Volkswagen T5 Multivan

Tinuta de drum

3.5

Multivan se comporta bine pe sosea, reusind sa imprime o senzatie de siguranta chiar si atunci cand acul vitezometrului sare de 140 de km/h. Instabilitatea nu este resimtita decat atunci cand avem de a face cu viraje mai stranse si ruperi de aderenta in conditiile unui carosabil umed. In plus, caroseria inalta, garda la sol si suspensiile orientate spre o imbunatatire a confortului interior duc la un ruliu simtitor in viraje si uneori la o tendinta de subvirare in cazul versiunii cu tractiune fata.

  • Raul, marţi, 06.10.2009 20:07
    Dincolo era mai ieftin

    nu stiu cum v-a veni ideea de a-l compara cu hyundai-ul.. dar fie. Pretul este intr-adevar piperat, nu multi sunt suficient de dusi cu pluta sa dea atatia bani pe o duba. Ca in fond aia e. O duba. Insa o duba care este considerata etalon. Vito nu a fost si nici nu va fi un model premium sau de calitate. Modelul actual este o dezamagire. Alte masini din clasa sa nu prea sunt. Daca vrei neaparat o duba, si o vrei pe cea mai buna.... asta e!

  • tds, marţi, 06.10.2009 21:07

    @Raul, Vito e la anumite capitole peste Multivan, motorizarile fiind unul din puncte, vezi Vito 120cdi cu 204 cp (mentionat si in articol ca fiind mai ieftin), cat si tractiune spate (4x4 optional) etc.

  • raul, miercuri, 07.10.2009 00:43
    mercedes e mercedes doar la masinile mici

    la un motor nu puterea e totul. Noul vito are niste motorizari eplorabile, din pacate, iar tipul tractiunii prea putin conteaza, atata vreme cat oricum diferentialul e unul obisnuit si cata vreme oricum ambele modele au 4x4.

  • tds, miercuri, 07.10.2009 07:29

    cdi-ul de 2.2 de pe vito e 99% acelasi cu cel de pe automobile, si nu puterea e totul, mai e si fiabilitatea unde motorul asta nu sta rau deloc si daca chiar vrei sa stii tractiunea conteaza, intreaba pe cei care chiar folosesc aceste masini la carat si tras remorci ;)

  • http://adrian-popa.blogspot.co, miercuri, 07.10.2009 09:55
    like it

    nu sunt mare fan vw. de fapt doar doua modele mi-au placut de-a lungul timpului corado si seria T-urilor. mi se pare o masina cu care poti sa-ti faci lejer orice nevoie si sa fi in acelasi timp la costum.

  • a, miercuri, 07.10.2009 09:57
    re:

    Comparatia cu Hyundai sau Vito e cu totul deplasata, de aceea punctajul foarte mic la capitolul pret. Masina asta are un singur rival in clasa ei si anume Mercedes Viano. Tipul de client pentru Multivan, este clasa bussines, cu utilizare ca un birou mobile, pentru deplasari pe distante lungi. Ca nivel superior de echipare este Multivan Bussines, care are printre altele fax, internet wireless, etc.Foarte rar, VW Multivan, este utilizata ca masina de familie

  • bozzo26, miercuri, 07.10.2009 11:05

    ce scaune adevarate are multivanul asta ...parca e avion:>:>.

  • LEQ, miercuri, 07.10.2009 12:00
    Trafic nu gustam?

    Dragi tineri bavarezi si stuttgartezi :D, dar Renault Trafic de ce nu intra in comparatie? nu il laud, ca habar nam ce stie sau cat costa. si ma uitai adineaori si la H1... incape in comparatie, de ce nu? da, performantele sunt mai slabe, 10CP minus, 10 Nm minus, acceleratie plus 5sec ... dar astea sunt utilitare, nu facem liniute (care oricum sunt o mare copilarie) si pretul e extrem de mic fata de VW. Am facut acum o configurare la un Trafic, doar 115CP, zice 19000+TVA. repet ,e o utilitara, vreau sa nu ma intereseze daca ma urc cu praf in ea.

  • Daniel, miercuri, 07.10.2009 13:07
    Golf 2.0TDI

    Ce se intampla oare cu testul la Golf 2.0 TDI? Il astept de ceva vreme si pe cand mai sunt cateva ore..... se amana...

  • Crist-Tg.Mures, miercuri, 07.10.2009 14:19
    transporter

    Atita vreau sa zic ca eu am un T4 din '93 si nu multe masini pot ce poate el. I-si merita pe deplin banii.Adevarat ca T5 asta nou i prea scump dar sint niste masini f. bune dc sti sa ai grija de ele,ulei,filtre...

  • a, miercuri, 07.10.2009 14:50
    re:

    " Trafic nu gustam? Dragi tineri bavarezi si stuttgartezi :D, dar Renault Trafic de ce nu intra in comparatie? nu il laud, ca habar nam ce stie sau cat costa. si ma uitai adineaori si la H1... incape in comparatie, de ce nu? da, performantele sunt mai slabe, 10CP minus, 10 Nm minus, acceleratie plus 5sec ... dar astea sunt utilitare, nu facem liniute (care oricum sunt o mare copilarie) si pretul e extrem de mic fata de VW. Am facut acum o configurare la un Trafic, doar 115CP, zice 19000+TVA. repet ,e o utilitara, vreau sa nu ma intereseze daca ma urc cu praf in ea." In VW Multivan te urci imbracat la costum nu in salopeta, Pt asa ceva este varianta VW T5 Tombi 8+1 locuri. Aceea este masina care se poate compara cu Renault Traffic, cu Opel Vivaro, Mercedes Vito sau Hyundai H1.

  • MArius B, miercuri, 07.10.2009 15:21

    O masina reusita ! Segmentul caruia i se adreseaza este foarte bine definit. Concurentii mai pot fi Opel Vivaro, Renault Traffic iar de la Mergedes Viano si nu Vito-ul. Pretul este exorbitant. In varianta de top Business Edition trece de 120-130 de mii de euro.

  • Logan 24, miercuri, 07.10.2009 15:36
    nemtii prefera dacia

    tot mai bine cu dacia logan care tine de cald si romanilor si de ce nu nemtilor cu tot cu masinile lor perfecte.

  • horia, miercuri, 07.10.2009 16:16
    H1

    Hyundaiul H1 e la juma de pret, la performante si dotari similare....este incredibila diferenta la pret, total nejustificata de orice fiabilitate, calitate, prestigiu....

  • Alt Horia, miercuri, 07.10.2009 19:50
    pt. raul si alti "nemti"

    Dragilor, cei care visati doar la masini germane si fete blonde ... treziti-va. Ati condus vreodata noul H-1 al celor de la Hyundai?? Dupa ce o veti face puteti face si comparatia cu "dubele" nemtesti. La aproape jumatate de pret Hyundai ofera confort, putere, tractiune, aspect exterior deosebit. E foarte adevarat ca Hyundai nu ofera stergatoare incalzite, spatiu depozitare sub scaunul soferului si centura de siguranta in culoarea bandourilor, dar poate ca tocmai astea fac diferenta. ...

  • raul, miercuri, 07.10.2009 21:08
    @alt horia

    dar u te-ai urcat vreodata intr-un multivan? macar in transporter? diferenta sa zicem ca nu o observi acuma, ci peste 8-9 ani, cand duba nemeasca o vinzi cu 30%din pret, iar hynudaiul... sau ce a mai ramas din el.. cu 3% din pret... acuma daca nu ajungi la struguri spui ca-s acrii... ramai tu cu hyundai-ul tau.. si lasa-ne noua masinile. ok?

  • R_TDI, miercuri, 07.10.2009 23:31

    multi vb putini cunosc, cum plm vorbiti despre seria T5 cand nici nu ati calcat vreodata intr unul. ce comparati T5 ul cu H1 sau fiat sau opel ,nissan,renault...?? auzi duba ...ba loganarilor seria de dotari si interiorul care il are multiva sau caravelle ca sa nu mai vb de california sunt mult superioare fata de multe turisme ....in alta ordine de idei motoarele de 2.5 de 130 si 174 de cai fac in general milionul de km...care dintre cele mentionate mai sus ajung la nr asta de km??? normal scump doamna scump dar daca vrei o masina buna tre sa scoti banu

  • ccc, joi, 08.10.2009 00:34
    pt cei de la Automarket

    de versiunea 2,5 biturbo de 204 cai nu ati auzit???

  • EAU, joi, 08.10.2009 09:55
    @ ccc

    Nu nu am auzit, pentru ca nu exista motorizarea asta. In prezent in oferta lor sunt 2 motorizari diesel cu 4 variante de putere. E vechitura aia de 1.9 TDI cu puteri de 84, respectiv 105 cp si 2.5 tdi cu putere maxima 174cp. Oprtiti-va din a inventa lucruri neadevarate pt a-i scoate fata volkswagenului...

  • More is Better, joi, 08.10.2009 11:10
    Renault Trafic

    Hyundai H1?! Cine dracu cumpara Hyundai H1 ?!! Un Renault Trafic poti sa-l ai la 20.482 euro sau 21.735 euro (portbagaj 2.2 m3); are motor 2.0 dci 115cp, si este o oferta mai buna chiar si decat Fiat Scudo... Fata de Vivaro, Trafic are pisele cu termen de livrare mai scurt si e mai dotat in standard la un pret mai mic.

  • Frank, vineri, 04.12.2009 10:28
    T5 Multivan

    Nu puteti compara VW MV cu niciunul dintre competitorii italieni sau francezi, daramite cu Hyundai. Cine s-a urcat si a condus vreodata un Multivan intelege ce spun. Cat despre diferenta de pret...Aceasta masina NU ESTE PENTRU ORICINE!!!!!

  • Ion, miercuri, 23.12.2009 11:52
    @Frank - T5 vs. Trafic

    ba se compara... si pierde !

  • moimo, vineri, 02.07.2010 14:43
    Multivan

    Stimati colegi, Am vazut remarcile voastre cu privire la Multivan. Eu sunt posesorul unui model 2009, cumparat anul trecut in august. Am analizat piata "dubelor" 3 luni pana m-am decis sa cumpar masina. Multivanul deocamdata nu are concurent. Se apropie Mercedes Viano, dar pretul este peste Multivan iar dotarile sub acesta, la aceeasi motorizare. Daca vreti detalii va stau la dispozitie. Moimo

  • ionut, sâmbătă, 21.08.2010 15:32
    multivanul

    are perfecta dreptate MOIMO,multivanul nu are rival an segmentul lui.eu analizez de foarte multa vreme piata,este magnific din toate punctele de vedere......

  • tiibi, miercuri, 18.05.2011 13:24
    wv t 5

    Am cumparat un caravelle 2006 an de fabricatie, avand probleme cu filtru de particule , racitorul de gaze, sonda lamda , cand iau viraj dreapta pe loc tremura volanu, intr-un cuvant intr-un an am bagat in ea 3000 E , in rest totu e ok, mi se pare totusi destul de scump de intretinut. nU STIU LA CE SA MA MAI ASTEPT DE LA EA.

  • cla, duminică, 04.11.2012 18:26

    AM UN T5 FURGON ,ESTE GROZAV DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE CINE CONDUCE UN VW T5 STIE CE ZIC.S-AR PUTE VITO SA-L EGALEZE NU STIU PT CA NU AM CONDUS VITO.

  • mecanicu, marţi, 04.03.2014 08:37

    vad in aceste comentari ca nu aveti habar ce inseamna T5 Multivan. Benziner 2,0 l / 85 kW (115 PS) AXA 05/03- 2,0 l / 110 kW (150 PS) CJKB 06/12- 2,0 l / 150 kW (204 PS) CJKA 05/11- 3,2 l / 173 kW (235 PS) BDL/BDM/BKK (V6) 05/03-09/09 Diesel 1,9 l / 62 kW (84 PS) BRR 01/06-09/09 1,9 l / 63 kW (86 PS) AXC 05/03-12/05 1,9 l / 75 kW (102 PS) BRS 01/06-09/09 1,9 l / 77 kW (104 PS) AXB 05/03-12/05 2,0 l / 62 kW (84 PS) CAAA 10/09- 2,0 l / 75 kW (102 PS) CAAB 10/09- 2,0 l / 84 kW (114 PS) CAAD 06/11- 2,0 l / 103 kW (140 PS) CAAC/CCHA 10/09- 2,0 l / 132 kW (180 PS) CFCA 10/09- 2,5 l / 96 kW (130 PS) AXD/BNZ 05/03-09/09 2,5 l / 128 kW (174 PS) AXE/BPC 05/03-09/09 Alle Dieselmotoren bis 09/09: Motormanagement = PD-TDI, ab 10/09: Motormanagement = CR-TDI.

  • MECANICU, marţi, 04.03.2014 08:43

    IAR VITO !!! NU COMPARATI E JALE PESTE 70 000 DE KM!!! PE CAND T5 E OK! ALEGE DIN START T5 SI TE VEI BUCURA PESTE 2 ANI CA NU AI LUAT VITO, ;)

  • lampa, sâmbătă, 03.05.2014 11:51

    Cea mai buna masina e cea pe care ti-o permiti !

  • mecanic.35.ani., marţi, 18.11.2014 01:28

    nr.1

  • MECANIC.35.ANI, marţi, 18.11.2014 01:35

    Buna lucrez la reprezentanta mercedes benz.si va rog credetime mercede vito sunt cele mai proaste microbuze,zilnic ne luptam cu vito ,si viano,numai probleme cu ele.eu zic ca si mecanit peste 35 de ani de esperienta,alegetii W. decaun un mercedes.vito.w t5 este si mai ieftin la intretinere si mai fiabil. ALEGETII CU CALDURA WT5 SI NO SA VA PARE RAU..BAFTA SI DRUMURI BUNE...

  • giuliano1606, marţi, 16.02.2016 16:45

    vreau sa cumpar un vw caravele din 2010 cu motor de2.0 140cp nu stiu daca sunt mai reusite ca modelu 2005 versus 2008 cu motor de 2,5 131 cp. si ma interesaza si ce viteza prinde la 3000 de rotati motorul de 2,0 va multumesc.

  • giuliano1606, marţi, 16.02.2016 16:48

    ai tubulatura dela ventola sparta