Hyundai Veracruz

Motor / Transmisie

  • bibicu, marţi, 09.12.2008 11:09

    De ce ar da cineva peste 50.000 Euro pe un Hyundai? Doar pentru ca si-a anuntat pretentiile de a intra in clasa premium? Bleah...

  • bibicu, marţi, 09.12.2008 11:12

    ma scuzati, peste 40.000 euro...oricum, tot mult pt un hyundai...

  • Ion, luni, 12.01.2009 21:13
    pt bibicu

    e bine ca avem diversitatea asta de modele, e bine ca avem de unde alege. de ce hyundai? sunt extrem de multe posibile raspunsuri, trebuie doar sa fii cu mintea ceva mai deschisa!

  • Madalin, marţi, 13.01.2009 15:40
    Tot pentru bibicu

    se pare ca faci parte din cei care platesc (in cazu' in care au si bani) ceea ce SCRIE pe masina si nu ceea ce este in masina. In ultimul timp asiaticii in general bat germanii rau de tot. Daca nu te cunosc nu pot sa spun ca esti un om rau!!! sau ca nu faci doi bani!!! Corect???

  • lavin, marţi, 13.01.2009 20:20
    hyundai

    de ce tot spuneti de hyundai ca asa si invers,am si eu un crdi de 8 luni de zile si am cu el 28.000km si nu am schimbat nimic,deci sunt multumit in raport PRET/CALITATE.

  • lavin, marţi, 13.01.2009 20:22
    hyundai

    Apropo bate KIA tare de tot si la viteza si la consum(diesel).

  • Viorel, vineri, 23.01.2009 16:37
    astia ma fac sa rad

    Chiar rad de ceva vreme. Am impresia ca astia nu sunt sanatosi la minte cu astfel de preturi pe o masina fara istorie. Sunt niste copy-paste-uri toti producatorii coreeni. Bleax...

  • Ghenadie, duminică, 01.03.2009 07:52
    ix 55

    Expluatez de peste 4 ani Tucson-ul cu motor 2,7, 140000 km. Minune. Pe sosea tine 200 km/ora foarte stabil, iarna in zapada nu-l ingropi nici cu intentie de a-l ingropa. Intentionez sa-l schimb pe ix 55, 3,8 litri. Foarte sigur.

  • Ghenadie, duminică, 01.03.2009 08:06
    ix 55

    Consumul mediu la Tuxone cam sporit, 15-16 l/100km. Cutie aut. in 4 trepte. Spr ca ix 55-ul in 6 trepte sa fie putin mai econom. Cum cedeti?

  • Hunter, luni, 09.03.2009 20:49
    despre Hyundai

    Este evident ca in ultimii ani Hyundai si-a imbunatatit fff mult tehnologia si in consecinta se vede si in calitatea masinilor. Trebuie facuta diferenta clara intre "ce scrie pe masina" si "ce este in masina", cum spunea Madalin. Dar pentru asta sunt necesare o cultura tehnica minima si o experienta minima in utilizarea diferitor marci de automobile. La noi , la romani, prea putine persoane se pot lauda cu indeplinirea celor doua conditii de mai sus. In acelasi timp, practic, la romani nu exista un for de specialisti in domeniu (gen critici) care sa formuleze pareri argumentate, pertinente si obiective vis-a-vis de fenomenul auto. La noi sunt niste zaristi care isi dau cu parerea in mod artistic, copiind parerile altora sau tinind cont de ce le dicteaza dealer-ii. Pot pune pariu ca daca ii ei la bani marunti din punct de vedere mecanic, electronic, ... etc din domeniul auto nu stiu mai nimic. Sunt sigur ca majoritatea dintre acesti ziaristi "formatori de oprnie" habar nu au ce este o joja. Astfel, tinand cont de toate acestea, adevarata valoare a constructorilor se va lamuri intimp. Unii, proaspat intrati in arena, pot sa cresca foarte repede in valoare iar altii, adevarati veterani ai valorii, pot sa scada pana la disparitie. Asta e viata. Noua, simplilor utilizatori de automobile (cu sau fara multi bani), nu ne ramane decat sa belim bine ochii cand luam o decizie daca nu vrem sa belim dupa aceea altceva. Personal, studiind tendintele din ultimii ani, pariez pe Hyundai ca si constructor. Insa ceea ce nu depinde atit de mult coreeni si depinde mai mult de romani sunt unitatile de service Hyundai autorizate din Romania. Sa va spun ceva ce ma doare: nu avem personal cu mimime aptitudini si cunostinte tehnice. Asta se intimpla nu numai in service-urile Hyundai. Se intimpla peste tot. In incheiere sa va spun, tot cu durere, ca tot noi romanii avem mucii uscati pe chept, nu altii. Sa aveti noroc !

  • Cristian, joi, 19.03.2009 15:09
    @ Mircea Mester

    Nota 10 pentru test . Va rog frumos sa-i spuneti lui Vlad Mihaila de la 4x4 cand aveti ocazia sa-l intalniti ca motorul V6 turbo diesel de 3 litri disponibil pe Hyundai Veracruz/ IX 55 este creatie 100% Hyundai si nu preluat de la Audi asa cum crede dumnealui . Daca isi dadea intersul, in maxim 5 minute afla ca a fost dezvoltat in centrul de dezvoltare Hyundai de la Namyang .

  • gelu, luni, 01.06.2009 05:35
    ix55

    Sunt de o luna de zile posesorul unui Hyundai Veracruz 3.0D si i-am facut deja "rodajul" (ceva peste 2000 km)...Trebuie sa mentionez ca am fost (si sunt) un fan al marcii Lexus,in speta al modelului RX hybrid...Asemanarea (dimensiuni,categorie,dotari) a constituit un argument in plus la achizitie,alaturi de elementul determinant -pretul...Sigur,in Romania pretul nu e chiar asa mic,insa situatia se schimba daca achizitionezi masina de la "mama ei",adica din Coreea de Sud,asa cum am procedat eu...Referitor la masina,am ramas uimit de finisare,insonorizare,confort si tinuta de drum...Consumul se situeaza undeva la 10 litri/100km,in conditiile combinate -autostrada si oras...Este prima mea masina Hyundai (fost posesor de VW,Ford,Toyota) si sunt super multumit de alegerea facuta...Per total, un raport excelent pret/calitate (din punctul meu de vedere).