Tinuta de drum
În primul rând 2.348 kg îți cam anesteziază orice pornire de a gândi sportiv. Și aș dori să nu picăm în capcana de a considera ”sportiv” sprintul acela până la 100 km/h, cu start de pe loc care durează 4.4 secunde. Rulatul pe omătul polonez, căci da, drumurile din jurul Varșoviei nu erau la negru, era un strat de 1-2 cm pe ele, mi-a permis să descopăr apucăturile acestui Mach-E la viteze mult mai mici.
Bateria aia din podea îi face bine lui Mustang Mach-E GT AWD. Îi face bine prin modul uniform în care este distribuită masa. La limită sau atunci când bruschezi mașina, reacțiile sunt progresive.
Direcție precisă, cu un parfum de feedback. Există patru moduri de rulare: Whisper, Active, Untamed și Untamed Plus. Ținând cont de condițiile de rulare, singura diferență notabilă între cele patru moduri a fost sunetul de la interior, mașina era la fel de temperamentală la apăsarea pedalei de accelerație. Cei drept, aș vrea să-mi verific această opinie și vara, pe asfalt uscat, la volanul unui Mustang Mach-E GT AWD.
Sistemul de frânare Brembo merită o reverență, necesită o mică perioadă de acomodare cu modul în care răspunde la viteze mici, în trafic urban, dar mare parte din acest mic neajuns poate fi reglat cu frânarea regenerativă.
Ford mai are de lucrat puțin la calibrarea suspensiei și în special la modul în care aceasta filtrează orice denivelare la viteze reduse. Spun asta din perspectiva unui individ care nu refuză o suspensie ceva mai rigidă și nu se plânge de o ambianță ușor mai agitată la drum lung. Dar suspensia parcă scutură o idee cam tare.
Ciudat lucru să nu poți acoperi plafonul de sticlă. Ce or fi avut în minte? Practic te bate soarele-n cap de căpiezi. Iar display-ul ăla central bate lejer în dimensiuni un tv dintr-o sufragerie de nabab...