Hyundai i20

1.4 CRDI M6 75CP DPF Classic

Performante

3.0
Nivelul de performanta al lui Hyundai i20 este mediu pentru segmentul sau, acest lucru subliniind faptul ca nu am avut de-a face cu un model sportiv. Mai exact, Hyundai i20 1.4 CRDI poate sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 13.6 secunde iar viteza maxima constructiva este de 170 km/h. Modelul coreean poate atinge o viteza mai mare decat Dacia Sandero 1.5 dCI, dar nu reuseste sa il invinga pe Sandero la acceleratia 0-100 km/h. Pe langa datele mentionate mai sus, trebuie sa mentionam ca reprizele lui Hyundai sunt impresionante in unele momente, in principal datorita masei scazute a modelului si a cuplului motor ridicat.
  • ddr, vineri, 07.08.2009 00:53

    urata cu spume

  • o, vineri, 07.08.2009 01:35
    chiar ca

    adevarat urata cu spume!!

  • Stelian_Opincariu, vineri, 07.08.2009 01:47

    O masina remarcabila, pacat de design care putea sa fie un pic mai stilat...............

  • ionut, vineri, 07.08.2009 09:27
    e posibi

    e posibil sa faca fata competitiei deoarece presupun ca, in calitate de chinezarie respectabila, va avea un pret scazut

  • Dragos, vineri, 07.08.2009 09:32
    a innebunit lupu'

    Nu se iau masuri contra spamului ca cel facut, spre exemplu, de d-l Opincariu? 4 mesaje unul dupa altul reprezinta, cu siguranta, o metoda de defulare eficienta, dar mai sunt si altii pe aici care nu au chef sa vada cum isi varsa altii frustrarile. In alta ordine de idei, de ce ati dat 6 motorului daca v-a placut?

  • sebaa, vineri, 07.08.2009 09:52
    @Dragos

    Motorul a primit nota 6 deoarece a fost comparat cu alte unitati din segment, care sunt mai silentioase si ofera un comportament ceva mai bun. Pe langa asta, nu uita ca exista si propulsoare mai puternice, chiar si pe segmentul mic, daca ar fi sa ii dam 8 acestui motor, un motor de 1.4 litri si 160-170 CP ce nota ar primi?

  • gogo, vineri, 07.08.2009 10:13
    Good one!

    O buna alternativa.Decat Clio clar asta este peste.Bravo lor ca reusesc sa le dea peste nas francezilor si acolo unde se credeau invincibili(in tarile bananiere) dupa cifrele din vanzari.Eu unu daca as avea de ales intre asta si clio as alege fara discutii i20.

  • ALX.CT, vineri, 07.08.2009 10:35

    "Pe langa asta, nu uita ca exista si propulsoare mai puternice, chiar si pe segmentul mic, daca ar fi sa ii dam 8 acestui motor, un motor de 1.4 litri si 160-170 CP ce nota ar primi?" ..... Deci sa inteleg ca motoarele cu mai multi CP au prioritate chiar daca au un consum mai mare sau polueaza mai mult....? si in legatura cu consumul...eu nu prea cred. Am condus (aprox. 15.000km)un 1.5CRDI si nu am reusit sa scot nici cu A\C pornit mai multe de 7 litri in oras.Detin Hyundai Accent (2008) benzina si consumul pe care l-ati afisat voi i'l scot eu cu a mea.Poate ma insel desi nu cred... O zi buna.

  • Stelian_Opincariu, vineri, 07.08.2009 10:39

    @ALX.CT consumul difera de la persoana la persoana. Fiecare are stilul lui de condus. Unii apasa fara mila pe pedala de acceleratie simultand apoi un consum mai mare.....

  • andreivoicu, vineri, 07.08.2009 10:46
    o curiozitate

    ce motoare diesel de 1,4 litrii si 170 de cai sunt pe piata?

  • Stelian_Opincariu, vineri, 07.08.2009 10:49

    1,4 litrii si 170 de cai stiu ca are VW pe benzina, dar motorina nu cred ca exista.., la o asa cilindree atatia cai putere mai ales diesel.

  • ALX.CT, vineri, 07.08.2009 10:50
    @S_O

    ?!?..pai ei au facut test-drive cu ea nu cred ca au mers cu motorul supra-turat in treapta a 2-a : )) sa scoata consumul asta.

  • sebaa, vineri, 07.08.2009 10:51

    @andrei voicu Nu e vorba doar de motorizari diesel aici, ci de intreaga arie de motorizari disponibile in acest segment. de la 1.2 60 CP la 1.6 Turbo 192 CP. @ALX.CT Doar fiindca un motor are mai multi CP nu inseamna neaparat ca polueaza mai mult - verifica emisiile de carbon ale motoarelor supraalimentate de cilindree mica lansate in ultimul an si compara-le cu motoare aspirate de putere apropiata si vei vedea diferenta.

  • Stelian_Opincariu, vineri, 07.08.2009 11:26
    @Sebastian Toma

    Cum ti s-au parut franele comparativ , hai sa zicem Renault Megane 2? Care sunt mai brutale?

  • sebaa, vineri, 07.08.2009 11:42
    @Stelian_Opincariu

    In comparatia mentionata de tine, pot spune ca Renault Megane 2 are frane mai brutale. - afirmatia este valabila doar in comparatia dintre Hyundai i20 si Renault Megane. In mod normal, aceasta comparatie nu isi are locul - deoarece Megane2 si i20 nu lupta in acelasi segment, dar le-am comparat ca sa iti faci o idee mai buna despre cum sunt franele lui i20 in comparatie cu cele ale lui Renault Megane2.

  • Stelian_Opincariu, vineri, 07.08.2009 11:47
    @Sebastian Toma

    Iti multumesc pentru raspuns.Stiu ca sunt sunt clase diferite, dar cand am auzit de dozarea brusca mi-am amintit de Megane 2. Mersi pt promptitudine.

  • Alino, vineri, 07.08.2009 11:52
    Puuutin offtopic...

    Felicitari pt poze, cu exceptia cadrelor 7 cand geamul turometrului este vizibil murdar si cadrului 8 cand se reflecta fotograful in crom...

  • eu, vineri, 07.08.2009 13:41

    E facuta in INDIA, tara vacilor sfinte ??? :))

  • DST, vineri, 07.08.2009 13:58

    Ce scrieti voi de interior ??? Plasticele alea poate or fi placute la prima vedere sau in poze, insa in realitate sunt de SLABA CALITATE... Aspectul asta poate fi observat in cazul plansei de bord, dar si al fetelor interioare de usi. Faceti comparatie cu i30 la interior. La Renault n-o sa vedeti asa diferente intre Clio 3 si Megane. Niciodata n-o sa ajunga mancatorii de orez corean, la rafinamentul masinilor frantuzesti !

  • Stelian_Opincariu, vineri, 07.08.2009 14:02

    @ DST nu sunt de acord cu tine i20 mi pare la nivelul Fiat Grande Punto in ceea ce priveste finisajele interiore.Deci sunt bune spre foarte bune( in clasa mica).

  • ```, vineri, 07.08.2009 14:22
    CALITATE NEMA

    Plasticele sunt mai poaste ca la i30 . Nimeni nu poate contesta asta.

  • mda, vineri, 07.08.2009 14:25

    La interior merita 6/10

  • vcip, vineri, 07.08.2009 17:39
    Asemanare cu Corsa

    Din punctul meu de vedere seamana foarte mult cu Opel Corsa - mai ales la nivelul optice - apoi parca cu Agila la nivel de bara fata - iar putin cu Corsa la nivelul bblucurilor optice spate si lateralul in special la nivelul geamurilor pare Astra H - plus vad ca copiaza cu success elementul blade de la Insignia sau noua Astra J...sa fie de vina faptul ca unul din designeri GM / Opel s-a "mutat" la Hyundai? Sau faptul ca sediul Hyundai in Europa e tot la Russelsheim? Oricum interesanta...sa vedem cum ne impacam cu made in India...

  • Etienne, vineri, 07.08.2009 18:41
    Plictisitoare

    Masina e una comuna in clasa ei , parca nu vrea sa deranjeze cu nimic pe nimeni; ca si cantecul : "nu-i nici frumoasa, nu-i nici desteapta, nici gospodina , nici eleganta". Probabil ca va trece neobservata (la capitolul vanzari), ca si predecesorul ei Getz, care la fel nu era rau , dar nu avea nimic special. Nu este atat de lowcost ca si Dacia (rolul asta, la Hyundai, revine lui Acent), nu e foarte spatioasa (aici e Fabia), nu arata foarte bine (avem Fiesta sau Mazda 2), seamana putin si cu Opel Corsa si astfel da apa la moara ignorantilor care au impresia ca toata Asia e populata cu chinezi. In concluzie, nu e oferta tentanta. In Europa, Hyundai se bazeaza pe SUV-uri si pe I30.

  • cosmo, vineri, 07.08.2009 18:52
    @DST - mare om, mare caracter :)))

    Du-te baiete in munti cu rafinamentul masinilor frantuzesti cu tot :). Daca tu chiar crezi ca e adevarat ce spui, urca-te intr-un Mercedes-Benz ( indiferent de clasa ) si o sa vezi acolo stil si rafinament. On topic - pare ok masina, cam scumpa totusi. As prefera un Sandero. ( si NU, nu sunt vreun posesor de Logan sau de vreo pisicuta din 1992 care viseaza la un Merc, ci chiar am un ML 2009 ).

  • DST, vineri, 07.08.2009 20:46
    @cosmo

    De ce trebuie de fiecare data sa-mi rastalmaceasca ideile cate un idiot ca tine...? Am scris ca Renault produce masini mai rafinate decat Hyundai pe fiecare segment in parte. NU am scris ca Renault fabrica cele mai rafinate, cele mai stilate, cele mai luxoase masini la nivel planetar ! CHIAR ASA GREU DE CAP ESTI?! Arata-mi si mie Mercedesul ala de segment B care ofera rafinamentul dar si pretul unui Clio 3.

  • xss, sâmbătă, 08.08.2009 09:36

    Hyundai e mai aproape de China decat va inchipuiti voi !

  • cosmo, sâmbătă, 08.08.2009 09:37
    @DST

    In primul rand te rog sa pastrezi o minima decenta in limbaj! Sunt convins ca am mai multi ani si mai multa minte decat tine! De curiozitate te intreb, ai condus Clio 3? Eu da, am facut chiar drive test cu el cand a aparut si am ramas foarte neplacut suprins. Directia e sub orice critica!!! ( e foarte falsa, nu transmite nimic soferului, nu are niciun pic de feeb-back ). Plasticele la interior sunt de slaba calitate, scartie toata peste denivelari, pozitia la volan e foarte inalta, indiferent cat de jos lasi scaunul, reviziile sunt ok ca pret, dar sa te fereasca Domnul sa ajungi sa fii nevoit sa faci vreo reparatie in afara garantiei!!! Am o prietena care are un Clio 3 destul de dotat ( tapiterie partial de piele, jante, climatronic etc ). Are doar vreo 25.000 km in 2 ani, si interiorul arata foarte prost ( scaunele sunt foarte tocite - pielea aceea ecologica arata oribil in special la scaunele din fatza, butoaele de asemenea sunt foarte tocite ). Peste denivelari tremura toata masina din toate incheieturile ( nu-ti imgina ca a mers pe camp cu ea!!! ). Deci intr-adevar o masina foarte rafinata, stilata si IEFTINA CA BRAGA!!! ( a platit infima suma de 14.500 euro pe ea.........) Presupun ca tu faci parte din aceea care isi doresc un Renault, pt ca iei in considerare doar ambalajul produsului, nu te gandesti si la ce costuri presupune o astfel de marca ACCESIBILA in aparenta. Nu contest ca sunt masini proaste, au motorizari ok, economice si fiabile, dar restul lasa de dorit.

  • cry, sâmbătă, 08.08.2009 13:54
    Comparatie

    Cred ca ar fi sunat mai bine titlul - Comparatie intre Hi20 si Sandero. Nu puteti fi oiginali? acu pe bune.

  • roadrunner, duminică, 09.08.2009 09:22

    ca design e ok. daca ar fi sa aleg intre i20 si Sandero, clar i20 ar fi alegerea. @Sebastian Toma - dintre Sandero si i20, care ar avea o stabilitate mai mare pe sosea? multumesc anticipat

  • DST, duminică, 09.08.2009 12:04
    i20 - un kitsch grosolan

    @cosmo Daca vrei respect, trebuie sa respecti ! La 26 de ani am suficienta luciditate sa recunosc un idiot cand vad unul... Dupa cum scrii Imi dau seama ca mai ai mult pana ajungi la nivelul meu de cultura si experienta automobilistica.. Spre deosebire de tine, eu am condus Clio 3 mai mult decat la un simplu drive-test... ca multe altele de altfel.. insa nu am niciun chef sa ma cufund in polemici cu o specie inferioara. Ce voi scrie in continuare va fi pentru cei care sunt nehotarati intre Clio 3 si alta masina din clasa mica :) *Calitatea interiorului la Clio este net superioara unei fabia, ibiza, 207, punto etc. Singurul cu o calitate asemenatoare este Polo, dar este mult mai scump. Bordul este de tip slash, importat din clasa medie/compacta si tot ce intra in contact cu corpul este moale, placut la atingere :) Pielea fina de pe volan, fetele de usi atent prelucrate, impreuna cu senzatia de spatiu te fac sa te simti intr-o clasa superioara. Directia este conceputa pt confort si manevrabilitate in parcari si spatii restranse, iar la viteze ridicate e setata precis si corect. Pentru cine doreste mai mult si vrea sa faca raliuri ii recomand un Clio RS ...nu e foarte mult... mai pui 1000 euro peste full-ul de la Polo si la 18.000 ai legendarul Clio RS. Clio 3 are in prezent garantie 3 ani sau 100.000km, dar optional poate avea garantie 5 ani sau 150.000km. Orientativ o prima revizie la 20 000km benzina e cam 400ron. Preturile sunt rezonabile :) Prietena ta are un Clio Exception 1.5 dCI 85 cp, fabricat in Franta, full-option, si spre deosebire de ce crezi tu pe scaune e piele naturala de cea mai buna calitate. Daca prietena ta e imputita si nu stie sa aiba grija de o masina atunci e problema ei. Masina are cel mai bun sasiu din clasa ei si a fost intotdeauna apreciata pentru trenul de rulare (stabilitate, silentiozitate). Iar aici nu am facut decat sa citez specialistii auto. In prezent noul Clio Exception 1.5 dci full-option e 12.700 euro (tva inclus) si e mai dotat decat ce are prietena ta. Alte chestii interesante: *Clio este singurul vehicul din clasa mica ales de 2 ori "Masina anului" 1990, 2006 *Este primul vehicul din categoria sa care a obtinut 4, apoi 5 stele la testele EuroNCAP *Este considerat " Best Seller " in Europa cu 9 mil. de Clio fabricate din 1990 pana in prezent

  • ., duminică, 09.08.2009 19:42
    setos rau i20 -ul asta...

    consumul de 8.4 l/100 in oras mi se pare urias si nu vad cine stie ce performante...deci...13.6 secunde... te rog! Clio 3 la 85cp bagat la forje, ia 7 in oras, mers normal 5.5 l/100 in Cta; ca sa nu mai vbim ca e mai rapid cu o secunda la acceleratie decat i20 ...

  • Prius, duminică, 09.08.2009 20:54
    Batai de campii

    Nu doream sa fac vreun comentariu vis a vis de acest model I20 , care sincer , mie nu-mi spune nimic ! E doar inca un model de Hyundai si atat ....Dar vad ca anumite personaje de pe aici , isi umfla muschii virtuali si incep sa jigneasca alte persoane care isi permit sa-i contrazica sau si mai grav , persoane care nici macar nu au spus ceva aici....Ma refer sa zicem la cel care isi spune DST si care la cei 26 de ani ai sai , a condus etc.....etc.....si face alta persoana idioata sau imputita .....Draga DST , nu e frumos.....nu asa demonstrezi ca nivelul tau de cultura ....etc , este peste al celuilalt ....La 26 de ani , mai ai inca multe de invatat , inclusiv in domeniul pe care acest site il trateaza ! Eu eram satul de condus masini si demontat motoare si cutii de viteze cand mama ta se saruta prima data cu tatal tau....Ptr asta nu imi permit sa fac oamenii idioti sau imputiti....Parerea mea ar fi sa demonstrezi cu adevarat ca esti o persoana de calitate ....combatand in mod sportiv afirmatiile altor persoane care au pareri diferite de ale tale. Cu respect ....

  • DST, luni, 10.08.2009 08:12

    @cosmo aka Prius caraghiosule! :)))

  • cosmo, luni, 10.08.2009 17:24
    @DST

    cosmo e cosmo, Prius e Prius. :) nu am dubla personalitate! :)) sunt abonat de ceva timp la siteul acesta, si chiar am avut de cateva ori rabdare sa citesc ce scriu unii si altii. dupa cum spuneam si mai sus, pastreaza un limbaj adecvat pt ca eu nu te-am jignit pe tine. simplul fapt ca mi-am exprimat parerea despre afirmatia ta, nu-ti da niciun drept sa ma cataloghezi ca fiind idiot ( asta desigur in eventualitatea in care cunosti definitia acestui termen ). tot ce ai enumerat acolo, nu ma impresioneaza cu nimic. nu am in plan sa-mi cumpar vreun reno! raman la passatul meu cc 1.8tsi, ml-ul 320cdi si a 3-ul 1.9tdi. si chiar daca sunt cu un anisor mai mic decat tine, am condus vreo 20 de masini ( si cand zic asta, nu inseamna ca am facut drive-test cu ele, ci le-am avut la dispozitie unele cate o luna, altele luni intregi - nu de la vreo firma sau altceva - si am avut ocazia sa conduc si citroen si peugeot si renault, si audi merc bmw, si vw si seat si opel fiat etc.... ) spre deosebire de tine, care vorbesti din reviste si din articole, eu vorbesc din experienta! cat despre pielea de pe scaune pe care tu ca un adevart cunoscator o consideri naturala si de cea mai buna calitate..... NO COMMENT!!! urca-te omule intr-un a8, intr-un S klasse, sau macar intr-un bmw 3 - ACOLO VEZI PIELE NATURALA!!! deja vorbesc alta limba pentru puterea ta de intelegere! asa ca te las, sa te bucuri de al tau reno! numai bine!

  • DST, luni, 10.08.2009 20:35
    cosmo, prius tot un drac..

    Bai baiatule tu trebuie sa intelegi ca eu te pot monta si demonta cand vreau eu, fara cel mai mic efort ! Pana acum nu ai dovedit absolut nimic! Informatiile oferite de mine sunt bazate pe experienta si sunt verificabile. Ideile de baza sunt urmatoarele: 1.constructorul din Boulogne-Billancourt, Franta se numeste RENAULT , nu Reno ! taranule! 2.sustii in continuare ca ti-ai exprimat o parere de masina, cand de fapt, initial a fost un atac direct la persoana (da, esti idiot!) 3. sunt sigur 100% ca minti cu nerusinare cand scrii ca un Clio, masina de drive-test din reteaua Renault, scartaie la denivelari. Asa ceva este imposibil.Cunosc reteaua. Si daca minti in privinta asta, poti sa minti si-n privinta altor lucruri... Cei care vor o masina de clasa mica, ar trebui testeze un Clio cel putin odata. E o masina ce merita tot respectul si prima optiune pe segment O sa te las sa-ti scrii romanele pe automarket in continuare.... pe mine chiar nu ma intereseaza

  • mog, marţi, 11.08.2009 14:04
    va certati ca prostii

    dupa cum a zis cineva mai sus.. nu e nici furmoasa da nici urata;nici proasta da nici buna cu banii pe care`i dai pe ea, raportul calitate pret este mai mult decat ok. ce altceva iti poti lua de banii astia, comparand dotarile si motorul?

  • semtex, marţi, 11.08.2009 14:38
    ce iti poti lua...?

    Clio 3 Exception 1.5 dCI 85 cp, full-option, fabricat in Franta, dotari: ABS+AFU, clima, jante al 15' , pilot automat, ambianta partial piele, bord tip slash, proiectoare adaptive de viraj, senzori ploaie-lumina, radio cd-mp3, satelit de comanda volan, bluetooth - kit maini libere si audio-connection box, scut de otel la motor, etc Consum 4.4 l/100km, Acceleratie: 12.7 secunde (cu o secunda mai rapid decat i20) ..... PRET 12.700 EURO..... dar la pret nimic nu-i batut in cuie... poti gasi masini pe stoc si mai ieftine de atat

  • e, marţi, 29.09.2009 00:39
    m

    o masina nashpeta din toate punctele de vedere trebuia sa ii dati 10 ma din 100 :))

  • ironR, marţi, 13.10.2009 16:27
    @Sebastian Toma

    In primul rand imi pare rau ca postez tocmai acum. Sa spunem ca sunt de acord, partial, cu aprecierea notei pt motor, dar ce sa spunem despre celelalte motoare: Polo 1.6 - 75 CP, si mai sunt altele tot din gospodaria VW, asta ca sa nu mai zic de mercedes, cai care se lauda prin cai putini si cilindree mare. Motorul de 1.4 si 90 de cai cred ca este varianta optima intre cilindree si caii putere, fata de opel cu 1.25 si 90 de cai!!!

  • karbon, marţi, 13.04.2010 18:42
    consum

    Cam dubios consumul, pe autoevolution.com (site destul de serios, dupa parerea mea) scrie ca I20 consuma in oras 5,5, extraurban 3,9 si mediu 4,5. De la 5,5 pana la 8,4 e cam mare diferenta. O diferenta de 1-2 litri e rezonabila, dar 3 litri?

  • mircea, marţi, 13.04.2010 18:44
    @karbon

    Nu exista masina de segment mic cu motor decent care sa-ti consume in regim normal, in oras, 5.5 litri. No way. Or fi pus baietii cifrele oficiale date de constructor in cartea tehnica.

  • Mihai, miercuri, 29.02.2012 15:57

    Tocmai am facut un test drive cu masina asta. Pana acum am mai testat in vederea achizitionarii: Clio 3, Astra H(da, e alta clasa dar pretul este f bun acum - 9 mii si un pic prin rabla), Corsa D, noul aveo. i20 este la mare distanta in urma lor. Interiorul este hidos de-a dreptul: numai plastice ieftine. Insonorizarea este aproape inexistenta. Intre acest i20 si logan as alege imediat loganul.

  • And, marţi, 12.06.2012 12:44

    75 de cp sau 90? 13,6 secunde sau 16?! Hotarati-va! Din cate stiu, doar la faceliftul care o sa apara in curand avem 90 cp pe 1.4 crdi.