afara si in oras de 7-8 si in plus are abs cotiera incalzire oglinzi AC,4 airbaguri,geamuri electrice si are mult mai mult comfort si daca ma duceam cu rabla mai scadeau 800 euro dar de nu am avut rabla.Oricum daca mi as fi luat Dacie as fi luat Logan decat Sandero dar la pretul pe care il are mai bine am ales opel decat DACIA(daca ai cap ia-ti alta :d)

  • xss, miercuri, 05.08.2009 09:03
    Creat pentru aventura !

    Materialele sunt un pas inainte fata de vechea generatie Logan, iar 1.6 90 CP este un motor fiabil. Asta e un fapt incontestabil ! Avem revizii din 20 in 20.000 km si garantie 3 ani sau 100.000km. Optional poate merge si la 5 ani si 120.000km. 9200 euro pentru un model nou aparut e un pret bun si daca nu va fi apreciat de romani cu siguranta o vor face occidentalii... nu toti traiesc intr-o conserva...

  • `, miercuri, 05.08.2009 09:24
    daca prostia ar durea, n-am mai avea paturi libere in spitale

    @utp - poti sa minti mai putin? oricum se vede ca esti un copil dus cu pluta si n-ai nici o treaba cu domeniul auto... astra nu e in aceeasi clasa cu stepway si nici nu are pretul cu dotarile specificate de tine... scrii si tu sa te afli in treaba...

  • Cristi, miercuri, 05.08.2009 09:35
    stabilitate

    Care este stabilitatea in viraje si la schimbarea brusca a benzii de mers la viteza ? Personal am mers cu un Sandero si mi s-a parut ca ofera niste senzatii destul de moi in pantaloni (la spate) in curbe luate la mai mult de 80 la ora, sunt curios ce-a iesit dupa ce l-au mai si inaltat cu cativa cm.

  • raz, miercuri, 05.08.2009 09:37

    Apropo de butoanele pt actionarea geamurilor, se vede clar la manerul usii dreapta e prevazut pentru buto de geam dar e ceva fals acolo, pacat. Pozele sunt super, masina asa si-asa.

  • nik, miercuri, 05.08.2009 09:55
    E doar o masina practica

    Masina nu e facuta pentru curse pe autostrada, de ce nu pricepe nimeni? E facuta sa faci un pic de offroad pe un drum forestier, sa treci printr-o balta mai mare, sa urci o bordura supraetajata de Bucuresti fara sa te gandesti ca spargi baia de ulei sau despici cutia de viteze. Masina a fost gandita sa fie practica si chiar este. Care vrea masina de curse cu garda la sol de 2 cm sa isi ia o vechitura din targ cu motor 2.0 din care au mai ramas 50 de cai si aia cam bolnavi si sa agate pitipoance in liniste cu ea cand nu e in service.

  • mihai, miercuri, 05.08.2009 09:55
    motorizare

    Motorul de 1.6 are consum si emisii mai mari decat cel de 2.0 de pe Accord. Bataie de joc.

  • Dpp, miercuri, 05.08.2009 11:26
    @mihai

    Mihai....tu te-ai gandit putin cand ai scris comentariul de mai sus?? Ai uitat sa spui ca si motorul de 1.6 de pe Accord scoate cu 100 de cai mult decat ala de pe Sandero. Te-as ruga foarte frumos , ca data viitoare cand mai vrei sa compari vaci cu balene , sa iti dai una dupa ceafa si sa mergi la culcare , ca esti expirat rau. Compara masina cu una din segmentul ei. Honda Accord NU ESTE IN SEGMENTUL low-cost decat daca tu esti un miliardar care isi cumpara 6 Pagani Zonda deodata. PS: ai uitat sa zici ca e mai urata decat un Aston Martin DBS , si mult mai lenta decat un CCXR. PS again : pune mana si citeste niste "almanahe" si lasa impresiile de guru auto.

  • alexandru26, miercuri, 05.08.2009 11:30
    pfff

    Cum adica nu are calculator de bord care sa-ti arate consumul instant???wtf.., macar atata sa bage daca tractiune 4x4 nu au. Apropo am un prieten care are un logan 1.6 16v l-a pus pe dinamometru si nu ii arata ca are 105 cai cum spune DACIA ci doar 96 deci o diferenta de aproape 10 cai..masina fiind noua de 5 luni...rusine DACIA, nu o sa-mi iau asemenea masina doar daca baga un motor de 1.9 DCI sau 2.0 MPI.

  • tony, miercuri, 05.08.2009 11:47
    asa e romanul e urata ..e proasta ...samd

    aproape toata lumea spune eu nu i-mi iau logan sau sandero ...dar e plina tara de masini ....toata lumea eu am sau vreau sa imi iau o masina nemteasca .....domnilor daca ex opel va fi cumparat de Asiatici atunci ce faci ????....si cum dracu sa compari loganu cu accord sau auzi daca baga motor de 1.9 dci sau 2.0 i si ai vrea sa coste si 8500 euro

  • Anonim, miercuri, 05.08.2009 12:20
    Sandero vs Ignis

    La 4000-4500 Euro poti cumpara Suzuki Ignis care e mult mai fiabila,mai echipata si mai puternica. http://www.hasznaltauto.hu/3141310_suzuki_ignis_2003 http://www.hasznaltauto.hu/2899651_suzuki_ignis_2004 http://www.hasznaltauto.hu/3157459_suzuki_ignis_2003 http://www.hasznaltauto.hu/2417806_suzuki_ignis_2004

  • Julius, miercuri, 05.08.2009 12:40

    Sincer mi se pare un pic cam piperat pretul, avand in considerare ca un Fiat Doblo Panorama cu echipare Dynamic motor 1.3 multijet fost vara asta la 9250 de euro:P

  • Kalko, miercuri, 05.08.2009 12:46

    - Da este cea mai frumoasa Dacie scoasa pe piata vreodata, - da este un progres fata de restul modelelor - da este mai ieftina decat concurenta, Si da mai are un pic si devine si Dacia "masina" pt ca: -ati intrebat de ce nu pun butaonele pt geamuri pe usi, simplu ar fi bordul prea gol, ca sa nu zic nud deadreptul. - este o masina ieftina, dar si materialele folosite sunt ieftine, calitativ in zona Tata Nano - siguranta este una din cele mai slabe din clasa ei (toate echipamentele existente fiind obligatorii conform normelor europene, si probabil ESP va fi disponibil doar din 2012 sau cand se impune si el tot prin norme obligatorii) Si ar mai fi si altele.

  • mihai, miercuri, 05.08.2009 12:50
    @Dpp

    Prietene Dpp, imi vine sa te injur... Ce trebuia sa intelegi tu din afirmatia mea e ca 1.6 MPI e un motor depasit cu performante jalnice si consumuri foarte mari. Honda Jazz, o masina de dimensiunile lui Sandero (nu Stepway): 1.2 90cp, 116Nm: consum urban=6.2, CO2=125 1.4 100cp, 127Nm: consum urban=6.3, CO2=128 Toyota Auris, ~1300kg, dimensiuni mai mari decat Sandero (similare cu Logan), motor 1.33, consum urban=7.3, CO2=139. Cine are chef sa arunce 10 mii pe tehnologie expirata este invitatul meu :)

  • clubmazda.ro, miercuri, 05.08.2009 12:58
    la albota

    Domnul Mircea, am avzut week trecut acest sandero cu garda la pensiunea albota-sibiu. era si intalnirea nationala clubmazda.ro. adevarat?

  • mircea, miercuri, 05.08.2009 13:06
    @clubmazda.ro

    Dap, am trecut si pe acolo. Nu puteam sa ratez pastravaria oamenilor :) Nu stiam ca sunteti acolo, am fi putut face un material interesant. Ramane pe alta data.

  • Dpp, miercuri, 05.08.2009 13:27
    @mihai

    "Prietene" mihai , poti sa ma injuri cat vrei tu...asta nu o sa iti schimbe gandirea.(N-ar strica sa consulti un manula de Logica si Argumentare). Compari Honda , care baga miliarde in cercetarea si dezvoltarea motoarelor , cu Dacia care "fura" tehnologie de la Renault. Ca urmare : cercetarile si optimizarile facute de Honda , pentru motorizarile disponibile pe Jazz (ca tot ai adus vorba de el) se simt in pretul destul de maricel pentru masina : 15.000 euro (1.4L , 100CP, nu spun ca nu isi face banii) , fata de 10.000 pentru o Dacie mai echipata(deci nu chiar asa de cheala ,1.6, 90CP sau 1.6 16v 105CP). Cand cumperi o Dacia nu te astepti sa gasesti motoare warp sub capota sau alte OZN-uri, ci un motor care isi face treaba. Sunt foarte curios daca ai idee cati oameni din Romania isi permit sa arunce minim 15.000 pe o "tehnologie care nu este depasita". Nu mai compara Dacia cu giganti auto ca HONDA si TOYOTA pentru ca nu o sa se ridice NICIODATA la nivelul lor. La dracu , nici Renault nu se ridica la nivelul lor . Poti sa compari Dacia cu firme din segmentul ei de piata. PS: Dacia are motoare mult mai proaste decat Ferrari si Lamborghini . Sa nu mai vorbim ca Sandero arata mult mai naspa decat un Lexus IS 250 sau un Aston Martin DB5. In plus , suspensia este mult mai nasoala decat aia de pe Subaru Impreza STI WRX si cutia de viteze mai proasta decat a unui Corvette Z06. PS again and again : ce ar fi trebuit tu sa intelegi este ca nu se compara rate cu avioane.

  • vlad, miercuri, 05.08.2009 13:33
    nu prea reusita

    sandero si logan au oricum garda la sol destul de inalta, nu prea vad rostul acestui model: dinamica m proasta, consum m mare, pret m mare, avantaje oferite de o garda mai inalta... minime! daca renault nu s ar fi zgarcit si ar fi montat si pe gama logan/ sandero motorul de 1,4 16V de pe symbol in locul acestui antic si total depasit 1.6mpi, altele ar fi fost vanzarile!

  • Autogreen, miercuri, 05.08.2009 13:35
    apreciere

    In momentul in care dacia va vinde masini cu 20.000 de euro atunci va veni si aprecierea asa zisilor cunoscatori. Dacia face masini bune, au revolutionat practic industria auto, conceptul asta de low-cost auto a renascut odata cu Dacia. E o masina simpla, fara accesorii suplimentare care sa-i ridice pretul. Is just a car dude! just a car.

  • Mihai, miercuri, 05.08.2009 16:12
    Se poate mai bine

    Eu zic ca se poate mai bine de atat. Daca inginerii de la Dacia ar renunta la designul de interior actual si ar integra macar butoanele geamurilor electrice in usa ar fi ceva. Daca ar pune macar un computer de bord in dotarea standard ar fi ceva si mai bun. Un motor mai mare ar fi binevenit ca ar avea de unde alege: macar 1.9 dCi ... apropo cei cu masini straine : voi dati bani celor din afara sa imbunatateasca ei masinile lor si cumparati-le .. intrebare: de ce credeti voi ca nu s-au pus mai multe elemente de pe modelel RENAULT pe DACIA ?

  • Stelian_Opincariu, miercuri, 05.08.2009 16:31

    Ai dreptate Mihai, de aceea sunt nemultumit si eu de aceasta masina. Ca oricare altul, speram la mai mult..............

  • Prius, miercuri, 05.08.2009 18:07
    Dacia

    Da , ca de obicei , exista pareri si pareri . Interesant este ca aproape toti au dreptate aici ! . Noile Dacii au preturi corecte . Ptr un proiectant , este foarte greu sa scoata ceva performant si ieftin . Pe acest Sandero , s-au folosit organe si agregate deja ieftine din banca de organe Renault . Un motor de 1,9 dCi de 130 CP ar ridica pretul masinii si nu ar mai face-o vandabila ptr un segment de cumparatori care doresc ceva ieftin . Cei care ar dori motoare de la 130 CP in sus pe Dacie , sunt mai putini decat cei care vor 70 - 90 de CP si un pret acceptabil , iar aici , este o afacere . Afacerea se face in functie de cererea de piata , nu de ce ar vrea cativa doritori de CP in plus . Cine vrea 1,9 sau 2,0 isi cumpara masina cu asa ceva , caci slava domnului e plin de ele....Chestia cu butoanele la geamuri , e moft . E adevarat ca e mai comod sa il ai pe usa , dar nu e o tragedie daca nu-s acolo . . Sincer , la ce ofera , masina isi merita banii . Nu sunt nici posesor de Dacie , nici nu imi place designul lor , personal nu as cumpara Dacie sau masina care noua costa sub 15 mii euro . Dar repet , masina are pretul corect . Stiu masina germana care este mai mica , costa mai mult si e mai slaba din multe pct de vedere . Nu dau nume . Viitorilor posesori de Stepway le doresc sa le stapaneasca multi ani fara incidente .

  • Alex, miercuri, 05.08.2009 18:41
    Butoane si iar butoane

    Butoanele pentru geamuri sunt puse pe consola pentru a nu fi nevoie sa pui inca un rand pe portiera soferului, asa le poate ajunge de pe consola sau bagand mana in spate, cate un buton pe fiecare portiera ar adauga inca 3 pe portiera soferului. Nu stiu cu cat ar creste asta pretul unei Dacii, dar e si aici un ban economisit. Cat despre Sandero, mie personal mi s-a parut cam zgomotos si cam neglijent asamblat, iar cu 9000 poti lua ceva second cu un pic mai multe dorati, dimensiuni la fel si tehnologie cam din aceeiasi generatie. Dar cine are bani de Dacie si vrea masina noua... din partea mea... la cat mai multe vanzari.

  • raaul, joi, 06.08.2009 11:24

    stepshit

  • ,., joi, 06.08.2009 18:30

    dacia sandero stepway 1.6l 90cp, 1615 Kg, consum mixt 7,6l bmw 730d 3.0l 245cp 1940 Kg, consum mixt 7,2l acum, sa curga injuraturile...

  • Dpp, joi, 06.08.2009 19:04
    Mai sunteti multi d'astia??

    Comparatie diesel / benzina. Esti genial tovarase. PS: nu-ti convine sandero , cumpara-ti BMW 730d :)) PS2: Incearca sa compari acelasi tip de motorizare(fie ambele diesel , fie ambele benzina) , ca nu poti compara perisoare cu papioane.

  • Prius, joi, 06.08.2009 19:14
    Dacia vs BMW ?!

    Hei....cel cu aberatiii de genul Dacia Stepway vs BMW 730 d ....In primul rand , Dacia nu are 1615 kg ! In al doilea rand , un 730 d consuma mai mult de media optimista data de constructor ( In ideea in care nu e condusa de cineva care are rau de viteza si merge cu 90 kmh in exterior ) . In al treilea rand , ce zici de o analogie BMW 730 d vs Tesla ? Cred ca nu e cazul sa comparam mere cu cirese si pere cu zmeura . Nu am inteles ce ai vrut sa demonstrezi prin analogia Dacia vs 730 d .....Ca sunt din universuri diferite ? Pai asta stiam si noi !!!! PS . Ai uitat sa faci o analogie si la pretul celor doua auto .........Are mare importanta ....

  • roadrunner, joi, 06.08.2009 20:33

    sincer nu inteleg masinile care sa sunt facute treaca cu 60km/h prin gropi, iar in curbe sa fie sicrie pe roti. de ce or mai fi inaltat Sandero cu 2cm, nu stiu, ca si asa era inalta. motorizarea aia de 70CP, parerea mea e ca a fost facuta degeaba, adica 0-100km/h cred ca face mai repede daca o remorchezi. Mai bine mai pui un ban in plus si iei ceva ca lumea decat un Sandero/Logan. (de exemplu Mazda 2)

  • vladutzu_4tuning, joi, 06.08.2009 22:20
    stepway

    Hai ma da-o naibii....unde ati mai vazut voi SUV cu 90 de cai???.....chiar asa am ajuns??...Ne'am facut de ras la faza asta.....ati vazut si voi....chiar si astia au spus kre au "incercat'o" k are "UN MOTOR DEPASIT" ...

  • ., joi, 06.08.2009 22:37

    asta nu e SUV istetule! Voi astia cu tuning in cap doar tuning aveti in tartacuta? Ceva neuroni, hm?

  • Din Umbra, vineri, 07.08.2009 15:26

    Design de Renault, motorizare Renault, de ce naiba se mai numeste Dacia? Nu-si merita banii, mai bine iau o Skoda Scout la second hand si am parte de Putere, Comfort, Design, si de un 4x4 realizat al dreacu de bine , scuzati expresia...da asa e!

  • roland_st, vineri, 07.08.2009 16:48
    creier...din umbra

    Se numeste Dacia din acelasi motiv pentru care se numeste Skoda si nu VW.... Dar numai bine iti iei tu un WV...Scout la second hand si ai parte de Putere, Comfort, Design, si de un 4x4 realizat al dreacu de bine , scuza-mi expresia?

  • mihai, vineri, 07.08.2009 18:24
    @Din Umbra

    Se numeste Dacia pentru ca are motor de pe Megane din 1996, coeficient aerodinamic de 0.39 (cat un SUV american), 3 stele NCAP, dotari minime (ceva intre Preferance si Laureate), omoara 2 copaci la pornire cu 180g CO2 (regim mixt!) iar franele pe spate inca folosesc ultima tehnologie cu tamburi desi masina depaseste lejer 1 tona. Performante nu sunt, dar din ce am citit de la expertii de mai sus, nu trebuie, ca nu asta e scopul deplasarii cutiei de 1 tona cu un consum declarat de 10% in oras. Cat despre calitatea interoara... Sa nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu Dacia. Logan sau Sandero sunt in general masini potrivite pentru tara noastra, practice, ce se adreseaza celor care nu vor sa dea multi bani pe o masina. Stepway e plin de compromisuri si nu are ce cauta sub forma asta printre modelele Dacia.

  • Dacia, luni, 10.08.2009 14:37
    @mihai

    da, stepway are tamburi pe spate, la fel ca majoritatea masinilor din clasa ei... n-ai cum sa stii asta... motorul de 1.6 mpi e un propulsor fiabil, pe care te poti baza in orice conditii si cu siguranta e mai silentios decat jegul grupului VAG, 1.6i 8v 102cp

  • ionuta, sâmbătă, 17.10.2009 09:49
    stepway

    eu deja mi-am luat stepway pe motorina cu 70 cp,si sunt multumita.e o masina super eleganta,pe care n-as schimba-o cu alta masina.e atat de finuta si silentioasa la condus incat nici nu simt k o conduc.mare greseala cand spuneti k nu-si merita banii.ieri am scos-o de la reprezentanta.

  • oana_rotaru82, sâmbătă, 25.06.2011 12:33
    stepway

    Sa trec direct la subiect: tocmai ce am achizitionat un Sandero Stepway si doresc sa va spun ca suntem foarte multumiti de el. Nu inteleg de ce tot ce este facut de altii credeti voi ca neaparat este si foarte bun ( poate pentru ca ne-a ramas in cap ideea cum ca strainii sunt un fel de Dumnezeu pe pamant?). Pana la urma de 7700 euro cat am dat pe acesta masina ca mentionez ESTE NOUA nu pot sa ma astept sa se comporte ca un Mercedes sau ca un Audi, nu? Nu va intrebati oare de ce sunt atat de cerute la export aceste masini ROMANESTI? Dar romanul ca romanul ce daca nu am ce manca sau stau in chirie masina de 30000 euro trebuie sa am!!!!!!!!!!!!

  • SNK, joi, 11.10.2012 19:50

    am sandero de 2 ani motor 1.4 benzina si consuma in oras 9.5 + sau - depinde de cum circul dar in princiupiu undeva la 9.5 nus multumit de ea deloc