Motor / Transmisie
Motorul de 1.2 litri de pe modelul Hyundai i20 facelift a primit un mic plus la capitolul cai putere. Modelul anterior avea 78 CP, iar acum are parte de 85 CP la 6.000 rpm. Cifra cuplului motor este de 121 Nm la 4.000 rpm. În practică este cam acelaşi motor. Diferenţa de putere nu este sesizabilă decât undeva aproape de turaţia maximă, Dar nu este un motor căruia să îi placă să fie turat. Avantajele lui sunt altele. Este la fel de silenţios precum mi-l aduceam aminte: uneori, la relanti, trebuie să priveşti turometrul pentru aţi da seama dacă motorul merge sau nu. În unele cazuri se dovedeşte anemic, dar pentru uzul urban este bine adaptat.
În ceea ce priveşte transmisia, avem tot o cutie manuală cu cinci trepte, iar levierul şi timoneria sunt identice cu ale modelului de dinainte de facelift. Personal, mi-aş fi dorit ca inginerii mărci să modifice levierul din plastic, parcă prea mic şi subţire. Cutia în sine îşi face treaba bine, cursa levierului fiind parcă un pic prea lungă, dar suficient de precisă. Treptele sunt etajate scurt pentru a favoriza reprizele, un lucru bun în oraş, dar la drum lung penalizează puterea motorului, acesta fiind destul de turat pentru a menţine o viteză de croazieră pe autostradă, de exemplu.
o masina foarte interesanta ... un model cu un raport calitate/pret fara concurenta in clasa sa. 5 ani garantie fara limita de km e ceea ce nu mai oferta nimeni.