Ford Focus facelift

1.5 Benzina Turbo (Ecoboost) 150CP Man6 S/S Titanium

Siguranta

5.0

Cea mai recentă prezenţă a modelulului Focus la EuroNCAP datează din 2012, când maşina a obţinut scorul general maxim de cinci stele. Scorul pentru protecţia pasagerilor a fost de 92%, iar cel pentru protecţia pasagerilor infanţi de 82%. Standardele EuroNCAP s-au înăsprit între timp, dar şi noul Focus vine cu ceva mai multe sisteme de siguranţă atât active cât şi pasive. Dacă va fi retestat, cel mai probabil va obţine acelaşi scor maxim. Ca de obicei, este prezent un set complet de airbaguri plus sistemele active de siguranță. Un plus la capitolul siguranță este adus de sistemul Active City Stop, care poate opri automat mașina în cazul unei coliziuni iminente la viteze de oraș și generează apelul automat către serviciile de urgență în caz de accident.

  • eee, miercuri, 19.11.2014 11:33

    daca este suficient de bun ca si predecesorul, merita cumparat. dar daca spuneti ca este si mai bun ... acuma l-as cumpara daca asa avea nevoie de o compacta :)

  • Radu, miercuri, 19.11.2014 12:07

    1524 KG?? Mai taiati....

  • hazard, miercuri, 19.11.2014 14:25

    1.5L Ecoboost 150CP S&S MT Titanium la 19450 euro??? Mai puneti!

  • dragos.baltateanu, miercuri, 19.11.2014 15:05

    Acesta este preţul recomandat de vânzare cu TVA pe care l-am primit de la Ford România pentru modelul Ford Focus facelift 1.5 Ecoboost 150 CP Titanium. Lista completă poate fi consulatată aici: http://www.automarket.ro/masini-noi/ford/focus-3011/

  • johnny_Zwee, miercuri, 19.11.2014 16:32

    totusi sunt curios cum va fi noul astra :D

  • johnny_Zwee, miercuri, 19.11.2014 16:34

    foarte frumusel si fordul, are multe modificari dragute

  • Maria Alexandra, miercuri, 19.11.2014 17:31

    este superba!!!!! peste un an sau doi... asta mi-o cumpar. arata super bine, extrem de frumoasa!!! pe alb imi place si mai mult!

  • Vasilica, miercuri, 19.11.2014 17:52

    O masina foarte buna, service-uri asa si asa mai inspre slab dar sunt pe linia de plutire, ma refer aici la colina la altii e moartea

  • vianu, miercuri, 19.11.2014 18:26

    - pe alb...sa se vada orice jeg si sa stai juma' din timp in spalatorii. - scaunele pe Titanium..pe versiunile mai slabe suportul lateral e mai firav dar foarte bun - interiorul e mai interesant dar sunt curios ce au pus in locul ecranului central - vi s-a parut ca cutia "agata"? - zgomotul la rulare cum vi s-a parut? - pretul de vanzare trebuie "asezonat" cu o promotie de lansare...pica bine ca "prima masina" personal recomand masinuta

  • vianu, miercuri, 19.11.2014 18:28

    Later Edit interiorul e mai interesant dar sunt curios ce au pus in locul ecranului central in cazul versiunilor mai slabe am spus ca merita masina? :)

  • Manuel, miercuri, 19.11.2014 18:30

    Nu zic ca-i de lepadat, dar totusi botul ala... parca e un peste pe uscat cu gura deschisa dupa aer. Ok o avea nevoie radiatorul de aer, dar gura prea mare. La anul ar trebui sa apara si noul Opel Astra. Asteptam, facem comparatia, dar am o presimtire ca cei de la opel o sa scoata o masinuta mai frumoasa. Au asteptat sa apara Golf 7, peugeot 308, acum Focus, o sa adunte tot ce e mai bun de la fiecare si o sa scoata si ei compacta lor. Probabil va semana botul cu Adam, interiorul cu insignia.

  • mihnea, miercuri, 19.11.2014 19:14

    daca o recomanda vianu, gata! pe ea! voiam sa imi iau altceva, dara acum..daca marele vianu o recomanda..

  • Blower0, miercuri, 19.11.2014 23:08

    ce consum......

  • Ion, joi, 20.11.2014 16:56

    Astra - Focus nu suporta comparatie. Astra nici la generatia actuala nu are suspensie independenta pe spate!

  • Mihai, vineri, 21.11.2014 11:18

    Nici Golf nu are suspensie independenta pe spate la variantele cu motoare mai slabe de 125 CP

  • weq, marţi, 25.11.2014 22:16

    Astra e o masina mai antifonata, mai legata, mai sobra, cu materiale la interior de o calitate mai buna indiferent de nivelul de echipare. Suspensia la Astra este semi-independenta iar la un uz cotidian este suficienta, si asa majoritatea soferilor romani acelereaza blana pana la urmatorul semafor si apoi franeaza brusc, adica nu tu finete, nu tu rafinament, melteneala, romanisme si atat. Uitati-va doar in trafic, porma intrebati-va de ce ar mai fi nevoie de suspensie independenta pentru romani.

  • TC 1900, luni, 08.12.2014 10:27

    din ce am vazut pe site, se pare ca motorizarea 1,5 ecoboost de 180 cp nu se va aduce in ro...

  • leo, marţi, 09.12.2014 15:04

    Am fost ieri la dealer si zicea ca e posibil ca 1,5 Ecoboost de 180 Cp sa apara si la noi dupa mijlocul lui 2015. Nu stia daca va fi doar cu cutie automata sau si cu manuala. Personal as prefera acea motorizare cu o cutie manuala!

  • Emil, duminică, 11.01.2015 22:48

    Tocmai mi-am comandat un Focus Trend 1.6 TDCi 115 CP. Varianta fara facelift e cu aproape 1,000 Euro mai ieftina (ma refer la pretul ofertat de dealer) , am facut test drive cu ambele modele. Sincer ma asteptam sa mearga la fel, dar varianta noua e chiar imbunatatita. Are o directie geniala, cutia merge mai bine si mi s-a parut mai silentioasa. Parca sta si mai bine pe sosea. Am facut test drive si cu Golf, dar am ramas dezamagit. Ma asteptam sa fie peste Focus, dar vorba aia cu "la pomu' laudat...". Focusul mi s-a parut mai misto si e mai ieftin. E drept ca Golful are o valoare de revanzare mai buna. Mi-a placut mult culoarea Candy Red. Am vrut sa comand una argintie, dar am vazut una Candy si mi s-a pus pata pe ea. Nu va mai raportati la preturile de pe site. Mergeti la dealeri si negociati. O sa aveti o surpriza placuta. Eu am obtinut un discount foarte bun pentru o masina abia lansata. Pentru Titanium dealerul imi dadea un discount si mai bun, dar ma cam departam de buget. Cei de la VW in schimb sunt mult mai zgarciti cu discount-urile.

  • Cristi, joi, 12.01.2017 21:11

    e stabila, tehnologie multa si folositaore, are multe atuuri, dar la portbagaj la sedan sta prost de tot, f mic, mai ales gura de acces stramta rau, d-abia incap valizele...