Interior
Faceliftul aduce un aer proaspăt în interiorul lui ix35. Un aer contemporan, departe de ceea ce regăseam pe strămoşul său cu alt nume de botez.
Instrumentele de bord sunt acum mai plăcute, iluminarea albastră este la fel de odihnitoare pe timp de noapte, iar computerul de bord color este detaliul care va însenina acest colţ al planşei de bord.
Lizibil şi uşor de folosit, computerul de bord este o prelungire a ergonomiei bune de la nivelul planşei centrale, acolo unde şoferul nu va avea nici o dificultate în a utiliza sistemul de aer condiţionat.
Dacă trebuie să mă refer tot la planşa de bord aş menţiona că designerii coreeni au înglobat frumos şi elegant ecranul tactil în linia generală destul de monotonă.
Despre calitatea materialelor nu se pot spune multe. Plasticul planşei de bord şi al consolei centrale nu excelează prin calitate, fiind destul de tare şi neprietenos, cu finisaje ce lasă de dorit. Pe panourile uşilor însă, plasticul e ceva mai moale, îndemnându-te parcă să îţi odihneşti mâna acolo.
Spaţiul interior este generos şi poate găzdui până la cinci pasageri. Pasageri cu uşoare dureri de spate. Pentru că, cel puţin în cazul scaunelor faţă, confortul nu este tocmai la el acasă. După un drum de aproximativ 150 de kilometri, atât eu cât şi pasagerul din dreapta am resimţit ceva probleme.
Revenind la spaţiul interior, aş vrea să laud revoluţia locurilor de depozitare din interiorul lui ix35. Avem un spaţiu pentru telefon mobil la baza consolei centrale, buzunare generoase în portiere şi suporturi de pahare, dublate de o cotieră şi un torpedou, de asemenea, încăpătoare. Tot încăpător poate fi considerat şi portbagajul, care are o capacitate de 591 de litri, mai mare decât a oricărui rival enumerat mai sus.
"Când vine vorba de viteză maximă pe Autostrada Soarelui sau alte segmente ciuntite de drum cu două benzi, ix35 este gata să alerge până la 195 km/h. " Bravo domnilor bun exemplu...