Consum
Ranger nu este genul de maşină care să-ţi facă probleme când vine vorba despre consum. Are un rezervor de 80 de litri şi o medie oficială de 8.6 litri. Teoretic cel puţin, autonomia este una extrem de generoasă.
Noi l-am forţat puţin pe Ranger pe drumuri forestiere, pe un traseu off-road şi apoi înapoi în Bucureşti. Fără menajamente, pick-up-ul american ne-a indicat o medie de 10.4 litri/100 de kilometri.
Raportat la concurenţa din segment, Ranger nu stă foarte bine. VW Amarok, Mitsubishi L200, Toyota Hylux şi chiar Isuzu D-Max au o medie de consum mai mică.
-
antonny, vineri, 15.06.2012 15:16
Felicitari pentru acest test....asteptam sa apara si acest test........Sunt fericit pentru nota corecta primita si ca adevansat Amarok-ul
-
4x4, vineri, 15.06.2012 15:58
Fara indoiala noul Ranger este lider in acest segment. Ford Ranger este superior concurentei la capitolele siguranţă (5 stele), sarcină utilă (1.309 kg), capacitate de tractare (3.350 kg), adâncimea vadului (800 mm) şi lungime (5.359 mm).Plus design exterior masculin si impunator.
-
Robert, vineri, 15.06.2012 15:58
Ce frumoasa este Romania>are niste peisaje uimitoare de munte.Exista si o zicala''unde-i drumul mai pros,acolo este adevarata natura'',nu ca acolo unde este sosea de se opresc toti pe margine,mananca si apoi arunca gunoaiele.In orice caz frumos testul,ca si masina>Chir nu stiu ce parere sa imi fac despre Ford,intr-adevar este o masina da buna,dar tot mai rezistente sunt pick-upurile Japoneze.
-
john_range, vineri, 15.06.2012 16:12
E frumos acest acest ford(dar atat) ...dar realitatea e ca nu poate face fata in fata japonezilor ori cat ar incerca....deci si eu tot o toyota sau un nissan mitsubishi as prefera de 10 ori mai mult!Am un prieten care are un hilux si vreau sa zic ca am fost cu el si pe ce drumuri salbatice si noroi am fost cu el,a facut fata si nu a ramas in noroi,mie nu mi-a venit sa cred,si ce cuplu puternic inca de la 1200 de ture!!!Deci eu pot sa zic ca ala este un 4x4 adevarat!!!la fel si Land Rover defender sa nu uitam!!!
-
NeaNelu, vineri, 15.06.2012 16:48
Vechea generatie Ranger a fost cea mai capabila camioneta in off-road la timpul ei.Sunt sigur ca si noua generatie nu are adversar. Cei care spun ca navara,hilux,etc sunt mai bune nu au habar despre ce vorbesc.Poate japonezele sunt mai bune la fiabilitate,dar asta ramane de vazut.
-
Jean Volan, vineri, 15.06.2012 17:12
"Dragi tovarasi si preteni" :) , Ford este "renumit" (din pacate) pentru transmisii proaste. Eu traiesc in US si va pot spune exemplele de aici: 1) Noul Ford Focus (care acum este aproape exact ca Focus-ul din EU), cu cutia de viteza automata double clutch (ambreiaj dublu) este "injurata" de toti jurnalistii auto din USA. Nu unul, TOTI fratilor. Bing-uiti si voi articolele americane despre Ford Focus 2012 si va ve-ti convinge sigur. Cica Ford a lansat un software update pentru transmise dar nu au remediat problema in totalitate (ex. MotorTrend.com , Autoblog.com, Edmunds.com) 2) Colega de serviciu a avut Ford Minivan. Saraca avea probleme cu transmisia aproape la fiecare 6 luni. O charge-uiau astia de la dealer de o nenoroceau: $2000-$3000 pentru una noua pana cand s-a saturat si si-a luat un Pontiac Minivan - nu mai are nici o problema. Stiu ca Pontiac este by by dar l-a luat la 2nd hand 3) Vecinul meu a avut Ford F150 pick-up - el mi-a spus ca a avut numeroase probleme cu transmisia - pana cand s-a saturat si si-a luat o transmisie aftermarket. De atunci a scapat de probleme la cutia de viteze. Dragi romani, in USA, Ford este ca si Dacia, este masina omului de rand, orice om/taran/fermier isi cumpara Ford, pentru ca era mai ieftin (acum s-au smecherit si au umflat preturile cu cateva mii de $) Concluzie: Or face ei masini interesante (Mustang), aratoase (Ford Fusion - in Europa e Mondeo) dar la transmisii si in special cele automate, in majoritate, sunt VARZA. Sunt convins ca au unele produse si alte transmisii care sunt OK dar dupa cate am vazut/citit, Ford nu prea sta bine la acest capitol.
-
AndreiRN, vineri, 15.06.2012 18:42
O masina foarte practica dar pretul este ....... European.
-
chuck norris, vineri, 15.06.2012 18:53
ce bine imi pare ca ati testat si un pick-up astept si ford f-150(sa testati) Cel mai tare pick-up e Holden ute sv6
-
Vam-pirelu, vineri, 15.06.2012 20:03
@ bin laden ... ia-ti tu l200 ... In off road doar toyota hilux ii poate da batai de cap ... si asta nu o spun eu ... o spun americanii care au facut diverse turnee prin zona polara ... Motorizarile sunt diverse, si ajung pana pe la 4 litri, doar cei de la automarket au avut la dispozitie modelul de 2,2 , fiind cea mai mica motorizare. In fond si la urma urmei nu cilindreea motorului este cea mai importanta, ci raportul cal putere/ cuplu motor ! De ce Porsche a reusit sa bata pragul de 400km/h cu un motor de 4 litri, iar Bugatti cu un motor de 8 litri ?? Raspunsul e simplu: Au ingineri ! Ford Ranger nu este o masina pentru a atinge viteze mari de deplasare, ci pentru a o folosi pe ori ce fel de teren.
-
pentru europeano-chinezul de m, vineri, 15.06.2012 23:31
O masina inutila. Nu este la fel de fiabila ca japonezele din clasa, nici la fel de economica precum o europeana. In Romania am vazut doar cateva exemplare vandute probabil unora care au fost plecati prin US. Legea aici o face Hilux, Amarok, Navara si e bine asa.
-
Lexmark, vineri, 15.06.2012 23:43
Initial am vrut sa intreb Admin la ce face pana la urma test,la Ranger sau la Amarok fiindca sincer mai mult a pomenit de VW in prezentatea asta decat de Ford desi nici pe departe de a fi Amarok-ul etalon aici sau VW oriunde altundeva dar asta este,dc sar baietii de la Porsche cu banii,pomenesc de ei cred ca si la rubrica "Anvelope"... Reveniti-va domnilor si nu deveniti mai penibili si mai partinitori decat sunteti scum ca nu ve-ti avea decat de pierdut (fani) altfel!!!
-
adi, sâmbătă, 16.06.2012 08:46
Comentarii depsre pret! Cine a scris articolul trebuia sa sa intereseze si despre optiunile care sunt pe un Ranger la aceste preturi afisate, cat si la concurenta. Asa ca Rangerul cu bulbar, praguri, eventual roll bar la Limited, piele la Limited, etc sta mai bine la capitolul pret decat concurenta. Sa nu vorbim despre bluetooth in standard si alte "dotari mici" dar importante la comparatia de pret.
-
neolehel, sâmbătă, 16.06.2012 11:27
Intr-adevar,arata destul de bine,dar are niste preturi halucinante.Cum naiba sa dai 43000 de euro pe un pickup?! Ca doar n-o sa-l iei cu motorul de 2.2,ci cu cel de 3.2.Pai cu banii astia iti iei un Hilux nou si un enduro sau atv nou.Prea scump si are dotari inutile pt. un pickup,si nici nu are imaginea si fiabilitatea japonezelor.Nu va avea succes la noi,o spun din start.Eventual cu niste discount-uri serioase...
-
Fane, sâmbătă, 16.06.2012 17:13
Noul Ranger e cel mai complet si capabil pick-up al momentului.L-am studit de aproape si arata mai bine decat concurenta la orice aspect,chiar si interiorul e reusit,americanii au facut treaba buna.
-
strainul, sâmbătă, 16.06.2012 17:48
tot ziceti ca japonezele is mai bune , Am japoneza (nissan D21 Pickup) o gresala mare a fost alegerea (am terminat definitiv cu japonezele si mai ales cu nissanurile), am testat si eu in Austria noul ranger cand a aparut , e mult peste iar piesele ford folosite se gasesc mult mai usor decat la japoneze deci si de se strica ceva la un ranger nou (bine-nteles ai garantie) dar accesibilitatea la piese fiind mult mai mare pentru ca a fost proiectat pentru intreg-mapamondul cu piese existente (peste 1 mil km de testare). PS : nu e americanca' fabricile is in Tailanda si Afrika(de sud) unde se produce Rangerul , F150 e din SUA.
-
gigi bush, sâmbătă, 16.06.2012 18:12
bin laden aberezi
-
S.R.I, sâmbătă, 16.06.2012 18:12
Am vazut chiar astazi aceasta masina.si ca sa o spun sincer este mult mai mare si mai lat in realitate decat in imagini>parca o idee mai lat decat un Hilux>Dar desig ca tot o japoneza as alege daca ar fi sa aleg.M-ia placut si noul Fordul asta dar la pret e cam mare.
-
tudor, sâmbătă, 16.06.2012 22:51
huinea
-
@strainul, marţi, 19.06.2012 19:18
E si normal ca piesele la pick-upurile japoneze sa se gaseasca mai greu ,datorita fiabilitatii mare>iar deodata ce constructorul stie ca masina nu se va strica,s-a gandit ca nu mai este nevoie,sa introduka pe toata piata.
-
Vampirelu, joi, 21.06.2012 11:30
Ford Ranger nu e proiectat de americani ... ci de divizia australiana ... este produs in Thailanda ... si imparte aceeasi platforma cu Mazda, isuzu si daca nu ma insel chiar si cu toyota ... deci in concluzie poti gasi piese compatibile. Poti sa-ti customizezi si rapoartele finale, sunt putini producatori care fac asta si e un lucru esential. In ceea ce privesti fiabilitatea, o masina se strica repede, indiferent de marca, daca nu ai grija de ea. un filmuet youtube, cu ce poate "bestia" de 3.2 : http://www.youtube.com/watch?v=jifReYvzGzc
-
ChuckNorrisBoss, duminică, 01.07.2012 14:39
@vampiru de australieni e ford falcon
-
oricine.ro, joi, 03.01.2013 21:26
pentru entuziastul "bin laden": specialistii japonezi ar trebui sa-ti dea un premiu de loialitate! se vede ca nu ai condus mai nimic din ce enumeri acolo... de fapt, nimic. Singurul constructor japonez capabil sa construiasca inca ceva de incredere ar fi Toyota. Cei de la Nissan, de cand au ramas fara "porc" (sper ca stii la cine ma refer...) sunt zero barat: motoare foarte puternice pe care nu le poti exploata pe asfalt pentru ca mecanica este greoaie si imprecisa iar in teren greu structura autoportanta le face sa geama din toate incheieturile. Gem ele si pe asfalt, cand treci peste denivelari obisnuite, darmite cand vrei sa te catari pe bolovansiuri si stanci... in fine, timpul nu-mi permite sa ma desfasor dar iti fac o recomandare: mai multa informare inainte de a prelua si promova opiniile altora. Ford chiar face pick-up-uri excelente (fiabile si foarte incapatanate in teren greu) iar japonezii intra usor-usor in istorie cu modelele care lasau candva urme pe trasee montane inaccesibile. Verifica cate masini de teren mai au sasiu si cutie de transfer din cele existente astazi si cate au trecut pe caroserie autoportanta si diferentiale centrale de tip vascocuplaj. Poti condimenta cautarea si cu modelele care permit blocarea mecanica sau electronica a diferentialelor central si spate... Cu Ranger / Mazda BT50 stai bine la multe capitole si in cazul in care nu-ti place niciunul, poti trece granita la nemti: alegi un Amarok - e aratos, bine lucrat in interior, are cel mai mic motor dintre toti competitorii si s-ar putea sa te scoata de acolo de unde te scoate si un Ranger. Duetul Navara / Hilux este depasit momentan de concurenta. deocamdata atat.
-
43dma, vineri, 04.01.2013 11:06
Baieti luati ce masina vreti bagatio in zapada si va convingeti singuri.Nisan VW Toyota nu au mers prin zapada de 40 cm dar RANGER NU A SIMTIT INCA LEA TRAS SI PE ELE sa intamplat dupa craciun in munti Buzaului lacul Mocearu unde se face off road adevarat
-
costica, joi, 21.02.2013 19:05
Am din auzit si eu de la cineva din Banat de faza asta cu tractatul altor masini in Muntii Buzaului. Daca e asa, inseamna ca nu mai stii ce sa crezi. Cat despre Amarok pot spune, tot din auzite, ca daca e forjat , adica incarcat bine si pe drum greu, consuma in jur de 12-13 litri la suta. Mi se pare mult fata de ce declara nemtii.
O hardughie americana cu motor diesel (!!) de 150cp la 2.1 tone si cutie imprecisa ce agata, iar voi ii dati punctaj 4.2 ??? Pai la 30.000-35.000 euro imi iau un pick-up de la specialistii segmentului - japonezii - care pun in fund Fordul asta! Nissan Navara, Toyota Hilux, oricare e o alternativa mai buna, sa fim seriosi...