Tinuta de drum
Pentru a putea aşterne bine pe şosea cei 245 de cai putere, Audi a echipat noul A7 cu deja tradiţionala tracţiune integrală inteligentă quattro. Rolul său este acela de a fixa cât mai bine maşina de suprafaţa de rulare, monitorizând în permanenţă aderenţa şi distribuind cât mai bine cuplul motor generos. Beneficiile sistemului se simt cel mai bine pe o secţiune de drum virajată. Aici puteţi încerca ruperea aderenţei coupe-ului cu patru uşi, care se ţine însă cu dinţii de asfalt şi dă dovadă de o foarte bună stăpânire de sine. La doza de adrenalină au ajutat şi cele patru moduri de selectare a comportamentului general al maşinii. Selectarea funcţiei Dynamic este sinonimă cu amplificarea senzaţiilor: direcţia devine foarte precisă, numai bună pentru a croi o trasă ideală, suspensiile devin foarte ferme, senzaţia de ruliu este pe cât posibil estompată, însă nu complet, iar răspunsul acceleraţiei şi transmisiei este îmbunătăţit simţitor. Practic vorbim de un coupe cu patru uşi care se dezbracă de costumul elegant, pentru a intra într-un combinezon de cursă. Prestaţiile sunt plăcute chiar dacă A7 poate da impresia unei maşini greoaie şi mari. Pentru cei care se întreabă însă cât de confortabil este noul A7 trebuie să spunem că opţiunea Comfort este pansamentul potrivit pentru drumurile denivelate, pline de gropi sau cu alte neregularităţi. Suspensiile pe pernă de aer, reglabile electronic pe fiecare roată, disponibile opţional pentru 2319 euro, filtrează foarte bine orice neplăcere şi contribuie la senzaţie de confort maxim din habitaclu. Pentru situaţiile în care alegeţi să rulaţi cu viteză ceva mai mare, Audi oferă un eleron retractabil, care garantează o apăsare aerodinamică mulţumitoare, asigurând astfel o stabilitate mai mare.
Fotografiile sunt foarte reusite, review-ul slabut ca de obicei. P.S.: Eleronul ala este orbil si strica tot farmecul masinii.