Tinuta de drum
Fiesta ST are avantajul de a fi construită de o echipă de ingineri care au la activ "numere de magie" precum celebrul Revoknuckle, diferenţialul special care reuşea să pună pe şosea în mod excepţional cei 305 cai putere ai lui Focus RS fără ca nevoia de tracţiune integrală să devină una acută. Deşi în cazul lui Fiesta nu vorbim de un Revoknuckle 2 - în mare parte deoarece nu e nevoie de o astfel de componentă scumpă la 180 de cai putere - sistemele electronice şi suspensiile lui Fiesta ST au fost dezvoltate astfel încât maşina să fie una perfect adaptată unui stil de rulare dinamic. Nu avem suspensii adaptive, dar setarea este suportabilă în viaţa de zi cu zi şi fascinantă pe viraje. Împreună cu setările speciale ale sistemului TVC (Torque Vectoring Control) şi cu cele trei setări diferite ale ESC-ului, Fiesta ST se poate transforma rapid din maşina cu care mergi la muncă în maşina care munceşte pentru tine. Direcţia este electronică, dar feedbackul este foarte bun, iar frânele nu dau semne de oboseală chiar şi dacă sunt chinuite pe serpentine şi drumuri de munte vreme de 100 de kilometri, cum s-a întâmplat în testul nostru din superbul sud al Franţei.
Poza 48 din 55 (cea pusa la sectiunea Tehnologie) arata bordul de Ford Focus :)