Motor / Transmisie
Reteta unei mignone urbane de succes include si un motor mic dar puternic, capabil sa iti ofere un comportament vioi dar si un consum redus de combustibil. Ford si-a dat seama de acest lucru si a pregatit pentru noua generatie a modelului Ka doua propulsoare, unul diesel, de 1.3 litri, si unul pe benzina, de 1.2 litri. Noi am apucat sa vedem ce poate unitatea cu patru cilindri de 1.2 litri si 69 de cai putere. Forta micului motor se simte abia la 5500 de rotatii in timp ce cuplul motor, de 102 Nm, se lasa asteptat pana la 3000 de turatii. Desi motorul pe benzina nu este atat de generos cu cifrele, el reuseste sa ii imprime noului Ka agilitatea de care are nevoie un model mini pe strazile aglomerate ale orasului. Pentru cei care isi doresc insa si un model cu care sa fuga din aglomeratia urbana, Ka le promite resurse suficiente doar la turatii inalte, cand motorul pe benzina incepe sa fie destul de zgomots, mai ceva ca un diesel.
tapiserie???????????poate la muzeu....... La automobile parca e de fapt :tapiterie,din cate ne gandim. O greseala care apare tot mai des din pacate.