Interior
Interiorul este adevărata revoluţie propusă de Jazz, habitaclul fiind cel mai plăcut din ambele segmente. Designul planşei de bord ne plasează în era digitală, în timp ce materialele confirmă respectul oferit de Honda clienţilor săi.
Deşi nu este atât de moale precum şi-ar dori unii, plasticul este prietenos şi nu dă senzaţia de habitaclu auster. Culorile bordului sunt plăcute, volanul este bine desenat, iar funcţiile respectă regulile unei ergonomii exemplare. Mai mult decât atât, finisajele perfecte contribuie la imaginea generală plăcută, în timp ce scaunele garantează lipsa unor dureri de spate, chiar şi după sute de kilometri. Şi fiindcă am amintit de trasee lungi, trebuie să menţionăm că Jazz respectă cu adevărat cei cinci pasageri, oferindu-le un spaţiu interior foarte generos şi numeroase spaţii de depozitare.
De aici vine şi dificulatatea de a încadra Jazz doar în clasa mică. Dimensiunile şi spaţiul oferit de japonez îl ajută să activeze în două segmente diferite: mic şi mini-MPV. Dacă deschidem portbagajul, surprizele continuă. Capacitatea de 335 de litri plasează Jazz chiar dincolo de segmentul mini MPV-urilor, aproape de cel compact. Valoarea devansează clar contra-candidaţii, doar Trezia reuşind să-l depăşească.
Fratilor faceti articole din ce in ce mai bune! Felicitari!