Tehnologie
Odată cu faceliftul, Hyundai ix35 plusează cu noi tehnologii. Având în vedere că am nimerit cheile celei mai bine echipate versiuni, putem vorbi mai pe îndelete despre ce am găsit dincolo de geamurile lui ix35.
Mă voi opri mai întâi asupra sistemului de navigaţie, care, deşi vine cu un afişaj nu foarte contemporan, dă dovadă de suficiente informaţii stocate. Timpii de reacţie ai ecranului tactil nu sunt tocmai de lăudat, mai ales dacă utilizaţi un smartphone de ultimă generaţie şi sunteţi un fan al gadget-urilor.
Lista de dotări este completată de scaunele încălzite pe două trepte, care îşi fac datoria cu puţină întârziere. Senzorii de lumină şi ploaie sunt utili, însă veţi aprecia foarte mult activitatea camerei pentru marşarier, care vă ajută la ieşirea cu spatele din parcare.
Şi fiindcă veni vorba de parcare trebuie să vp spun că m-am bucurat să văd că şi Hyundai pune la dispoziţie un asistent la parcare. Asta înseamnă că imediat ce sistemul detectează un spaţiu liber între două maşini va răsuci de volan în locul vostru. Datoria şoferului? Să dozeze uşor acceleraţia şi frâna.
"Când vine vorba de viteză maximă pe Autostrada Soarelui sau alte segmente ciuntite de drum cu două benzi, ix35 este gata să alerge până la 195 km/h. " Bravo domnilor bun exemplu...