Tinuta de drum
Hyundai ix35 şi off-road-ul. Nu e o combinaţie pe care să o încercaţi frecvent. Nu mă înţelegeţi greşit. Maşina poate ataca fără problemă un drum forestier, vadul pietros al unui pârâiaş, chiar şi şleauri uşoare. Are un diferenţial blocabil care ajută în astfel de situaţii şi chiar un sistem de asistenţă la coborâre.
Ce nu ajută însă este garda la sol destul de timidă şi unghiurile de atac şi degajare. Orice exagerare sau sfidare a limitelor ar putea fi sancţionată drastic de un relief ceva mai pretenţios. Aşa că rezumaţi-vă la escapade plăcute, fără doze prea mari de adrenalină. Suspensia confortabilă vă va fi alături.
Ea este binevenită şi în condiţii de rulare pe asfalt. Gropile sunt absorbite bine, ajutând habitaclul să păstreze un nivel de confort bun. Pe segmentele de drum virajat însă, caroseria înălţată nu mai smulge laude. Ba dimpotrivă. Ruliul pe care îl prezintă şi direcţia extrem de asistată, cu un feedback minor, sunt detaliile care ne fac să dăm o notă ceva mai mică crossover-ului coreean.
"Când vine vorba de viteză maximă pe Autostrada Soarelui sau alte segmente ciuntite de drum cu două benzi, ix35 este gata să alerge până la 195 km/h. " Bravo domnilor bun exemplu...