Interior
La interior unele lucruri s-au schimbat în bine, altele au rămas la fel. Planşa de bord şi levierul schimbătorului sunt absolut identice cu cele ale modelului Hyundai i20 fără facelift. Iluminarea bordului a fost însă schimabată. Volanul este şi el la fel, cu trei braţe şi câteva comenzi amplasate pe el. Nu înţeleg de ce Hyundai nu vrea să introducă volan şi schimbător legat în piele măcar pentru nivelul de top, perferând ca aceste elemente să fie din plastic.
Consola centrală a fost redesenată, iar varianta noastă de echipare Highway vine cu climă automată în standard, lucru ce nu era posibil pe vechiul i20. Butonul de trip, pentru computerul de bord a devenit mai mic, dar a fost repoziţionat mai aproape de cel de la volan. Spaţiul de depozitare acoperit de pe consola centrală a rămas la locul lui, la fel şi mufele USB şi aux amplasate chiar în faţa schimbătorului de viteze.
În rest, spaţiul şi compartimentarea interioară este identică, i20 dovedindu-se suficient de încăpător pentru patru persoane şi bagajele lor. Portbagajul are un volum de 295 litri, iar dacă avem nevoie de mai mult spaţiu putem rabata spătarul banchetei.
o masina foarte interesanta ... un model cu un raport calitate/pret fara concurenta in clasa sa. 5 ani garantie fara limita de km e ceea ce nu mai oferta nimeni.