Hyundai Elantra

Performante

3.5

Elantra se doreşte a fi mai mult o maşină confortabilă. Sportivitatea este lăsată în grija fraţilor săi cu experienţă. Sedanul încearcă totuşi să-şi mulţumească stăpânul cu 10.7 secunde până la 100 de km/h şi o viteză maximă de 200 de km/h. Performanţele sunt decente pentru o familie normală, care are nevoie de un simplu mijloc de deplasare. Trebuie să ştiţi însă că timpul se dilată, iar cele 10.7 secunde se vor lungi atunci când încărcaţi la maxim maşina.

Dacă ne uităm în segment observăm că Hyundai are o problemă cu strunirea eficientă a celor 132 de cai. Deşi are cel mai mare bagaj de putere, coreeanul este depăşit de Corolla şi Octavia. Cehul scoate 9.7 secunde până la 100 km/h, deşi are 10 cai în minus.

  • Titica, marţi, 26.07.2011 13:43

    Bogdan Mirica, designul este elaborat de Pininfarina sau Giugiaro?

  • GT-R, marţi, 26.07.2011 13:49
    Motorul...prima piedica...

    Slabut... Iau ochii cumparatorului cu 132CP, si-l fura pe la spate cu 157Nm... Tipic pentru aspiratele de 1.6... Dar de banii astia nu ai ce lua de la concurenta, de exemplu Ford Focus sau Toyota Corolla cu motorizare similara cocheteaza cu 17-18 mii, doar Chevrolet Cruze ar oferi ceva similar ca pret pentru acelasi motor... Testele comparative vor stabili meritele...

  • cititor, marţi, 26.07.2011 13:53

    nu arata rau masina, cel putin fata de versiunile din trecut ale hyundai (accent). Parca totusi motorul asta de 1,6 nu e chiar asa de potent (cifrele nu impresioneaza).Sa vedem cu ce motor vor mai intra...

  • Reader, marţi, 26.07.2011 14:21
    hihihi

    ascultau cumva muzica piratata ?!

  • Reader, marţi, 26.07.2011 14:27
    hihihi

    ascultau cumva muzica piratata ?!

  • anakyn, marţi, 26.07.2011 14:37
    Elantra

    Bravo Hyundai! Frumoasa masina. Daca avea emblema de Vag , primea un punctaj mai mare. Asteptam Sonata......

  • GT-R, marţi, 26.07.2011 14:41
    pilot automat

    Am vazut ca ati mentionat ca un minus, lipsa pilotului automat. Ma lamureste si pe mine care e utilitatea lui in spatiul mioritic? Pe care portiune de drum e util? Ca autostrazi n-avem, iar pe drumurile nationale, mergi doar in frana-acceleratie, cu dese depasiri, curbe stranse, etc. Ultimul lucru pe care l-as pune pe lista de optionale ar fi pilotul automat...

  • 10nu7z, marţi, 26.07.2011 14:44
    Muzica

    In spirit de gluma : cd-ul cu muzica este original sau e piratat ? Masina e frumoasa per total !

  • bibi, marţi, 26.07.2011 14:55
    ...

    cutia de viteze nu pomeniti nimic, este singura masini din clasa ei cu 6 rapoarte in standard nu putem compara un motor aspirat benzina cu turbo benzina la cat face 0-100 km/h unu turbo pe benzina cu o cilindree mult mai mica face un TDI cu o cilindree mai mare, la greu, plange utilajul agricol

  • McLaren, marţi, 26.07.2011 15:00
    @GT-R

    Eu folosesc la greu pilotul automat in romania. Pana si in Bucuresti pe Kisseleff sau chei il cuplez. Sunt convins ca nu depasesc viteza maxima admisa. Nu este un dispozitiv care se strica. De 4 ani jumate l-am activat si nu l-am mai pus pe off de atunci. Doar ii dau SET si gata. Eu fara pilot automat, scaune cu reglare lombara, clima (single sau dual zone dar automata sa fie) si xenon (imi place sa vad cum trebuie) nu imi cumpar masina.

  • dudu, marţi, 26.07.2011 15:28
    @GT-R

    nu e chiar asa...e util pe orice drum in afara orasului cu conditia sa nu fie aglomerat, eu nu mi-as lua masina fara

  • Eu2, marţi, 26.07.2011 15:29
    elantra

    Un design superb,iar "fratiorul" mai mare e fantastic! O prefer unui Fluence de 1,6 si chiar in dauna unui Cruze de aceasi capacitate. Bravo coreenilor! @automarket-ce consum ati inregistrat in Bucuresti?

  • Serd, marţi, 26.07.2011 15:50
    Incet,dar sigur!

    Pt. cilindreea sa e un motor super suficient,mai ales la consum. Coreenii avanseaza incet,dar sigur,deja au depasit multi competitori,si cred ca prin reclama agresiva specifica concernului vor vinde destule exemplare. Articol interesant,poze misto,dar tot nu sunt convins ca motorul e curat,a-ti apelat la acest mic artificiu de a poza doar capacul !:)

  • unckle, marţi, 26.07.2011 16:00

    in bucale le-a luat 10-12% .. ca doar nu au impins-o :) buna poza cu "alex" si "fisierulmeu.ro" :)

  • antonny, marţi, 26.07.2011 16:23
    ****

    Bravo Hyundai !!!!!!......GT-R conteaza mult sa ai cruise control pentru un consum bun si daca faci km

  • baboon, marţi, 26.07.2011 16:32
    izolare fonica

    Deci Automarket spune ca Hyundai Elantra 1,6 este mai silentioasa decat vw jetta 1,2 tsi. Sunt convins ca asa e.....

  • chilot automat, miercuri, 27.07.2011 10:47

    pilotul automat. pana nu il ai nu stii la ce e bun. masina mea a venit cu asa ceva si la inceput eram si eu putin suspicios (pachetul promotional includea asa ceva). acum, la 5 ani de utilizare, pot sa spun ca m-am invatat ata de mult cu pilotul automat incat orice masina fara ma cam deranjeaza. sunt destule portiuni si in orase unde poti seta pilotul sa mearga pe viteza dorita. nu vorbesc de 200kmh, ci 50, 52, 49, sau 59. depinzand de drum. logic ca nu comuti pilotul n trafic bara la bara ci cand e un bulevard liber. in afara localitatilor nu mai vorbesc de utilitatea lui. lipsa unei astfel de optiuni e naspa cand altii o ofera standard (c4, ds4 de la citroen vad ca vin standard cu asa ceva de la prima echipare). bine, pentru cocalarul de romania, care daca nu are o nemteasca cheala (brand cat mai renumit, dar optionale la minim, numai sa fie masina impozanta) nu are masina, o astfel de optionala este useless. la el tre sa raga mp3playerul somny explode de salam &co PS: altii ofera pilot inteligent care are si senzori in fata si pastreaza distanta fata de vehiculele respective, chiar daca tu ai setat in plus 100kmh.

  • kubica, joi, 28.07.2011 20:09
    pilot

    Am condus vreo 2 ani un Vito cu pilot automat..ajunsesem dependent de el,avand in vedere ca aveam numai curse lungi in ro si cateodata si prin europa.Nici pedala de frana nu o mai atingeam cu zecile de kilometri...:)

  • bogdanmb, joi, 28.07.2011 20:49
    elantra - review-ul meu

    salut, incep cu pilotul automat: daca nu l-ai folosit pana acum sigur nu iti lipseste; dupa ce il folosesti si te obisnuiesti cu el, ti se pare normal sa il ai. Este folositor si util in foarte multe situatii; la fel si cu cutia automatica. NU sariti pe mine ca si eu pana sa dau de ea, am fost impotriva cutiei automatice. La elantra ai posibilitatea de a controla si manual cutia automatica. acum sa va povestesc despre masina: momentan sunt in US si conduc una (versiunea americana cu motor de 1.8 si cu cutie automata, e masina inchiriata), in ro sunt posesor de logan de cativa ani si ca e cam timpul sa schimb masina (loganul are deja 5 ani) in vizor aveam urmatoarele modele (toyota corola, chevrolet cruze, hyundai elantra si renault fluence). aici de la firma de inchirieri le-am testat pe primele 3 cate 2 saptamani pe fiecare. servodirectia este mai precisa si placuta la corola, iar cruze are cele mai confortabile scaune. acum elantra: - motorul de 1.8 este mai mult galagios decat sportiv (in momentul de kick-down pe acceleratie) + ca exista o intarzaiere de cand apesi pedala pana si se simte ca accelereaza. asta nu inseamna ca ii ca un melc. fata de logan 1.6 16v se misca foarte bine - consum: pe autostrada cu pilot automat am avut 40mile/galon (doar asa imi arata computerul de bord si mie mi-a fost lene sa fac transformarile) in oras daca conduc ca romanu' ajung la 22-23 mile/galon - imi plac comenzile de pe volan, si cum e structurat bordul, mai mult ca la celelalte (corola este mai veche, deci poate ar trebui sa astept noul model ca sa fie oarecum corecta comparatia) - are 2 prize de masina (asta pentru cei care folosesc un gps propriu si mai vor sa puna un invertor sau atceva in alta priza: ambele in fata incadrate in consola centrala) - are mufa usb, dar este strict pt ipod; orice alt device NU se incarca si radioul o ia razna( adica trece de pe radio/cd pe ipod incearca sa faca play, vede ca nu are la ce, trece iar in mod radio/cd, din nou in mod ipod si tot asa pana cand scoti device-ul din usb, am incercat si cu iphone... nu merge) - are mufa aux (jack stereo,si am fost multumit de cum se aude in masina) - tapiteria de piele (una dintre masini avea piele{a unui coleg, nu cea de la mine} arata bine, se simte bine; dar mie nu imi place piele in masina) - portbagajul este mare, cu scaunele rabatate poti baga kestii lungi, dar deschiderea gurii portbagajului este mai mare la cruze. - elantra are o optiune la faruri numita auto (cand pornesc masina se aprind farurile, ies din masina inchid si dupa 30 secunde se sting). corola sigur nu are asa ceva si la cruze nu imi amintesc sa fie, poate are si nu am vazut eu. - in ro mi se pare ok faptul ca ti se ofera 5 ani garantie si reviziile gratuite timp de 5 ani, cred ca iasa cam la 1000 euro reviziile pe 5 ani. nu prea inteleg eu ce e cu asistenta rutiera gratutita 5 ani... - sunt multumit de masina si inclin spre elantra ca posibila achizitie cand ma intorc in ro, diferenta ar face doar oferta finaciara locala (la elantra ma deranjeaza ca pe net nu vad nicaieri lista de optionale, musai vreau scaune incalzite{alta kestie cu care m-am invatat, si pe timp de iarna mi folositoare}) si nu vad o lista cu preturi pentru dotarile optionale ca si la concurenti. cam atat, o sa mai revin cu detalii dupa ce o sa am 2 luni de condus cu elantra si peste 10.000mile ;)

  • dan, marţi, 23.08.2011 01:25
    POSESOR

    Eu o am de 2 saptamani..e un mare minus pilotul automat la fel si senzorii de parcare; review-uri gasiti pe net, insa ce ma deranjeaza pe mine la ea e acceleratia intarziata si directia prea asistata la viteze mici; confort ai si spatiu slava domnului, la fel si sunet, vizibiliate, mandrie in piept cand se uita lumea la ea, tehnologie, etc...vezi google..colegii din SUA mai au si o piele pe scaune, mai au si o incalzire tot la scaune fata/spate si binenteles pilotul automat, un bluetooth, unele chiar pe prima versiune; la noi a mai chelit din optionale si nici ca variante nu sunt..momentan.. Chiar si asa este cea mai buna varianta fata de concurenta, insa schimbati a patra dc vreti sa depasiti la timp; bordul sigur v-a pus cu 1-2 viteze mai sus..Consum 5.6 - 5.7 extraurban respectat si nu prea indicatiile bordului plus AC, 8.6 - 8.8 urban fara prea mult AC; nu sunt din Bucuresti :P .

  • sorin, miercuri, 04.01.2012 23:28
    neasteptat de bine

    Nu vreau sa supar pe nimeni dar am vazut masina asta si pur si simplu m a surprins:frumoasa cu draci,pret ffff buna si fiabila ca toate coreenele din ultimii ani.am un y10 de oras si are 70 mi km numai in oras si am schimbat o bieleta antiruliu ATAT.asa ca mitul german la secmentul asta s a cam risipit. ps:carcotasii mereu vor masini de lux cu consum de briketa si sa faca si sarmale eventual.......asa ca.....drum bun

  • cosmin, luni, 09.04.2012 08:14
    Elantra

    uite aici k coreenii par sa depasesca alte marci(nu dau ex. k sa nu se supere altii..).cred dak ar fi sami aleg dintre elantra si toate sedanurile compacte ale momentului as alege elentra din mai multe motive k de ex.:pret ffffffff bun,fiabilitate,garantie,design reusit,consum sub cel declarat(consum mediu declarat 6.4....consum obtinut in realitate 6.1(vizualizati turatii.ro-hyundai elantra..)),performante decente..si multe altele.oricum cred va intoarce mai multe priviri k orice alt concurent al ei oriundei in tara asta(in care vezi numai loganuri).BV HYUNDAI!!!!tinetio tot asa!;)

  • Cosmin, vineri, 26.07.2013 14:05

    am o nelamurire:de ce are portbagajul in datele voastre tehnice doar 420 litri?am consultat si alte site-uri si reviste si am vazut k are defapt 485 litri.incercati sa nu va mai grabiti la detalii marunte.oricum masina mi s-a parut interesanta.noi ar trebui sa ne mai gandim si la astfel de masini,nu numai la cele nemtesti,parerea mea.BRAVO pt test!