Interior
Pentru ca este frate "de sange" cu noul Fiat 500, Ka imprumuta de la acesta o multime de amanunte interioare, care la un moment dat te fac sa uiti in ce masina te afli. Sunt insa cateva detalii care fac diferenta si individualizeaza reprezentantul Ford. Calitatea materialelor nu exceleaza pentru ca Ford a folosit mult plastic, destul de rigid, care nu pare foarte prietenos la atingere. Designul plansei de bord mai salveaza putin aparentele, liniile adresandu-se in special publicului tanar, dornic de o masina la moda. Ford Ka a ales insa un instrumentar de bord propriu, preluat de la fratii mai mari din gama, putin mai sters ca design decat cel al actualului Fiat 500. Formele sunt traditionale, iluminarea este placuta iar afisajul este usor de citit.
Scaunele sunt destul de confortabile la drum lung iar tapiteria este de buna calitate, clientii putand opta chiar si pentru o nuantare bi-colora a materialelor. Ka preia insa de la 500 pozitia inalta a soferului si sezutul incomod pentru acesta.
Spatiul interior nu este foarte generos, avand in vedere dimensiunile modelului, care masoara 3620 de mm in lungime, 1658 mm latime si 1505 mm in inaltime. Pasagerii de pe locurile din fata isi pot regla scaunele pentru a avea suficient loc insa pe locurile din spate, spatiul nu este destul de generos, in unele situatii el fiind practic inexistent. Ka recupereaza insa la capitolul portbagaj, capacitatea acestuia fiind de 224 de litri.
tapiserie???????????poate la muzeu....... La automobile parca e de fapt :tapiterie,din cate ne gandim. O greseala care apare tot mai des din pacate.