Tehnologie
Sunt atât de multe sisteme de enumerat la acest capitol, încât este greu să începem cu ceva anume. Vom vorbi mai mult despre acele funcţii împrumutate de pe fratele mai mare A8, menite să uşureze activitatea celui de la volan şi să dea o aromă de înaltă societate celorlalţi pasageri. Începem cu sistemul multimedia Audi MMI, care în cazul versiunii testate de noi a venit şi cu funcţie tactilă. După cum probabil aţi intuit, este vorba despre uşurarea interacţiunii celui de la volan cu sistemul multimedia. Interfaţa tactilă recunoaşte scrisul de mână, chiar dacă aţi lipsit la orele de caligrafie din şcoala generală. Pe înţelesul tuturor? Recunoaşte până şi scrisul de doctor. Adresa este introdusă astfel mai repede, iar sistemul de navigaţie, foarte bine pus la punct, vă îndrumă uşor către destinaţie. Pe lângă navigaţie, ecranul de 10 inch serveşte ca suport pentru celelalte funcţii ale maşinii, printre care sistemul audio. În cazul nostru, am avut la dispoziţie un sistem audio pentru cei cu ureche fină, un Bang&Olufsen, cu 15 difuzoare şi o putere finală de 1200 Watt. Alt detaliu de fineţe este masajul disponibil pentru scaunele faţă, funcţie împrumutată de asemenea de la fratele A8. Multitudinea opţiunilor de personalizare a masajului şi caracterul pronunţat al acestuia va face din A7 o maşină pansament, la volanul căreia poţi experimenta fără probleme o sedinţă de masaj relaxantă. Ca dotări de confort foarte întâlnite în acest segment notăm prezenţa scaunelor încălzite şi ventilate, climatizarea pe patru zone, conexiunile auxiliare numeroase ale sistemului audio, trapa. Trebuie însă să taxăm acţionarea electrică a scaunelor, care nu permite o reglare atât de amănunţită ca în cazul Mercedes şi BMW.
Fotografiile sunt foarte reusite, review-ul slabut ca de obicei. P.S.: Eleronul ala este orbil si strica tot farmecul masinii.