Motor / Transmisie
Am avut în grijă versiunea de top a modelului ix35, adică unitatea diesel CRDi de 2.0 litri, capabilă să dezvolte 184 de cai putere la 4000 de rotaţii. Alături de caii crescuţi în grajdurile asiaticilor avem şi un cuplu motor extrem de generos, de 392 Nm, disponibil devreme, la 1800 de rotaţii. E o trăsătură extrem de săţioasă a motorului, care se încăpăţânează să îţi arate că mai are rezerve chiar şi puţin dincolo de 3000 de rotaţii.
E drept că arată asta ceva mai gălăgios decât până atunci, temperamentul celor patru cilindri fiind imposibil de trecut cu vedere sau, în acest caz, cu auzul.
Unitatea este asistată de o transmisie automată cu şase rapoarte. Alternarea treptelor se face destul de liniar şi insesizabil. Retrogradarea nu este însă dintre cele mai fericite, timpul de reacţie fiind destul de anesteziat. Poate din această cauză şi cei 184 de cai par extrem de cuminţi şi timizi când vine vorba de galop.
"Când vine vorba de viteză maximă pe Autostrada Soarelui sau alte segmente ciuntite de drum cu două benzi, ix35 este gata să alerge până la 195 km/h. " Bravo domnilor bun exemplu...