Audi A7 Sportback

3.0 TDI 245CP clean quattro Stronic Sportback

Tinuta de drum

5.0
Pentru a putea aşterne bine pe şosea cei 245 de cai putere, Audi a echipat noul A7 cu deja tradiţionala tracţiune integrală inteligentă quattro. Rolul său este acela de a fixa cât mai bine maşina de suprafaţa de rulare, monitorizând în permanenţă aderenţa şi distribuind cât mai bine cuplul motor generos. Beneficiile sistemului se simt cel mai bine pe o secţiune de drum virajată. Aici puteţi încerca ruperea aderenţei coupe-ului cu patru uşi, care se ţine însă cu dinţii de asfalt şi dă dovadă de o foarte bună stăpânire de sine. La doza de adrenalină au ajutat şi cele patru moduri de selectare a comportamentului general al maşinii. Selectarea funcţiei Dynamic este sinonimă cu amplificarea senzaţiilor: direcţia devine foarte precisă, numai bună pentru a croi o trasă ideală, suspensiile devin foarte ferme, senzaţia de ruliu este pe cât posibil estompată, însă nu complet, iar răspunsul acceleraţiei şi transmisiei este îmbunătăţit simţitor. Practic vorbim de un coupe cu patru uşi care se dezbracă de costumul elegant, pentru a intra într-un combinezon de cursă. Prestaţiile sunt plăcute chiar dacă A7 poate da impresia unei maşini greoaie şi mari. Pentru cei care se întreabă însă cât de confortabil este noul A7 trebuie să spunem că opţiunea Comfort este pansamentul potrivit pentru drumurile denivelate, pline de gropi sau cu alte neregularităţi. Suspensiile pe pernă de aer, reglabile electronic pe fiecare roată, disponibile opţional pentru 2319 euro, filtrează foarte bine orice neplăcere şi contribuie la senzaţie de confort maxim din habitaclu. Pentru situaţiile în care alegeţi să rulaţi cu viteză ceva mai mare, Audi oferă un eleron retractabil, care garantează o apăsare aerodinamică mulţumitoare, asigurând astfel o stabilitate mai mare.
  • C-G-C, luni, 18.04.2011 14:37
    A7

    Fotografiile sunt foarte reusite, review-ul slabut ca de obicei. P.S.: Eleronul ala este orbil si strica tot farmecul masinii.

  • Bethurbazal, luni, 18.04.2011 14:42
    Opinie

    Masina asta nu-i un haiduc al lui SapteCai ci arnautul Mamulos ce nu se da in laturi de la nimic pentru a fi pe placul stapanului. Deghizarea-i e arma favorita insa un haiduc ramane un haiduc si se va prinde pana la urma de siretlicurile acestuia.

  • raz, luni, 18.04.2011 15:00
    placuta

    Este frumusica dar indraznesc sa zic ca daca mi-as permite as cumpara mai degraba un A5 in 4 usi. Dar cea mai buna varianta, desi nu ma omor dupa Mercedes (cu exceptia variantelor AMG), este noul CLS

  • Max, luni, 18.04.2011 15:33
    A7

    A7 e superb. Design, motoare, quattro, finisaje, totul e impecabil. Daca asa avea bani mi-as cumpara unul imediat. In ceea ce priveste aspectul pe care il critica... eu spun ca e chestiune de "parere personala". Sa nu uitam ca Mercedes a inventat aceasta idee. Sa ne uitam la vechile C classe si E classe ... aproape identice, insa total diferite. Totul consta in concept apartenenta stilistica unitara, progresiva in clasa fara sa te socheze prea mult saltul.

  • unckle, luni, 18.04.2011 15:44

    desi A7 nu-i tocmai de ignorat .... Noul CLS da clasa in continuare :) @AM - cam poetice articolele recente . . . si cate odata va apuca asa o stare de "melalcolie" de zici ca citesti cinestie ce roman siropos pe teme auto :) . As fi de parere (personala, evident) ca articolele sa aiba un aspect mai dur, mai tehnic si poate un pic mai lipsit de "sentimentalism".

  • BaditzaEx, luni, 18.04.2011 16:22
    Haiducul lu' 7 cai sau Pitzipoanca...

    Automarket, ce naiba prezentati voi aishea ?? o masina sau o fata cu nurii goi, ca de nu, am citit de vreo N ori cat de tare v-a masina asta :))

  • bogdanm, luni, 18.04.2011 17:04
    @unckle

    E foarte greu sa împaci şi capra şi varza. Tu vrei articole mai tehnice, alţii vor detalii pe care nu le găsesc în fişa tehnică. Dacă citeşti tot textul, cap-coadă, o să vezi că sentimentalismele (asa cum le zici tu) sunt completate de date cât se poate de tehnice. Până la urmă, dacă vrem să ne raportăm numai la cifre şi detalii tehnice putem să citim o fişă tehnică sau comunicatul producătorului. Nu stiu dacă ai observat, dar sunt doar câteva maşini care inspiră stări din astea "poetice", pentru că restul sunt doar produse de volum, tratate foarte fair-play, strict şi la obiect. Mulţumim că ne urmăreşti!

  • unckle, luni, 18.04.2011 19:09

    Cam acelasi lucru am avut de comentat si la adresa testului cu panamera daca nu ma insel. Evident sunt masini la care nu te mai uiti cu aceiasi ochi ca la "marea masa", dar ce sa-i faci, nu o sa ai niciodata mesenii satisfacuti in totalitate. keep up the good work ;) @Max - as spune ca la capitolul motoare sunt un pic in urma, cam "jumatate de ciclu" fata de Mercedes. Compara datele tehnice afisate de cei doi producatori, o sa observi un plus de partea Mercedes pe cam toata gama de motorizari, iar acest 3.0TDI este surclasat destul de clar de corespondentul de la MB.

  • flavius, luni, 18.04.2011 22:47
    Pitzipoanca

    O bashcalie din toate pdv.

  • Din inima ardealului, marţi, 19.04.2011 00:09

    Sa zica unu care merge cu clio ca masina asta e bascalie, denota multa cultura mai ales inteligenta!

  • edy, marţi, 19.04.2011 10:04
    A7

    un model foarte reusit din toate punctele de vedere. Bravo Audi.

  • lincon, marţi, 19.04.2011 11:55
    E frumoasa dar nu prea ...

    @ Automarket Foarte bune observatiile de la capitolul Design, de acord in totalitate. Trecand peste celelalte plusuri ce vin odata cu incadrarea modelului in clasa premium cred ca este sub CLS din mai multe puncte de vedere, unele precum design, motorizari si mai ales personalitate. Avand aceasta optiune ( CLS-ul ) nu inteleg de ce si-ar achizitiona clientul un A7; desi modelul impresioneaza si fura ochiul "la prima strigare" ( pe strada, in poze, in reclame etc. ) dar cand intri in showroom nu e chiar usor de reperat, realizezi ca toate sunt cam la fel de frumoase lucru ce te poate dezorienta si face sa te gandesti de doua ori, fiind necesar un studiu amplu de cateva zile pe acasa cu brosurile in mana; Mergand in showroom-ul Mercedes e foarte posibil sa semnezi comanda pe loc. Aceeasi parere ( mai mult decat personala ) o am si despre celelalte modele Audi in comparatie cu Mercedes sau BMW insa, judecand dupa volumul de vanzari al ultimelor luni, e clar ca ceva imi scapa.

  • jan, marţi, 19.04.2011 12:04

    L-am vazut in realitate, fata si lateral OK, spate de rahat.

  • dan, marţi, 19.04.2011 20:53

    nu stiam unde sunt facut fotografiile pana sa vad presurile :)) pline de noroi

  • gheorghe_logan, joi, 21.04.2011 18:25
    @automarket

    Bang&Plufsen....sau OLUFSEN....dar nah..poate e divizia Sport sau Port de la Olufsen....macar e o dovada ca NU tot e copy paste..mai e si graba de a publica ceva...

  • cata, vineri, 22.04.2011 10:09
    audi tot audi ramane

    ati reusit totusi sa murdariti mocheta din portbagaj si sa parcati pe trotuar.......

  • Hadouken, vineri, 22.04.2011 23:16
    mama lui de HDR

    ce e mult e mult in unele poze

  • Florin $alam, sâmbătă, 07.07.2012 16:04

    Pretul modelului testat e probabil fara dotari. Masina din imagini cu interior piele, navigatie, sistem de sunet, etc. e cel putin 85000 euro.