Tinuta de drum
Atunci cand a declarat ca va dezvolta un model propriu pe platforma lui 500, Ford avea in minte probabil modificarile care il vor individualiza clar pe noul Ka. Stabilitatea este unul din capitolele la care inginerii gigantului american au lucrat mult, drept pentru care noua generatie Ka isi permite sa impresioneze. Multi se asteptau probabil ca un reprezentant al clasei mini sa nu abordeze foarte binele virajele, sa aiba un comportament instabil in curbe si la viteze foarte mari. Ka nu este insa deloc asa. Suspensia reuseste sa ii imprime acestuia un comportament de invidiat, pentru ca masina sta foarte bine in viraje, nu pierde din aderenta atunci cand fortezi putin nota iar pe autostrada, la viteze mari, de peste 120 de km/h, senzatia de siguranta este aceeasi ca la 60-70 de km/h. Cu alte cuvinte, Ka este o masina urbana care se comporta foarte bine si in afara orasului.
Ca si in cazul fratelui mai mare Fiesta, Ka imprumuta directia asistata electic, care usureaza viata soferului atunci cand vine vorba de parcari dificile.
tapiserie???????????poate la muzeu....... La automobile parca e de fapt :tapiterie,din cate ne gandim. O greseala care apare tot mai des din pacate.